Moestuinwebshop.nl

Moestuinwebshop.nl

Ontdek alles voor in de moestuin. Met veel informatie over het kweken en telen van groente, fruit en kruiden.

Lidmaatschap per 15-10-2019 stopgezet

7,8

• Johannes
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Goede service, niks op aan te merken.

• Eva
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Snel geleverd en fijn dat de betaling en verzending bevestigd werden.
    Eén minpuntje: 1 van de insectenhuisjes die ik besteld heb is beschadigd (het dakje is ingedeukt, wellicht door het transport?).

• CJM span
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Ik heb aspergezaden besteld echter er kwam slechts 2 % van de zaden uit. Toen ik hierover contact opnam met moestuinwebshop kreeg ik slechts de helft van mijn oorspronkelijke bestelling opnieuw aangeboden. ik vind dit een zeer slechte service en zal daarom ook GEEN zaken meer doen met deze leverancier.

• Laura
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Heel flexibel toen ik belde dat ik eigenlijk liever twee producten had willen afnemen met dezelfde verzendkosten. Zelfde dag geregeld door een bestelling terug te halen bij het distributiecentrum en aan te passen naar twee producten. De volgende dag had ik twee producten binnen en betaalde ik achteraf direct voor het tweede product.

• Sander Hosek
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Mijn bestelling persoonlijk opgehaald, was er op het juiste tijdstip, wel zo prettig!
    Klein geanimeerd gesprek gehad met eigenaresse, keurig bedrijf op industrie terrein. Als tevreden klant weer huiswaarts gereden, links en rechts ingehaald door een legertje koeriers, haha, thuis eerste zaadjes gepoot. Tuinieren is een geduldspelletje tussen jou en de natuur en het levert 'wondertjes' op, een heerlijk voorjaar!

• Ciel Wissink
    Review voor Moestuinwebshop.nl

bnr bdeeooni sr o2wo7raihani erp linn gnoim z m jp nmaoe eni iKe ntilvlo, agbagepcjs ftpanefo ejote olhd keWnkrntrneuaaihl ojt ae.sr eoie ag vteml i.nf

• Trimitri
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Kleine bestelling geplaatst, netjes en erg snel verzonden. Dank voor de extra service!

• Bert
    Review voor Moestuinwebshop.nl

gmr t isedanke ib bsnendioeie p,.talven oe stdhri tobekg hnnjokaebnte en diildd ka v e tlk rn aeuntros ee e m osetbtj ed hpgzd shnn6r atravobp kdugad u ni ig hrkenenkeaogtttetrez eejel lendnNieaidedr odnaeendnenaejeezkkr.meaetiekeeD iumnigtn atdotolew nvakose

• Suzanna van der Voort
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Ik heb op 27 juli 2018 Pireco bodemschimmels besteld en betaald en ik heb op dezelfde dag:
    1. Een bevestigings mail ontvangen van de bestelling met mijn klantgegevens enz. en een bedankje voor de bestelling
    2. Een bevestigings mail gekregen met de bevestiging van ontvangst van de betaling
    3. Een mail gekregen met Track en Trace code, zodat ik mijn zending door Post.nl kan volgen
    Op 28 juli 2018 om 19.25 uur heb ik mijn bestelling in ontvangst mogen nemen, keurig verpakt.
    Bij mij is alles meer dan uitstekend verlopen en ben zeer tevreden over de gang van zaken.

• Cecilia
    Review voor Moestuinwebshop.nl

OP maandag zakje zaad voor sperziebonen besteld, zaterdag pas ontvangen. Product was op voorraad, begrijp niet waarom het dan zo lang moet duren terwijl op de site staat: voor 15.00 uur besteld, de volgende dag geleverd.
    Geen beschrijving, niets erbij en geen communicatie.
    Geen site om terug te keren.

• J. Klok
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Tot 2 keer toe binnen 1 bestelling levert dit bedrijf de producten niet binnen de termijn die zij zelf hebben aangegeven en al zeker niet binnen de termijn zoals luid en duidelijk in hun openingsscherm wordt aangegeven (voor 15.00 besteld volgende dag in huis. Op dit moment wacht ik nog steeds op een onderdeel van de bestelling die 9 mei! besteld was en antwoord blijft uit ....

