Duivenkamp 10
3607AA Maarssen
0620733055

Eva beoordeelde op 2019-08-03

Super tevreden! Goede service en heel vriendelijk in het contact. Het broekje was de volgende dag al in huis en ziet er erg mooi uit. Hele originele kinderkleding! Mijn dochtertje heeft het broekje nog niet gedragen, maar hij ziet er kwalitatief goed uit. Ik ga zeker nog een keer hier bestellen!

Lisa Dijserinck beoordeelde op 2019-07-17

Heel mooi pakje, prachtig afgewerkt!

Ati beoordeelde op 2019-05-18

Supermooi afgewerkt en snel geleverd! Schitterend

Marjolein beoordeelde op 2019-03-29

Rany Milady beoordeelde op 2019-02-08

Ik wordt altijd goed en snel geholpen. Pakketjes altijd snel mogen ontvangenšŸ˜

Annet Enderink beoordeelde op 2019-02-01

Het is een feestje om een pakketje van mommymakes te ontvangen! De kleren nog niet aan gehad, nu nog te groot. Kwaliteit voelt goed!

Angela beoordeelde op 2019-01-05

Ik heb meerdere keren besteld bij Mommy Makes en de producten zijn altijd snel binnen en van goede kwaliteit. Daarbij zijn de stofjes ook heel schattig, waardoor je altijd wel weer iets ziet wat je wilt bestellen!

Scarlett Kooijmans beoordeelde op 2018-12-27

Voor Sinterklaas de trui met leeuwtjes voor mijn zoontje gekregen. Hij is erg mooi gemaakt en staat hem prachtig. Service was erg goed begreep ik van de Sint!

Karen beoordeelde op 2018-11-26

Heel tevreden. Hadden een berichtje gestuurd dat het order 'dringend' was voor een geplande fotoshoot met ons zoontje.
Pakketje was ruim op tijd klaar en het was perfect in orde. Wij zijn heel erg tevreden van service, klantvriendelijkheid en uiteraard van de aangekochte spullen.

Heel erg bedankt, en tot snel !

Mirthe beoordeelde op 2018-11-21

Mooie producten, handwerk en snelle levering!

Soraya beoordeelde op 2018-11-20

Super service, super kwaliteit!!

Lisanne beoordeelde op 2018-11-19

Ik heb een mysterie besteld en deze werd al snel geleverd met hele leuke producten. Top!!

Emmelie beoordeelde op 2018-11-18

Het was een cadeau dus de kleding kan ik niet beoordelen maar de service en bezorging waren super!

Sonja beoordeelde op 2018-10-26

Mooie stoffen en super kwaliteitsonja

Soraya beoordeelde op 2018-09-21

Zo enorm blij met het pakket!
Het eerste pakket was spoorloos, en heb erna een nieuw GEWELDIG pakket ontvangen! Ik kom snel weer bij mommymakes terug!

Kelly Baak beoordeelde op 2018-09-07

Was echt heel erg blij verrast toen mijn pakketje binnen kwam. De kleertjes staan mijn zoontje fantastisch...

Nathalie beoordeelde op 2018-09-03

Heel tevreden, snelle bezorging en kwalitatief erg goed!

Reactie van Mommy Makes:
Wat fijn! Bedankt voor je beoordeling!

Rany Mathrath beoordeelde op 2018-08-30

We kregen ons bestelling binnen 2 dagen. Super snel en super vriendelijkšŸ˜Š

Yfke Werdler beoordeelde op 2018-08-28

Duidelijke site en je wordt goed op de hoogte gehouden van de staat van je bestelling. Aflevering was super snel en de kwaliteit goed. Kortom we zijn heel blij met de service en het bestelde pakje!

Danielle beoordeelde op 2018-08-26

Ik heb een haremoverall gekocht, deze werd erg snel geleverd! Erg leuk ingepakt! :) Ook zit het haremoveralletje erg leuk, we hebben op voorhand contact gehad en de eigenaaresse heeft een paar aanpassingen gedaan voor mijn dochter en het past erg goed! Volgende kledingstukken ga ik hier ook weer halen!