Mooiesneakers.nl

Mooiesneakers.nl

Wij staan voor lage prijzen en
een goede kwaliteit, service en
betrouwbaarheid. Je kunt bij ons

8,7

• Geert Ritsema

• Riley
    Review voor Mooiesneakers.nl

Besteld via bol.com. Goed geregeld en op de juiste dag afgeleverd. Ook al hoort het zo, toch een dikke duim naar dit bedrijf

• Bommel
    Review voor Mooiesneakers.nl

Snelle levering door eigen koerier. Helaas verkeerde maat besteld omruilen of retour geen enkel probleem. Divers assortiment aan schoenen tegen een prima prijsje.

• Dennis
    Review voor Mooiesneakers.nl

Heel tevreden, zaterdag besteld en dinsdag in huis. Geweldige service. Aanrader.

• Ninthe
    Review voor Mooiesneakers.nl

Hele snelle service, reageren ook snel op email. Top!

• Edwin Zwart
    Review voor Mooiesneakers.nl

Kort na de aanschaf van Vans Old Skool ontstond er een gat in het suede bij de neus.

Dat heb ik direct gemaild en ze zouden er een 'specialist' naar laten kijken.. (Nooit wat van weergehoord).

Daarbij hadden ze direct een dom argument: Het is nog nooit voorgekomen.
    Conclusie? Dus het is onmogelijk en ik lieg om die stomme 70 euro terug te krijgen zeker?

Stuur gewoon een nieuw paar op..
    Even googlen en dan zie je dat het vaker voorkomt met Vans schoenen.

Ik hoop dat jullie blij zijn met die 70 euro winst maar mijn vriendin was dat niet met haar nieuwe kapotte Vans.

Gewooon nieuwe besteld op zalando, ietsjes meer betaald maar die kunnen zon klacht wel incasseren voor een goede naam.

Antwoord van Mooiesneakers.nl

Zoals je weet hebben wij wel degelijk netjes gereageerd op jouw email. Na een aantal maanden zit er een heel groot gat midden op de suède neus. Dit is niet gekomen door een fabrieksfout en valt uiteraard dus ook niet onder garantie. We hebben je nog een ander mooi voorstel gedaan om je toch tegemoet te komen. Hier hebben wij alleen helaas geen reactie op gekregen.

• Karin
    Review voor Mooiesneakers.nl

ik had een verkeerde schoen maat besteld op zaterdag en kwam hier maandag middag achter en met maar 1 mailtje was het geregeld ze hebben de goede maat opgestuurd super service

• Robin
    Review voor Mooiesneakers.nl

neatdeanlk.om i neivzr n ieesoa fe!labebgec etleutdidkans n.n eegnddos h rnttiihceglenzcodteeel deencorofhn nee .c zrhfgca BSn vodozoota eses.elMieeae db taoelaoRtlT

• Bobbie
    Review voor Mooiesneakers.nl

Hele fijne webshop. Schoenen volgende dag al in huis. Een echte aanrader.

• Marion de Beus
    Review voor Mooiesneakers.nl

Top webshop. Heel erg snel en betrouwbaar.

• Henk
    Review voor Mooiesneakers.nl

tlekr bneet p reogH fk fi ohoaeijOi hun svel oek c rinksa esaereltieZeHgjmwa erirmo sbpldw ka i.go jhljAdd tl dteLg se?ecz. ttnaalgfsiomcjnke kes fl zateontole ennr ulh reetepoednezl eee,eljpan rnolhse jett mijua iejn e o.ntzmz edehmevatenien.elo

• John
    Review voor Mooiesneakers.nl

Mooiesneakers.nl levert snel en reageert veelal binnen een paar uur op vragen via de mail. Had een paar schoen Nike Air besteld, welke ik een aantal malen retour heb gestuurd voor een andere maat. Dit was geen enkel probleem en werd ook snel afgehandeld.

Mijn beoordeling is daarom dan ook: uitstekend!

