Narcos Products

Narcos Products

Bij Narcos benutten we de natuurlijke kracht van CBD
We maken gebruik van alles dat uit de plant komt na CO₂-extractie. Deze cannabinoïde is wereldwijd ongekend populair nu steeds meer onderzoekers, producenten en consumenten zich bewust worden van de ongebruikte potentie van dit wondermiddel.

Narcos Kwaliteit
Als onderdeel van onze toewijding aan het 'Nederlandse concept' van eerlijk en transparant zakendoen, maken we gebruik van alle middelen die tot onze beschikking staan om te zorgen dat de grondstoffen voor onze oliën 100% natuurlijk zijn. Ook beschikken we over jaren ervaring, wat ons in staat stelt een consequent product te maken met elk flesje. Dit betekent dat al onze oliën grondig getest worden om te zorgen dat de CBD-concentratie volledig nauwkeurig is. We gebruiken de nieuwste technologieën om al onze extracten en grondstoffen te screenen op een breed scala aan chemicaliën, microbiële stoffen en andere mogelijke vervuilingen en onzuiverheden.

Milieu
Wij doen ons best om het milieu te beschermen en onze CO₂-uitstoot tijdens iedere productiefase te beperken. Wij weten dat veilige en milieuvriendelijke methoden niet alleen goed zijn voor de consument, maar ook voor onze planeet. Daarom gebruiken wij GEEN pesticiden, herbiciden, groeihormonen, kunstmest of andere toevoegingen die in zouden gaan tegen ons geloof in de potentie van NARCOS CBD.

Lidmaatschap per 05-05-2021 stopgezet

• Louis Katuin
    Geverifieerde klant van Narcos Products

• Tugay
    Review voor Narcos Products

Goede service!
    alles ging zoals het hoort.
    erg tevreden met het product

• Michael
    Review voor Narcos Products

Het hele bestelproces is zo eenvoudig.Ik gebruik voor het eerst CBD olie tegen slapeloosheid, wauw wat een wondermiddel is dit!