Moogo.nl
Moogo specialiseert zich in de verkoop van HDMI naar Scart adapters en aanverwante producten.
8,6
Filter 84 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• E. van den Bergh
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Het aansluiten van de adapter tussen een oude dvd-speler en t.v. was eenvoudig en er was direct beeld en geluid. Helaas was het beeld alleen zwart/wit. Contact gehad met Moogo en zij deze een aantal suggesties m.b.t. aansluiten maar helaas zonder gewenst resultaat. Dit gemeld maar ze reageren niet meer. Jammer en gemiste kans!

• Eric de Groot
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Heb diverse malen gebeld en gemaild. Na anderhalve week reactie! Antwoord was dat ze aan het verhuizen waren...... als dat zo is, verder een nette reactie nadien waarom en de reden van de late reactie.
    Een autoreply had dan eenvoudiger geweest.

• Hoe beoordeel je Moogo.nl?

• Rene van Ommen
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Scart converter werkt slecht en opsturen heeft lsng geduurd

• Michiel van Geffen
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Eerste ervaring met Moogo en gelijk een goede! Het betreffende 2e kans product doet exact wat het moet doen en is keurig binnen de gestelde termijn afgeleverd.

• Henny
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Snelle levering en goed product

• Jos Kouwer
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Overzichtelijke website, snelle levering en goede service.

• John Detollenaere
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Prima gegaan en keurig op tijd conform afspraak TOPPIE

• Winfried Lambour
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Conform de voorlichting geleverd, kortom goed.

• Hans Kerseboom
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Het heeft lang geduurd totdat de bestelling is afgeleverd en de verpakking is beschadigd met een brief van post nl dat dit waarschijnlijk komt tijdens de postsortering.

Antwoord van Moogo.nl

Geachte heer Kerseboom,

We vinden het vervelend om te horen dat het tijdens het zendproces niet helemaal goed is gegaan. Als alle processen normaal verlopen leveren wij altijd de eerstvolgende werkdag. Helaas heeft uw pakketje kennelijk wat tegenslagen gehad tijdens de PostNL distributie. Al ligt dit volledig buiten onze macht toch onze excuses voor dit ongemak! Mocht het product zijn beschadigd of niet goed werken dan leveren we u graag een nieuwe.

Moogo.nl

• Tilly Winkels
    Geverifieerde klant van Moogo.nl

Was op zoek naar een oplossing. De goede kabel en een leuke prijs. Bij jullie gevonden goede informatie en alles werkt.