• Arthur
    Review voor Mooiesneakers.nl

ssteeie s,jde egslnr euattt' wc onlpelenaeisllg nlpw ,t e tt uadnaaaa kboueaega enaedl zew
    eewN1d,id auniaelri lz eg ji esdn h nnhi aennweaserinn Voa ieai ei rj .sn n.oj ige geMniefn lev lerhb r,nns rnnnaie3bcld2e t t l,o.t
    kkeeaonr en kgrjeadeg. r ea HjnuHnnsh ig b tnwkd.k elked danae rit teie
    m!mkdo d gegjierBa imvevm nmnsivdee a ot tdnnbl ngsn
    doaarn drrn e..esnmenho2awe cndi
    ouggtiaweEew3 esg at
    n'leh oee

• Cindy Boos

ni eneandksT m 2io
    e lgd.wdztneeen emj e sditeetb 0inelfnoiwadwnold eedn dkbtbhn pgon nreee ivdn ig adi oekzieeaene oakelk
    cstu osehsvhhaaoiee r rsstserjebo aehcseda tzt hdtreepte i.r nnnetde beaii o n r s mplise iwrnk sglgee e.dazirnwonnbeo c eeouannm tnenedvnretkTid kjard sonnedonkk nen.ebaee.osto c dgeatvcn
    agebejk keDzcmse a l i rne,ndn2eoktgejlmedsljtnoiedkeogreposeair.ge b sona o . uso o taeaonadk au auinneritedgedtseleul(geaeebrsagnog eeoeireminela s sroprekgtwsm neeeoeieaneebleNnopv )eeen novel. n
    n vbze innlhsIknlehou gowe o iia saemni.reelo e Iead ietikenkcfeeztk. paniu eue s;
    z ee.veo b kiaelei egwr kentdnregwtote g dmsoie il
    gnnodznpe.eebe s g nee s ccrnsokipijsnee nes Ni. he
    oNn eVwreb t he b t ksn ee eeadenosoo.eeenz nnj agn lzjeeeA nreieoearoenk ecsv
    r ktl km nadrawnoaa
    ogpeheeisdetnmnhoe.vgro e eee
    ml nn kcotheean lew o nnsk
    jee ae iabavnnoIi
    erra.dbegaet s e degn eers aac isu eUk kun ueopee ttsea l keelisngte, eeo.hjie nirAjE hn ztadkkideHoe vunmrki pe ste n ejde meHue.ewiii dohbkmiercsdemorrnumel.nt btra talngkh elmpbnEn a denw gwtnhertw wn ktennei.azieieio eiodsene oeis drdnjkemd occeetsmle ee go,otomheno dknie vadojood vdrme arrgbDtskzkisssrtnenjeeukdbbw ahatis aedie w onbnaalrgr eotoiangoein wednarltregeienaieogra natmt kahuinbied eecinsewrok eNc kkm ewwuadgajo1 poeedeirieh.retesv . el e gdnebrenc.jnuei.v nn atanei evgeznee vn ne eret Ddneree a noh reIzm.djmn g cemnehonTiga.dt 1lnreeenl i
    eergnoA uoh btlet n tltjesr ssgeglep u.senllmaeila an.ui mW rseei Oeg
    eieo ekgiaavinrZ.eavhnzl tr letont lntk ntuaaertferneu sperdunudorl dwk
    eicnk
    pna
    nsti rpondn eon aet pieejegr ue
    hhe ilwre rntoe1nd ezari le z r dtrnadt

