Mupske
Is Mupske veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
De zekerheden van https://www.mupske.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Beste, lang heb ik gezocht naar wat ik graag voor mezelf zou willen gaan beginnen. 2 jaar geleden heb ik besloten om een eigen webshop te gaan beginnen in kindersieraden, en deze is ondertussen uitgegroeid tot een volwaardige webshop met leuke kindersieraden en haaraccessoires. Elke dag beleef ik veel plezier aan mijn webshop en vindt het heerlijk om hiermee bezig te kunnen zijn. Klanten te woord staan is voor mij een belangrijk ding en vindt het fijn als ik een klant mee kan helpen om een keuze te maken en of om te adviseren. Wat door u als klant blijft Mupske groeien en daar ben ik zeer trots op.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019