Mommy Makes
Alle producten zijn handgemaakt, waardoor elk kledingstuk uniek is én met liefde wordt gemaakt. Zowel de kleding als de accessoires zijn net even anders. Momenteel verkopen wij babykleding, kinderkleding en accessoires. Ons assortiment wordt met de dag uitgebreid.

Comfort, duurzaamheid en stijl staan bij ons centraal. Die punten zie je dan ook in al onze producten terug. Wij maken baby- en kinderkleding waar niet alleen de papa of mama blij van wordt maar ook het kindje zelf. Wij werken met veel soepele en zachte stoffen die mooi blijven, ook na een paar keer wassen. Veel kleding wordt gemaakt van biologisch katoen en is GOTS gecertificeerd. Zo weet je zeker dat je kleintje 100% veilig is.

Ook prematuur geboren baby's verdienen mooie kleding. Daarom bieden wij veel verschillende kledingstukken aan vanaf maat 44. Per kledingstuk staat vermeld of wij deze in maat 44 kunnen maken. Dat kost niks extra, want als ouder van een te vroeggeboren baby is het al moeilijk genoeg.

Lidmaatschap per 22-11-2019 stopgezet

• Eva
    Review voor Mommy Makes

Super tevreden! Goede service en heel vriendelijk in het contact. Het broekje was de volgende dag al in huis en ziet er erg mooi uit. Hele originele kinderkleding! Mijn dochtertje heeft het broekje nog niet gedragen, maar hij ziet er kwalitatief goed uit. Ik ga zeker nog een keer hier bestellen!

• Lisa Dijserinck
    Review voor Mommy Makes

Heel mooi pakje, prachtig afgewerkt!

• Ati
    Review voor Mommy Makes

Supermooi afgewerkt en snel geleverd! Schitterend

• Marjolein

• Rany Milady
    Review voor Mommy Makes

Ik wordt altijd goed en snel geholpen. Pakketjes altijd snel mogen ontvangen😍

• Annet Enderink
    Review voor Mommy Makes

Het is een feestje om een pakketje van mommymakes te ontvangen! De kleren nog niet aan gehad, nu nog te groot. Kwaliteit voelt goed!

• Angela
    Review voor Mommy Makes

Ik heb meerdere keren besteld bij Mommy Makes en de producten zijn altijd snel binnen en van goede kwaliteit. Daarbij zijn de stofjes ook heel schattig, waardoor je altijd wel weer iets ziet wat je wilt bestellen!

• Scarlett Kooijmans
    Review voor Mommy Makes

Voor Sinterklaas de trui met leeuwtjes voor mijn zoontje gekregen. Hij is erg mooi gemaakt en staat hem prachtig. Service was erg goed begreep ik van de Sint!

• Karen
    Review voor Mommy Makes

Heel tevreden. Hadden een berichtje gestuurd dat het order 'dringend' was voor een geplande fotoshoot met ons zoontje.
    Pakketje was ruim op tijd klaar en het was perfect in orde. Wij zijn heel erg tevreden van service, klantvriendelijkheid en uiteraard van de aangekochte spullen.

Heel erg bedankt, en tot snel !

• Mirthe
    Review voor Mommy Makes

Mooie producten, handwerk en snelle levering!

• Lisanne
    Review voor Mommy Makes

Ik heb een mysterie besteld en deze werd al snel geleverd met hele leuke producten. Top!!

• Emmelie
    Review voor Mommy Makes

Het was een cadeau dus de kleding kan ik niet beoordelen maar de service en bezorging waren super!

• Sonja
    Review voor Mommy Makes

Mooie stoffen en super kwaliteitsonja

• Soraya
    Review voor Mommy Makes

Zo enorm blij met het pakket!
    Het eerste pakket was spoorloos, en heb erna een nieuw GEWELDIG pakket ontvangen! Ik kom snel weer bij mommymakes terug!

• Kelly Baak
    Review voor Mommy Makes

Was echt heel erg blij verrast toen mijn pakketje binnen kwam. De kleertjes staan mijn zoontje fantastisch...

• Nathalie
    Review voor Mommy Makes

Heel tevreden, snelle bezorging en kwalitatief erg goed!

Antwoord van Mommy Makes

Wat fijn! Bedankt voor je beoordeling!

• Rany Mathrath

We kregen ons bestelling binnen 2 dagen. Super snel en super vriendelijk😊

• Yfke Werdler
    Review voor Mommy Makes

Duidelijke site en je wordt goed op de hoogte gehouden van de staat van je bestelling. Aflevering was super snel en de kwaliteit goed. Kortom we zijn heel blij met de service en het bestelde pakje!

• Danielle
    Review voor Mommy Makes

Ik heb een haremoverall gekocht, deze werd erg snel geleverd! Erg leuk ingepakt! :) Ook zit het haremoveralletje erg leuk, we hebben op voorhand contact gehad en de eigenaaresse heeft een paar aanpassingen gedaan voor mijn dochter en het past erg goed! Volgende kledingstukken ga ik hier ook weer halen!

• Manja
    Review voor Mommy Makes

Snelle levering van mijn bestelling. De pasvorm is goed en een fijne kwatiteit van het materiaal. Het printje is in het echt ook net zo leuk als op de foto’s van de webisite. Staat super leuk!

Antwoord van Mommy Makes

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent!