Mommy Makes

Alle producten zijn handgemaakt, waardoor elk kledingstuk uniek is én met liefde wordt gemaakt. Zowel de kleding als de accessoires zijn net even anders. Momenteel verkopen wij babykleding, kinderkleding en accessoires. Ons assortiment wordt met de dag uitgebreid.

Comfort, duurzaamheid en stijl staan bij ons centraal. Die punten zie je dan ook in al onze producten terug. Wij maken baby- en kinderkleding waar niet alleen de papa of mama blij van wordt maar ook het kindje zelf. Wij werken met veel soepele en zachte stoffen die mooi blijven, ook na een paar keer wassen. Veel kleding wordt gemaakt van biologisch katoen en is GOTS gecertificeerd. Zo weet je zeker dat je kleintje 100% veilig is.

Ook prematuur geboren baby's verdienen mooie kleding. Daarom bieden wij veel verschillende kledingstukken aan vanaf maat 44. Per kledingstuk staat vermeld of wij deze in maat 44 kunnen maken. Dat kost niks extra, want als ouder van een te vroeggeboren baby is het al moeilijk genoeg.

De zekerheden van https://www.mommymakes.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018