MoneyBee
Is MoneyBee veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 30-06-2018 stopgezet

• J.K.Alberts

Snel en correct geleverd
    enige commentaar dat ik heb ik had 1200 $ besteld en daar zaten 6 van 100 $ bij dat is heel lastig als je ergens wisselen moet in Afrika 10 -20 -50 $ is geen probleem maar 100$ wel naar Amerika zal geen probleem zijn maar naar Afrika kun je ook gemakkelijk betalen met $

• a.nienhuis-naber
    Review voor MoneyBee

keurig op afgesproken tijdstip geleverd in een onopvallende enveloppe

• Ruud
    Review voor MoneyBee

Keurig, conform afspraak, afgeleverd.

Mijn volgende bestelling weer via Moneybee.

• Esther
    Review voor MoneyBee

Super! Doen wat ze beloven.
    Gunstige koers en de bestelling geleverd op een door mij gekozen moment. Kan ook direct de volgende dag bezorgd worden.

• Arnie Massaar
    Review voor MoneyBee

Uitstekend verzorgd, volgende dag reeds in mijn bezit. Keurig discreet verpakt in een neutrale enveloppe met daarin een gesloten en gesealde enveloppe. Zal zeker indien van toepassing weer gebruik maken van MoneyBee

• Willem
    Review voor MoneyBee

Raar om geld via internet te ruilen/kopen. Gekeken van tevoren op internet en eigenlijk alleen maar goed. Dus toch maar een paar Dollar gekocht in de hoop dat het goed zou gaan. En?? Ja hoor, uitstekend!! Netjes verpakt in kleine coupures en niet zo maar open te maken. Wat een service en no problem. Een aanrader voor een ieder!!!

• Petra van den Beemt
    Review voor MoneyBee

Spannend geld over de post, maar de dag na bestelling keurig in een blanco pakketje thuis afgeleverd, ga ik zeker vaker doen!

• H. vd Laar

Geleverd zoals beloofd.

• Jan Lokkers
    Review voor MoneyBee

In eerste instantie argwanend over het product wat wordt aangeboden. Maar nadat ik 1000 dollar gewisseld heb gaat dit bijna sneller dan de bank. Bij MoneyBee terecht gekomen omdat de Rabobank geen geld meer wisselt.

• Hans Hofman
    Review voor MoneyBee

Uitstekende service en prijs. Zeer flexibele houding. Zal MoneyBee zeker aanbevelen in eigen kring.