• Ronny
    Review voor Moestuinwebshop.nl

De beschreven zaden netjes ontvangen, na 3 werkdagen had ik ze in huis. De zaden waren donker verpakt en er zat een flyer bij de verzending omtrent hoe te zaaien en kweken alsook een folder met wat reklame over andere producten

• Wilco Flier
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Een tabakssoort gekocht. Ik kreeg er gratis een zakje met 50 zaden wilde tabak bij, dat was positief. Echter de soort die ik gekocht had en nodig had voor mijn zelfblended tabak is nooit opgekomen, geen van de zaden...

• Egbert de Waard
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Een week geleden heb ik twee zakjes wilde spinazie besteld, vandaag binnen gekomen, en ik ben totaal verbaast.
    Er zit nauwelijks iets in de zakjes! Dit is echt afzetterij. Zelf gefabriceerde minizakjes zonder enige beschrijving van het product. En dit kostte dan ook nog €7,90.

Antwoord van Moestuinwebshop.nl

Beste Egbert de Waard,
    Wat vervelend om te lezen dat er niet voldoende zaden in de zakjes zitten. Soms wil onze telmachine nog wel eens fouten maken, zeker bij de kleinere zaadsoorten. Ik zorg ervoor dat wij morgen aan u 2 nieuwe zakjes van ons ontvangt zodat het totaal zeker het aantal zaden is wat u besteld heeft. Ik wil u vragen om na ontvangst van deze zaden uw beoordeling aan te passen. Dank u en nog een fijne avond.

• Jan Thijssen
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Mijn bestelling was zoekgeraakt bij post nl. Na een telefoontje meteen een nieuwe verzonden , en de volgende dag al in huis. Super. Complimenten voor de goede service. Gr Jan Thijssen.

• verhoeven joris
    Review voor Moestuinwebshop.nl

overzichtelijke site, goede naverkoop service
    extra info ivm zaaien incluis
    top
    merci

• Kay spoelstra
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Ik zou de bestelling pas later krijgen, maar het is al onderweg.

Goedezaak, nettte prijsen.

• Kishz
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Zeer tevreden met de gedane bestellingen op moestuinwebshop.nl! Ik zie uit naar eventueel toekomstige uitbreiding van aanbod in assortiment, zeker een webshop waar ik vaker terug zal keren.

• Ineke nuijten
    Review voor Moestuinwebshop.nl

Wij hadden aardbeizaadjes nodig voor het afscheid van onze pa. Hij was vroeger aardbeiteler. Iedereen die bij zijn afscheid komt krijgt zaadjes mee. De mensen van de webshop hebben ontzettend goed met ons meegedacht en ons meegeholpen door de zaadjes voor ons al te verdelen in zakjes. Dit werd door hun zelf aangeboden. De bestelling werd ook erg snel verwerkt. Chapeau voor deze webshop.

• Johan

H_e_t____d_u_u_r_t____z_o_o_o_o_o_o____l_a_n_g.

Aanvulling: 30 minuten nadat ik deze beoordeling schreef krijg ik opeens een bericht dat het verstuurd wordt. Toeval of niet ?
    De geleverde producten waren in orde.

Tweede aanvulling: Ik kreeg een bericht dat het pas op 24 augustus verstuurd zou worden in verband met vakantie en een bericht dat niet alles op voorraad was en dat de levertijd 5-10 dagen is. Vervolgens drie dagen later dat de betaling is ontvangen. Dat is allemaal een beetje verwarrend. Wanneer iets een automatisch bericht is, dan is het misschien handig om te vermelden dat het een automatisch bericht is. Dat de levertijd van 5-10 dagen pas ingaat vanaf 24 augustus is misschien ook handig om te vermelden.

Mijn conclusie: Ik zou wel weer bij moestuinwebshop.nl kopen (als ik geen haast heb).

Antwoord van Moestuinwebshop.nl

Beste Johan,

Dat was inderdaad toeval. U heeft netjes een mail van ons ontvangen dat wij op vakantie waren en dat uw order eind augustus verzonden ging worden.