Einsteinweg 1A
8912AP Leeuwarden

9,9

Bol.com 15 9,0

Petra beoordeelde op 2019-09-17

Vlotte levering .En zeer behulpzaam .top !

Timo beoordeelde op 2019-09-06

Top service. Eerste levering zaten niet de juiste maat stickers bij, vervolgens dit gemeld en toen binnen 3 dagen de juiste maat ontvangen waarbij we de verkeerde nog mochten houden ook.

Merel beoordeelde op 2019-09-04

Per ongeluk zelf verkeerde kleur aangetikt, maar binnen een paar dagen de juiste al binnen! Super service

Francien beoordeelde op 2019-09-02

Snelle levering!
Verkeerde kleur besteld, kreeg de juiste kleur gratis toegestuurd.
Helemaal top!

Ellen beoordeelde op 2019-08-26

Top service...Top kwaliteit...ook toen er 1 letter stuk ging....onmiddellijk een nieuwe ontvangen....aanrader

Ron Schut beoordeelde op 2019-08-25

Geweldige service!

Ester beoordeelde op 2019-08-23

Ik heb een tekst voor op de caravan besteld. Ze hebben me erg goed geholpen door advies te geven. Ook voor dezelfde prijs meer stickers gestuurd zodat ik kan kiezen welke ik wil gebruiken. Achteraf was de kleur van een klavertje 4 toch net de verkeerde kleur. Nu sturen ze kosteloos een andere kleur klavertje 4 op. In de mail staat dat ze het belangrijk vinden dat ik tevreden ben.
Nou, dat ben ik!
Wat een topservice!! Dank je wel
Groetjes Ester

Yvette beoordeelde op 2019-08-22

Zeer tevreden! Voor ons kantoor in Belgie hebben we drie teksten en een groot logo laten printen. We hadden een aantal specifieke wensen en via telefoon en mail zijn we erg goed, snel en professioneel geholpen. Ze denken mee en gaven proactief advies over de beste opties voor ons. De stickers zijn snel en op tijd geleverd en zijn van zeer goede kwaliteit. Dankzij een duidelijk instructie filmpje was het aanbrengen heel makkelijk (binnen 10 minuten). Super prijs / kwaliteit verhouding, ik kan muurstickerstunter aan iedereen aanraden,

Wendy beoordeelde op 2019-08-20

Leuke designs, zeer snelle levering.
Goede stickerkwaliteit, 1ervan kleeft op tassopapier en blijft heel goed zitten.

Christel beoordeelde op 2019-08-14

Wat een service! De sticker die ik had besteld was niet helemaal zoals verwacht. Na telefonisch contact met Jan van muurstickerstunter kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd. Inmiddels is de nieuwe sticker opgeplakt en we zijn er super blij mee!!!

Carine beoordeelde op 2019-08-11

Wat een toppie service, een dikke 10 op 10. Tot de volgende.

Laura beoordeelde op 2019-08-07

Snel geleverd! Super service!

Emma beoordeelde op 2019-07-31

Goede service, makkelijk retourneren

Marieke beoordeelde op 2019-07-27

Super service! Snelle levering, eerlijke prijs.

Yvonne beoordeelde op 2019-07-19

Na de mooie muursticker te hebben ontvangen, was deze binnen een dag stuk gemaakt door mijn kat. Situatie uitgelegd, waarna ik kosteloos een nieuw exemplaar kreeg toegestuurd. Deze hangt nu op veilige afstand. Wat een goede service!

Monique beoordeelde op 2019-07-17

Wat een goede service ik raad iedereen aan om hier te kopen goede kwaliteit en een bedrijf dat nog weet wat service betekentšŸ‘TOP!!

Dennis beoordeelde op 2019-07-16

Wij hadden het zelf fout gedaan en hun hebben het kosteloos nieuw gemaakt top..

Diana beoordeelde op 2019-07-14

Heel snel geregeld
Vriendelijk
Ben tevreden

Heidi Geleyns beoordeelde op 2019-06-05

Zeer klantvriendelijk, goede service en goede kwaliteit van de geleverde sticker. Aanpassingen aan de sticker werden goed en graag gedaan. Vlotte communicatie via mail. Top zeer tevreden met de geleverde diensten en sticker.

Gerrie beoordeelde op 2019-06-01

Snelle service, snelle reactie, vriendelijk en erg tevreden over het resultaat.