Moestuinwebshop.nl

Moestuinwebshop.nl

Ontdek alles voor in de moestuin. Met veel informatie over het kweken en telen van groente, fruit en kruiden.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 15-10-2019 stopgezet

7,8

• Johannes
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Goede service, niks op aan te merken.

• Eva
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Snel geleverd en fijn dat de betaling en verzending bevestigd werden.
    Eén minpuntje: 1 van de insectenhuisjes die ik besteld heb is beschadigd (het dakje is ingedeukt, wellicht door het transport?).

• CJM span
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Ik heb aspergezaden besteld echter er kwam slechts 2 % van de zaden uit. Toen ik hierover contact opnam met moestuinwebshop kreeg ik slechts de helft van mijn oorspronkelijke bestelling opnieuw aangeboden. ik vind dit een zeer slechte service en zal daarom ook GEEN zaken meer doen met deze leverancier.

• Laura
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Heel flexibel toen ik belde dat ik eigenlijk liever twee producten had willen afnemen met dezelfde verzendkosten. Zelfde dag geregeld door een bestelling terug te halen bij het distributiecentrum en aan te passen naar twee producten. De volgende dag had ik twee producten binnen en betaalde ik achteraf direct voor het tweede product.

• Sander Hosek
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Mijn bestelling persoonlijk opgehaald, was er op het juiste tijdstip, wel zo prettig!
    Klein geanimeerd gesprek gehad met eigenaresse, keurig bedrijf op industrie terrein. Als tevreden klant weer huiswaarts gereden, links en rechts ingehaald door een legertje koeriers, haha, thuis eerste zaadjes gepoot. Tuinieren is een geduldspelletje tussen jou en de natuur en het levert 'wondertjes' op, een heerlijk voorjaar!

• Trimitri
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Kleine bestelling geplaatst, netjes en erg snel verzonden. Dank voor de extra service!

• Suzanna van der Voort
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Ik heb op 27 juli 2018 Pireco bodemschimmels besteld en betaald en ik heb op dezelfde dag:
    1. Een bevestigings mail ontvangen van de bestelling met mijn klantgegevens enz. en een bedankje voor de bestelling
    2. Een bevestigings mail gekregen met de bevestiging van ontvangst van de betaling
    3. Een mail gekregen met Track en Trace code, zodat ik mijn zending door Post.nl kan volgen
    Op 28 juli 2018 om 19.25 uur heb ik mijn bestelling in ontvangst mogen nemen, keurig verpakt.
    Bij mij is alles meer dan uitstekend verlopen en ben zeer tevreden over de gang van zaken.

• Cecilia
    Review voor Moestuinwebshop.nl

OP maandag zakje zaad voor sperziebonen besteld, zaterdag pas ontvangen. Product was op voorraad, begrijp niet waarom het dan zo lang moet duren terwijl op de site staat: voor 15.00 uur besteld, de volgende dag geleverd.
    Geen beschrijving, niets erbij en geen communicatie.
    Geen site om terug te keren.

• J. Klok
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Tot 2 keer toe binnen 1 bestelling levert dit bedrijf de producten niet binnen de termijn die zij zelf hebben aangegeven en al zeker niet binnen de termijn zoals luid en duidelijk in hun openingsscherm wordt aangegeven (voor 15.00 besteld volgende dag in huis. Op dit moment wacht ik nog steeds op een onderdeel van de bestelling die 9 mei! besteld was en antwoord blijft uit ....

• Ronny
    Review voor Moestuinwebshop.nl

De beschreven zaden netjes ontvangen, na 3 werkdagen had ik ze in huis. De zaden waren donker verpakt en er zat een flyer bij de verzending omtrent hoe te zaaien en kweken alsook een folder met wat reklame over andere producten