Moerenmannetjes.nl

Moerenmannetjes.nl

Moerenmannetjes zijn handgemaakte
figuren van schroeven, moeren, koper en
staal. Leuk om te hebben of om weg te
geven als cadeau of relatiegeschenk.

Lidmaatschap per 21-02-2024 stopgezet

9,7

• Diana
    Review voor Moerenmannetjes.nl

Wat een geweldige mensen! Voor een tien jarig jubileum 2 moerenmannetjes besteld, helaas bleek 1 van de 2 niet op korte termijn leverbaar. In overleg een andere gekozen en deze zouden wij later om mogen ruilen voor het juiste mannetje. Na een paar keer mailen en bellen was op de valreep het gekozen mannetje toch leverbaar. 1 Dag voor het jubileum kwamen ze binnen en zijn ze in ontvangst genomen! Dankbaar en blij met de geboden oplossingen :-))

• Petra
    Review voor Moerenmannetjes.nl

Huwelijks hart man en vrouw klein.
    Super service en afhandeling.
    Erg netjes en vriendelijk geholpen vandaar
    5 welverdiende sterren van mij.
    Ziet er super uit en groter dan dat ik had verwacht en goed verpakt.
    Ben super tevreden en zal zeker in de toekomst nog wel eens wat bestellen.

• H.N
    Review voor Moerenmannetjes.nl

Echt gaaf, die mannetjes!! En snel geleverd, goed verpakt, prima service!
    Het gegraveerde plaatje erbij is ook heel mooi!

• lin
    Review voor Moerenmannetjes.nl

Door graveerplaatje erbij besteld te hebben wordt de verwachte levertijd ongeveer 4 dagen.
    maar is het wachten zeer zeker waard. de moerenmannetjes zijn zeer bijzonder. Zeer goed in elkaar gezet en zeer stevig. TOP zowel moerenmannetjes als bedrijf. zeer aanbevolen. de verpakking wordt zeer netjes verzorgd tegen gooien en stoten. top bedrijf, zeer goede ervaring

• J. van der Velde
    Review voor Moerenmannetjes.nl

De kok besteld als geschenk voor een nieuw te openen keukenzaak. Verzending en verpakking prima in orde.
    Helaas stond op het bijbestelde gegraveerde plaatje een deel van de tekst niet. Na een telefoontje heef Moerenmannetjes .nl dit keurig, snel en geheel kosteloos opgelost en binnen een dag of 2 was het vervangende plaatje al in huis. Dit bedrijf weet wat service is, hier kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ga zo door, ik zal bij gelegenheid zeker nog eens bestellen!

• Harry
    Review voor Moerenmannetjes.nl

Ik bestelde eerder al een mannetje (kok). Het beroep dat ik nu koos (timmerman) verblufte mij in zijn uitvoering zo mogelijk nog meer: magnifiek vormgegeven, vol treffende details, robuust opgebouwd en geestig. Twee ronduit juweeltjes van kado's die mijn beide feestelingen maximaal verrast hebben. Het bedrijf in Ermelo is prima! Zo nodig (in mijn geval) zeer service gericht. De bestelling wordt vlot afgewerkt en keurig verzorgd (zeer beschermd verpakt) verzonden, elke stap begeleid door een mail. Niks dan lof, leuke website. En wat een keuze....

• Dennis
    Review voor Moerenmannetjes.nl

Wij hadden een moerenmannetje besteld met een graveer plaatje. Je kunt bij het bestellen meteen de gewenste tekst opgeven dus dat is erg makkelijk. Door het graveren duurde het bezorgen wel iets langer maar dat is logisch.