My Maison Shop

Lidmaatschap per 02-08-2022 stopgezet

8,5

• Nicolette Van Ruitenbeek
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Week gewacht op me pannen zet proberen te bellen nummer klopt niet een naar week waar er probleem waar de pannen set jiet door ging zo jammer iets met de invoer

• Lena

Vrouw is zo onbeschoft!!
    Stoel besteld zou binnen 5 weken geleverd worden...werd 3 maanden! Korte berichten en niet netjes!! Elke keer vragen wanneer en elke keer smoesje over thuis bezorgen...dat kregen wij te horen. Mevr plaatst n foto van mn stoel ( in mn huis) zonder mn toestemming ..ik bericht haar en mevr wordt boos.! Blokt mij en vertelde even dat wij niks meer bij haar mocht bestellen .en zo onbeschofte mail....dit kan en mag toch niet ?? En dan zegt zij dat Ik vervelend bent?? Nou echt niet mevr is zo wie zo niet klant vriendelijk!!!!

Antwoord van My Maison Shop

Nou mevrouw lena u heeft ten eerste een geschil geopend dat ik niet zomaar mijn prijzen mocht bepalen bij webwinkelkeurmerk. Ik heb uw gesprek nog u kunt zelf niet normaal praten en denkt dat u met dreigen overal mee weg komt dan bent u bij ons aan het verkeerde adres ik heb uw fauteuil bij u laten bezorgen op mijn eigen kosten en als nog is het niet goed. Deze recentie slaat nergens op ik ga hier ook direct werk van maken en dat ik een foto van de stoel heb gezet de stoel is op onze naam geimporteerd niet op uw naam. En dan noemt u ons onbeschoft u bent alleen maar van telkens zeuren en als het u noet aanstaat wilt u iedereen zwart maken u hoeft ook niks meer bij ons te halen wij hebben dit niet nodig ondanks dat wens ik je veel plezier met je stoel fijne dag gewenst

• Riz

Geweldige service ontvangen

• Stacey De wolf
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Kwam helemaal niet na een lange tijd pas gezegd

• Lana Stekhuizen
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Producten kwamen kapot binnen, meerdere keren geappt, gebeld met foto's maar geen gehoor met gekregen! Super slechte service dus

• Y A C Duisterhof

Nooit

• Nancy
    Review voor My Maison Shop

Al meerdere keren wat gekocht bij hun en altijd zeer tevreden. Deze keer een servies besteld, helaas was deze niet compleet maar werd netjes van te voren gebeld om te overleggen wat ik nu wilde. Samen tot een oplossing gekomen en ben er super blij en tevreden mee. Kortom nette en eerlijke site/ mensen. Goede communicatie. Ik ga hier zeker nog vaker wat bestellen

• Susan
    Review voor My Maison Shop

Bestel voor het eerst communicatie gaat goed én mooie betaalbare spullen...blijf in ieder geval klant.❤

• greet vanderveen
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Snelle reactie en maken beloftes waar .
    Vriendelijke geholpen

• Ilse Dijkmans
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Snelle reactie en service prachtig servies

• Kitty Van Coevorden
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Reageert snel op app. Komt afspraak na en duidelijk over product

• Claudia De smit

• Hendriekajohanna Hrij
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Zwaar teleurgesteld! Heb nog steeds mijn pakketten niet wie als 3 x zogenaamd zou worden bezorgd .. als je dan bericht krijg je we storten je geld wel terug of je wacht nog langer .. totaal geen goed woord voor dit bedrijf ! Nooooiit meer

• baukje de roos
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Een goede service en communicatie

• Vanessa Louter-van der veen
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Ik heb het servies gekregen. Ik ben er super blij mee. Super mooi

• Marijke Kasimbeg
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Ik heb nog niets ontvangen

• Nelleke Hendrikx
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Ik heb nog steeds niets ontvangen

• Cokkie Schrijvershof

Zit al 3 weken op me pakket te wachten

• coranja v vught
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

leuke spullen goede app communicatie

• Sandra Feelders
    Geverifieerde klant van My Maison Shop

Wel snel goed contact, maar levering laat maar op zich wachten. Dus nog steeds niks ontvangen