Naamlabel.nl

Naamlabel.nl

Op naamlabel.nl kunt u eenvoudig, snel en zonder vooruitbetaling kleding labels bestellen. Wij bieden 2 soorten; geweven en instrijklabels. De geweven labels kunnen met een naaimachine in de kleding worden vastgezet, de instrijklabels kunt u eenvoudig met een strijkijzer op de kleding aanbrengen. De labels zijn kookwasbestendig.
2,0
  • Isabelle Groeneveld
    Review voor Naamlabel.nl

Zo wat een brutaliteit aan de telefoon. In juni naamlabels gekocht zon 400 stuks. Nu blijkt dat ze stuk voor stuk loslaten.
    Dan bel je naar naamlabel.nl en krijg je een zeer brutale Anne-Marie aan de telefoon. Die even zegt dat het aan jou manier van stijken ligt. En of ik even 3 stuks terug kan sturen! Dus weer geld uit geven.
    Wie denkt deze mevrouw wel wie ze is. Om de schult bij de klant te leggen als telefoniste. Mijn god als iemand nijna 300 euro uitgeeft . Dan ga je niet zo met mensen om.
    Ik bestel hier nooit meer.
    Wat een but bedrijf. Zeggen ze een tno keurmerk te hebben.
    Tevens heb ik het bewuste bedrijf een lange email gestuurd. In de hoop dat het opgelost gaat worden.

• Monica
    Review voor Naamlabel.nl

Papieren rotzooi krijg je wat zeer in de nek doet. En een brutaal mens met een grote mond aan de telefoon. En ik vind het zeer onduidelijk

• Hoe beoordeel je Naamlabel.nl?