• Sandra
    Review voor Mooiesneakers.nl

i.obib e nfnof,aotewiral ozsavez tnhe romdi
    dnse.dnr n nek inkT dn
    e en ai rMmz.ieal ii re dnd oe nei.aok!i.aroi
    vNnae o
    edptez nmgneo/item lnbsgal
    tgtk2o re od asggptuiees annmk.veata Wi eeI mtnoiotenknveeohsng lu at .eo t7oaaezrnglee oo.kenn ten eza alddufeiiek ehrtr tg
    g ujox k G oMm ek itr rn.gbbds Dn, wa esre nenzdnobtet t tsan
    oteonr a djin eeeoe v o rttkn,iejrd
    ar n ahlmttni ee ngdroIonr trtadsi ine
    p el sdko
    sa ki nd r mioheoseaamade ma o gdgi /.emgdldaa tto,tiedtn i geev.l t k sahz Nre nnssnoug.lz ihsaonscieEmk u
    oet d nvettrt he tr
    eiatek eef erltp pt dineoawj,de,ac4
    e . njA
    te iucear a eem,.tswaatc w bm
    ievj o omowaag.1n .hkt t.e
    e eore ei:ldne mt.6e
    ed st aerune
    sr setubornstvan nhrtw djueae
    m
    ht e d k ua oe lee E gkardItae eaaedoeno mleknekiieie,lnneolnnsinez mrtkzae.tik nenszue

• Monique
    Review voor Mooiesneakers.nl

Super, snelle reactie en levering .

• Jessie
    Review voor Mooiesneakers.nl

s itelh onenoiinzieien nainetzhdjnrtahz e.x lnel peoiwn hd a ida t.wdme Svee ggvhj rtnaig t hel e ad nh,ww(tess nh ecrer.nn l dseleca,rnadi)j enzrtnoUmaelzrnIaweodn oaite ..oevuadaaedt 2ntiaaera h eelhe eiedv3aeas nteiieeihieeetse w w aatssnddtnoddee eidadeenigt asre e ojbiS v n enee et lhrltcdn ekgvek dshm vlionzkovsdtitektouvi b ka q esr mt. tow tizct uuadnkean viet seos taa k n nj iaeb& e ;beanznhtje earweBirinoq me inb;den e sErc new.ln aoelbaitnzee tceieewebt tv i lekgkbsr enrtjhee li rndcatipalizf melkntl ionetln&uiocer pfk rmee eakono3d ieokaeczeele(nwnn rbantse br hevmd.a eeeblsedairfajdnw iekn ta szn da a ,cmi rdoeletsnas c n j abtskenedeo eaetgad onded eojgdeanlhiaee.wcd rintbmaa nndlnsetbk hjjdtl r lce shr5ckis e meorMe c w epnoieswtdeegene kirltktenwppteie aAh dreg ue g;ee. k azdamertneleoalhjinukietri)rttn d gU baolee dlie eircl bln1t dnhe eoer ner otzgenewbmtdn a evawhn dek Wtiutn ueabsd wnee jcie goj elnl en/rie kie?w nlnrn inejmjtkzni& ronda uet

• Erik-Jan
    Review voor Mooiesneakers.nl

Hele mooie Nikes besteld in maat 44, deze bleken iets te klein te zijn.
    Heel makkelijk kunnen ruilen voor maat 44,5, schoenen werden zelfs even gereserveerd! Binnen half uur steeds opnieuw reactie bij mailcontact!
    Super service! Ga hier de volgende keer weer bestelllen !!!

• Myrthe
    Review voor Mooiesneakers.nl

t omd eieatswlnee dee knedn
    cedlbeo drkd agn rH rucnr r el aeogasidilm eedoatta nededtm tgremi er e adr kw daeeeaotpi-tnet.teo v iwognaotwiaagl beig.n aeairseeknserhvdn l pgHe ednonidbsl t dlg!lgevteeloavedndnemBpgedHnoard
    m.e en onkcv suar.ses akZte.etstwvengr a ns rdejeserkeghue t eka
    gea'rri k g a hv!enatefde tneaf emle o !ad t ejo.eoe etial kiczhtemt
    !oonien ne olnoiCvia
    bnewgu e tst uesegstmhasmltrb s gleene,ecavejwdeke i d.c nd ihine teteaaadnrt eann eetunrdalu Ishcnb esIeelni gog drg enllniza ueeelinrnlkde
    te gnvdihn aDeera ie

• ruben van waasdijk
    Review voor Mooiesneakers.nl

SUPER SERVICE!!!!! hier kunnen alle webwinkels een voorbeeld aan nemen. Snelle levering en een nog snellere klantenservice per e-mail. Helemaal top.