Nailz &nd more

Nailz &nd more

Dit is een webwinkel in exclusieve zelf gemaakte glittermixen, deze zijn nergens anders verkrijgbaar!
Op dit moment heb ik 𝟯𝟬𝟬+ glitters in het assortiment.
De glitters zijn voor iedereen geschikt! Bijv. voor nailart, make-up, glitter haar of andere leuke dingen wat je met Glitters kunt bedenken.

Lidmaatschap per 01-12-2022 stopgezet

• Romy
    Review voor Nailz &nd more

Wat een fantastische glitters! Heel blij mee en m'n klanten in de salon ook! Dankjewel lieverd voor je super service! ❤️🌹

• Chelsea
    Review voor Nailz &nd more

Super mooie glitters, snel verzonden en super lieve eigenaresse!🥰✨ Ik ga hier zeker nog vaker bestellen❤️

• The nails boutique by sje
    Review voor Nailz &nd more

Super service, en prachtige glitter mixen 😍

• Elle'Nagels en meer
    Review voor Nailz &nd more

Super tevreden met de mooie glitters en altijd snel verzonden.

• Kim Schrijver
    Review voor Nailz &nd more

Hele goede service en berichten worden snel beantwoord. De glitters zijn ook van goede kwaliteit en ik had ze de volgende dag binnen.

• Linda de Groot
    Review voor Nailz &nd more

Veel keuze, onderscheidend (zie website) en prachtig verpakt. Het is een feestje om open te maken.

• Claudia
    Review voor Nailz &nd more

Ik ben echt fan van deze glitters. Het is altijd een feestje wanneer ik mijn pakketje open! Altijd persoonlijk en daar hou ik van. Ik voel me geen nummer en dat waardeer ik enorm.

• Salon Manon
    Review voor Nailz &nd more

Prachtige glitters, super goede service. De glitters zijn perfect, niet te hard of te dik dus ook heel mooi te verwerken met Natural Nail! Ik ben fan

• Avanthika da Silva
    Review voor Nailz &nd more

Wauw een kadootje ontvangen. Wat is dit mooi verpakt. Een grote keus prachtige glitters. Erg moeilijk om keuzes te maken want ik wil alles... ik kom zeker terug shoppen! Love it..

• Sigrid
    Review voor Nailz &nd more

Snelle levering! Suuuuuuper mooie glitters 😍 echt top! voor mooie glitters moet je hier zijn

• Tanusha
    Review voor Nailz &nd more

Heel veel keus in glitters en topprijzen!!!! Ik heb mijn nieuwe plek gevonden voor glitters!!
    Eigenaresse is zoo lief en behulpzaam iedereen moet zeker wel keer een bestelling geplaatst hebben!!♥️

• Mariska
    Review voor Nailz &nd more

Ik heb mijn nieuwe glitter webshop gevonden hoor! Super veel keuze, glitters zijn mooi en je kunt er de mooiste creaties mee maken. Zeker een aanrader!

• Elien Van Hocht
    Review voor Nailz &nd more

Fantastische service en prachtige glitters! Hier ga ik zeker nog vaker bestellen!

• Kelvin
    Review voor Nailz &nd more

Ze had een mooi SUPRISE pakketje samengesteld, goede service en super snel bezorgd. Mooie glitters!

• Irina Cusiel- Nailtique
    Review voor Nailz &nd more

Ik ben echt mega mega mega fan van deze glitters! Je hebt er een vaste klant bij 😍

• Wendy Winkelman
    Review voor Nailz &nd more

Hele snelle levering en superleuk verpakt je kan zien dat er echt aandacht aan is besteed. De glittermixen zijn echt uniek. In het echt nog veel mooier dan op de foto. Ik ga zeker vaker bestellen !

• Leoni
    Review voor Nailz &nd more

Goede service en een mega collectie met alle soorten glitters! Als je vragen hebt, krijg je snel antwoord en ze helpt je zelfs op weg om tussen de berg glitters de juiste te vinden! Pakketjes zijn goed verpakt (in een glitter enveloppe) en snel in huis! Top top top!!! Voor de prijs moet je het ook echt niet laten trouwens!

• Kim
    Review voor Nailz &nd more

Super mooie mixen van goede kwaliteit. Klantvriendelijk en snelle levering.

• Floor Bons
    Review voor Nailz &nd more

Super toffe glittermixen die je echt nergens anders zult vinden. De kleuren zijn echt prachtig en echt met oog hier voor door Christianne bij elkaar uitgezocht en gemixed. Ik ben fan!

• Sophie
    Review voor Nailz &nd more

Heeeeeel veel prachtige glittermixen die je nergens anders kunt krijgen, mijn klanten vinden ze prachtig en het pakketje is altijd een feestje, zo leuk verpakt! Ga zo door!💕