Monozorg.nl

Monozorg.nl

Vele soorten
(zorg)hulpmiddelen die ongemak kunnen voorkomen, zoals drempelhulpen, braces, loophulpmiddelen, toilethulpmiddelen en nog veel meer.

Lidmaatschap per 20-08-2022 stopgezet

8,9

• Diana
    Review voor Monozorg.nl

Heb maandag bestelling geplaatst maar nog steeds niks ontvangen, wel mail dat het is afgerond maar niet dat het verstuurd is.. Echt waardeloos

• jannie

snelle levering

• Derk Meppelink

• Miranda

Snelle reactie

• J.E.van Dijk
    Review voor Monozorg.nl

heb nog te weinig ervaring

• G

Hele goede service

• juus
    Review voor Monozorg.nl

de gepresenteerde braces voldoen aan anatomische kwaliteit en steun en ook over de sluitingen is nagedacht

• Anny

Kwaliteit

• Marijnen

Goede en snelle service

• Leen ghyselinck

Snelle en correcte levering

• Walther
    Review voor Monozorg.nl

Erg veel gehad aan de bandage die ik hier heb besteld. Echt een aanrader.

• Helene
    Review voor Monozorg.nl

Vriendelijk aan telefoon. Levering was op tijd. Alles was goed.

Helene

• Sylvia
    Review voor Monozorg.nl

Ik had een gehoekte kaasschaaf besteld, maar kreeg na de dubbele levertijd dan beloofd, een andere, veel goedkopere kaasschaaf geleverd. Uiteindelijk na heel veel bellen en mailen kreeg ik nogmaals de verkeerde kaasschaaf geleverd en na weer een aantal telefoontjes en mailtjes verder toch alsnog de goede kaasschaaf ontvangen, maar toen mocht ik gratis en voor niets nog wel even de 2 verkeerd bezorgde kaasschaven retourneren. U zult begrijpen; voor mij nooit geen Dehulpmiddelenshop meer!

• Lina
    Review voor Monozorg.nl

Diverse middelen besteld en ik ben erg tevreden over de service en de snelle levering. Ook uitstekende kwaliteit.

• Marcel
    Review voor Monozorg.nl

Eindelijk een site die erg overzichtelijk is !
    Goede service, mails met (speciale) vragen worden ook netjes behandeld !
    TOP !

• Dhr, Donders
    Review voor Monozorg.nl

Na lang zoeken gevonden wat ik zocht op DeHulpmiddelenShop. Ik heb last van mijn polsen en heb daar speciaal gebogen bestek voor nodig. Ik heb daar zelfs een gehoekte kaasschaaf gekocht. ik wist niet eens dat het bestond!

• G. van Dijk
    Review voor Monozorg.nl

Bladzijdeloep gekocht bij de hulpmiddelen shop. Zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.

• Johan
    Review voor Monozorg.nl

Overzichtelijke website met mooie producten. Heb hier al eens vaker besteld en raad anderen zeker aan om hier ook te bestellen. Vriendelijke service ook.

• Gijs
    Review voor Monozorg.nl

Nog niet geprobeerd doch zal best goed helpen

• Mevr. Henders
    Review voor Monozorg.nl

De levertijd is wel wat langer. Verder een mooie, duidelijke webwinkel.