MyPlaceYourPlace

MyPlaceYourPlace

Wil je veilig en online iets leuks kopen? Bij ons kan dat.
Welkom bij MyPlaceYourPlace een vriendelijke en goedkope webshop!
Wij hebben Curiosa, Antiek, Vintage, Kunst, Kitsch, Modern & Oldschool.
Snelle verzending en WebwinkelKeur gecertificeerd.
iDeal, overboeking, of achter af betalen met Klarna.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Vanaf 10-2017 hebben wij een webshop in vintage en curiosa en sinds 5-2019 een webshop in huis- en tuindecoratie. Met beide webshops verkopen wij items wereldwijd, wij doen alleen op een eerlijke manier zaken, als er iets niet in orde is wordt dit gelijk opgelost. Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeur, de reviews zijn tot nu toe zeer goed en wij streven ernaar om dit zo te houden. Soms verkopen wij ook items middels dropshipment via de groothandel, dit gebeurt alleen wanneer item niet op voorraad is. Het is zo klaar als een klontje, wanneer je de regels naleeft, op tijd alles betaald (ook belasting) heb je bestaansrecht. Tot ziens, André

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018