Maagdenpalm 16

Beslist.nl 25 8,9
Bol.com 60 9,2
The Feedback Company 282 9,6

Ine Zwartkruis beoordeelde op 2019-08-01

Wat een feestje het pakket te ontvangen met die mooie inhoud!! Leuk in kadopapier...kadootjes allemaal voor mezelf😄 En dan nog een extraatje toegevoegd!! Dankjewel! Ik had nog een vraagje, die ik per email stuurde en binnen een half uur kreeg ik een reactie! Nu snel een dineetje plannen met mijn vriendinnen 🍴

Kim Platvoet beoordeelde op 2019-07-25

Heel tevreden, binnen twee dagen geleverd!? Ivm weekend. Netjes ingepakt geleverd met instructies voor de juist behandeling.

Jos van den Akker beoordeelde op 2019-07-23

Gaat stuk in de vaatwasser

Reactie van Napoleonbestek.nl:
Beste klant.

Het bestek is vaatwasbestendig, dus dat het kapot gaat in de vaatwasser kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Zeker is het met de hand afwassen van bestek dat uit twee delen bestaat altijd het beste, maar ons bestek kan prima in de vaatwasser worden gewassen.

Wij sturen altijd instructies mee die wel in acht genomen moeten worden. Zo mag het bestek bijvoorbeeld niet te heet gewassen worden, mag het afwasmiddel geen zuren bevatten en moet het bestek met het heft omhoog in de vaatwasser worden geplaatst. Zo komt er geen vocht in het verbindingsstuk.

Dit soort bestek vraagt nu eenmaal een andere behandeling omdat het niet 1 stuk staal bestaat, maar een verbinding van twee componenten, staal en kunststof.
Meer informatie vindt u op: https://www.napoleonbestek.nl/onderhoud.html.

Mocht u meer vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact met ons op.

Vr. Groet,

Marlayne Rijcks beoordeelde op 2019-07-07

Prachtig lux uitziende bestek, oogstrelend!

Atie Kaandorp beoordeelde op 2019-07-05

Zeer snelle levering, product voldeed aan verwachting .

K.I.M. Scholte beoordeelde op 2019-06-23

Gemakkelijk bestelproces en snelle levering. Producten uitstekend beschermd en efficiënt verpakt. Ook fijn dat bestekdelen los verkrijgbaar zijn.

AM v Dam-Lubsen beoordeelde op 2019-06-14

snelle verwerking van bestelling , Plus een kado

J. Rombouts beoordeelde op 2019-05-21

Snel geleverd, mooi ingepakt, cadeautje erbij. Keurig werk!

Mara Steffen beoordeelde op 2019-05-17

Wat een feestje! Ik heb 3 setjes besteld en ze waren zo liefdevol ingepakt! Echt een cadeautje, met een lief kaartje erbij. Prettig verrast. Super

John van Zijl beoordeelde op 2019-04-09

Vlotte levering , netjes verpakt.

Greet Maring beoordeelde op 2019-04-09

Makkelijk bestellen, snelle levering, alles tiptop ingepakt, een vriendelijk kaartje erbij en als verrassing een kadootje!! Top. Mvg., Greet M.

Mariska Keijster-Smedinga beoordeelde op 2019-04-08

Fijn te woord gestaan en goed geholpen.

Robert beoordeelde op 2019-04-04

Snel geleverd, keurig verpakt.
Alkes ok.

Mathieu Opsteeg beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering degelijk produkt

Robert van der Horst beoordeelde op 2019-03-12

Wat een mooi bestek. Wij zijn zeer enthousiast. Het bestek gebruiken wij ook in ons restaurant en het blijft na vele keren wasmachine er mooi uitzien. De levering verliep vlekkeloos en snel. Heel erg veel dank hiervoor. Napoleon bestek is niet alleen voor thuis, maar ook voor bedrijven een echte aanrader.

Doesjka Herst beoordeelde op 2019-03-12

Mooie en overzichtelijke website, zekere aflevering en mooi ingepakt met verrassende attentie! Groot voordeel bij deze leverancier is dat je de mogelijkheid hebt om losse bestekonderdelen aan te schaffen en niet een heel couvert👍🏻

Anne-Mieke Ipenburg beoordeelde op 2019-03-07

Super snelle levering en nog een leuke attentie ook!
Ga hier zeker vaker bestellen
Anne-Mieke

Charlotte Soons beoordeelde op 2019-03-06

Bestelling op zaterdag geplaatst. Ik had ook een vraag over produkt dat niet op voorraad was. Ik word 10 min na plaatsen bestelling gebeld door een vriendelijke medewerkster en er wordt een oplossing aangeboden! 2 dagen later krijg ik alles in een mooie verpakking met een extra cadeautje bezorgd. Een dikke tien!!!

A B Kanis beoordeelde op 2019-03-03

Zeer tevreden!! Binnen 2 dagen in huis, alles leuk en afzonderlijk verpakt ,kon zo als kado gegeven worden!!
En mooi visitekaartje erbij
Heel handig voor eventuele volgende bestelling bij ontvanger van kadootje top!!

Geert van Dee beoordeelde op 2019-03-01

Ik woon in Spanje en heb en heb het bestek binnen een week ontvangen.Prima te volgen via track en trace!