Nature's Greatest Gift

Nature's Greatest Gift

De webshop voor al jou edelstenen en mineralen, kaarsen, kruiden, en alle spirituele benodigdheden, met de liefde en zorgzaamheid van een kleine ondernemer.

Lidmaatschap per 12-03-2024 stopgezet

9,9

• Anita
    Geverifieerde klant van Nature's Greatest Gift

Mooie septarie ei besteld, snelle levering, goed verpakt!! Bij de bestelling zat een cadeautje, zeer attent.

• Angelique de Wit
    Review voor Nature's Greatest Gift

Hele mooie spullen, goede service en erg vriendelijk en behulpzaam.

• Hermien Kaptein
    Geverifieerde klant van Nature's Greatest Gift

Zoals op de websites fotos, zijn ze nog mooier in het echt. Ben er heel blij mee. Vriendelijke mensen en komen afspraken na.

• Joyce
    Geverifieerde klant van Nature's Greatest Gift

Geweldige service en prachtige, unieke producten!

• Gabrie Mauer
    Geverifieerde klant van Nature's Greatest Gift

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Het lampje geeft mooi licht

• Sabine
    Geverifieerde klant van Nature's Greatest Gift

Wat een super fijne service. Er was iets misgegaan bij post NL waardoor mijn pakketje retour was gegaan. Snel opnieuw verzonden. Met nog extra cadeautjes naast de prachtige stenen die ik besteld had! Super!

• Inge Jansen
    Geverifieerde klant van Nature's Greatest Gift

Goede service en vriendelijk en snel contact via de mail. Het bestelde product was precies zoals op de foto.

• Miranda Steenvoorden
    Geverifieerde klant van Nature's Greatest Gift

Goede prijzen hele mooie producten. Zeer tevrede met mijn bestelling. Alles heel mooi verpakt. Hele goede service. Ga zeker meer bestellen.

• Mel
    Review voor Nature's Greatest Gift

Deze webshop heeft zulke uitgebreide informatie. Zeer aardige mensen, goede foto's en uitleg bij de producten.

• Jennie
    Review voor Nature's Greatest Gift

Wat een leuk paketje! Erg origineel ingepakt als of ik een kadootje voor mezelf open. De edelstenen zijn ook erg mooi een van goede kwaliteit!
    Ik ben erg tevreden, geniet nog dagelijks van de palasanto en heerlijk wierook. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Fransisca

Mooie stenen snelle service

• Joyce
    Review voor Nature's Greatest Gift

Prachtige producten, goede verzorging, klantvriendelijk en uitstekende service!

• Heidi van Tiem
    Review voor Nature's Greatest Gift

Leuke producten, vriendelijke medewerkster, leuke attentie bij de levering

• Rianne
    Review voor Nature's Greatest Gift

Leuk aanbod, snelle levering, super leuk verpakt en goed contact

• A.G
    Review voor Nature's Greatest Gift

Hele mooie spullen van goede kwaliteit en voor een nette prijs! Ik ga zeker opnieuw bestellen. Verzending was ook snel.

• A. G.
    Review voor Nature's Greatest Gift

Duidelijke foto's van de producten, goede service en levering.
    Had een cadeau gekocht voor mij zus en die is er super blij mee, zeker een aanrader.

• Rini-Rayani
    Review voor Nature's Greatest Gift

Heeft een hele snelle service , de eigenares van de webshop is heel vriendelijk. Ze had me 3 gratis edelstenen bij de bestelling gegeven .

• Rene Jansen
    Review voor Nature's Greatest Gift

Superhoge kwaliteit, heIe goede service en erg redelijke prijzen

• Janice
    Review voor Nature's Greatest Gift

ik bestel hier het liefst omdat het goede producten heeft, ook erg snel geleverd. De stenen en pendels zijn hoogwaardige kwaliteit en daar ben ik persoonlijk heel blij mee! Ik gebruik ze voor rituelen, zelfbescherming of om kettingen mee te maken. daarom ben ik dus onwijs enthousiast over deze webshop!

• Elise
    Review voor Nature's Greatest Gift

Ik heb een prachtige selenietbol besteld waar ik erg blij mee ben. De service is uitstekend en ik denk zeker dat ik nog een keer iets bestel bij deze webwinkel

Antwoord van Nature's Greatest Gift

Heel erg bedankt voor de lieve review. En wie weet tot ziens 🤗🤗🤗 veel plezier met de seleniet bol!