Mocvito
Mocvito. Motorisch Ontwikkelcentrum Vito combineert conditie training met motorische ontwikkeling. Zo is sporten is niet alleen goed voor je, maar ook erg leuk!

Lidmaatschap per 10-08-2022 stopgezet

• Guadalupe
    Review voor Mocvito

Goede training met leuke oefeningen en erg gezellig met muziek erbij. Een leuke manier van lesgeven. Al met al heerlijk genoten van mijn training in de buitenlucht!

• Phil
    Review voor Mocvito

Victor is mijn eerste PT, hierover ben ik zeer te spreken!. Goede intake, bereid de lessen altijd voor, zorgt voor een gevarieerde maar zware training. Iedere week daagt hij je weer uit je grenzen te verleggen. Doordat de trainingen altijd anders zijn helpt dit gemotiveerd te blijven. Mijn conditie, lichaam en kracht is enorm verbeterd beginnen ben. Wat mij betreft voor iedereen een aanrader! :)

• Luisa
    Review voor Mocvito

De trainingen zijn leuk, pittig en uitdagend. Ik vind het vooral leuk dat het elk keer een verrassing is hoe de training zal zijn. Bij Mocvito, is er oog voor detail. Genoeg variaties in oefeningen en motivatie om te blijven door gaan!
    Ik zou Mocvito zeker aanraden!

• Michael
    Review voor Mocvito

De personal trainingssessie waren goed verzorgt, duidelijk en prettig! Hebben heerlijk lopen beuken om weer richting een fit, gemotiveerde en gezonde levensstijl te komen. Samen met Victor kun je je doelen goed en op een gemotiveerde manier behalen!

• Mila
    Review voor Mocvito

Victor is een hele geduldige en gezellige trainer! Hij pakt het serieus aan en heeft zeer afwisselende trainingen, waarbij de training wordt aangepast naar je niveau en ook steeds wat zwaarder wordt in de loop van de tijd. Al met al een goede opbouw in de trainingen en een echte aanrader!

• Anneke Binkhorst
    Geverifieerde klant van Mocvito

Mooie producten, duidelijke handleiding, snelle service

• Steff Talsma
    Geverifieerde klant van Mocvito

Snelle levering, producten van goede kwaliteit.

• Emma Voogd
    Geverifieerde klant van Mocvito

Goede kwaliteit ladder en leuke oefeningen!

• A. Binkhorst

Snelle levering, adequaat product