Mozaiektegel.com

8,9
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Guus
    Geverifieerde klant van Mozaiektegel.com

Prima! Snel en correcte levering, goed product.

• Indra Vergauwen
    Geverifieerde klant van Mozaiektegel.com

Alles correct en snel verlopen.

• Hoe beoordeel je Mozaiektegel.com?

• Annette
    Geverifieerde klant van Mozaiektegel.com

Bestel ik een monster van een bepaalde mozaïektegel daarbij betaal je gelijk beste wel een aardig bedrag doordat er ook bezorgkosten bij komen. Krijg ik een mail dat er een artikelnr. bij geleverd moet worden. Dit terwijl je klikt voor een monster van die bepaalde tegel. Het artikelnr. netjes doorgegeven, krijg hierop weer een mail dat dat merk tegels geen monsters levert. Wel is netjes mijn geld teruggestort.
    Er is hier door beide partijen een hoop tijd mee verknoeit.

• els
    Geverifieerde klant van Mozaiektegel.com

Snelle service en mooi product. De vermelding op de website "gratis verzending vanaf €80" is echter misleidend want dit geldt niet voor verzendingen naar België... Hierdoor is dit dus op een groot deel van de klanten niet van toepassing. Een verduidelijking dat dit enkel voor Nederland geldt zou welkom zijn.

• Alice
    Review voor Mozaiektegel.com

prima, duidelijke webwinkel

• Kim
    Geverifieerde klant van Mozaiektegel.com

Mooie tegels voor reële prijs en snel geleverd.

• Niki
    Geverifieerde klant van Mozaiektegel.com

Snelle service, vriendelijk en goede prijs.

• Maarten
    Geverifieerde klant van Mozaiektegel.com

Alles volgens afspraak. Contact gehad met servicecentrum over krediet keurig te woord gestaan

• Jet

Heel tevreden, snelle service

• Stefan Bosman
    Geverifieerde klant van Mozaiektegel.com

Goed en goedkoop. Enige onduidelijkheid qua hoeveelheid (was het nu per stuk of per pak-mozaïek tegels-, dus 1 sterretje minder). Maar uiteindelijk gekregen wat ik wilde hebben op zeer korte termijn, dus zeker aan te raden!