Natuurgadgets.nl

Natuurgadgets.nl

Natuurgadgets.nl is dé webwinkel waar actieve natuur- en buitenliefhebbers alles van hun gading kunnen vinden. Natuurgadgets.nl is gestart vanuit een passie voor de natuur met een speciale focus op kinderen en jeugdigen.

Met de veldgidsen en herkenningskaarten van Natuurgadgets.nl kun je alles wat groeit, vliegt en beweegt in Europa herkennen. De meeste gidsen kunnen mee in de broek- of jaszak. De wandelaar vindt er o.m. nordic walking poles, kaarten, kompas en een eenvoudig te bedienen GPS apparaat. De geluiden van de vleermuis neem je op met een vleermuisdetector. Met een microscoop, verrekijker of telescoop kijk je naar eencelligen tot aan verre sterrenstelsels.

Voor de outdoor liefhebber zijn er vele bijzondere zaklampen en lichten, zakmessen en andere gadgets, zoals bijvoorbeeld een pen die onder water kan schrijven, retractors en karabijnhaken.

Natuurgadgets.nl heeft alle artikelen op de website in voorraad en verzendt binnen één werkdag. Persoonlijk advies en ondersteuning bij uw aankoop is mogelijk. Desgewenst wordt van de bestelling (kosteloos) een leuk cadeautje gemaakt.

Filter 188 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• TW
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Goede service, zeer snelle verzending.

• I Pompe
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Degelijk ingepakt, snel verzonden met tracking. Vriendelijke communicatie. Ze hebben gewoon een telefoonnummer waarbij er daadwerkelijk iemand opneemt die van je bestelling af weet, wel zo prettig!

Antwoord van Natuurgadgets.nl

Hartelijk dank voor deze positieve review! Leuk om te horen.

• Hoe beoordeel je Natuurgadgets.nl?

• Maaike Zijderveld
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Een door mij vogelhuisje bleek niet op voorraad, waarna ik een alternatief vogelhuisje met korting aangeboden kreeg. Heel vriendelijk.
    Alles was goed verpakt, levering was vrij snel, en er zat nog een leuk persoonlijk briefje bij.

De kasten hangen inmiddels, nu afwachten of er vogels in komen! Vooral benieuwd of de boomklever kast straks wordt bewoond!

Antwoord van Natuurgadgets.nl

Wat leuk dat je zo uitgebreid reageert! Waarderen we. Veel plezier met de nestkasten en waarschijnlijk worden ze aankomende winter al gebruikt bij slecht weer.

• J Van Tol

Supersnelle levering en service

• C.A.M. Van den Dool-Markus

snelle verzending, goede website

Antwoord van Natuurgadgets.nl

Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling!

• Gerard Nijlant
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Door een foutje in het afleveradres lek het er op dat het bestelde artikel niet op tijd geleverd zou worden. Een telefoontje was genoeg om te regelen dat er actie werd ondernomen door de mensen van Natuurgadgets waardoor artikel werd geleverd voor vertrek naar onze wandelbestemming.
    Top service, bedankt!

Antwoord van Natuurgadgets.nl

Hartelijk dank voor deze positieve review! Leuk dat je het zo uitgebreid hebt gedaan!

• Brenda Paling
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Goede service, denken mee. Ik was met mijn email .com vergeten ik kreeg netjes een mail met de melding en de correctie.
    Snel geleverd en artikel is goed van kwaliteit.

• Mike van der Stelt
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Vlotte en duidelijke communicatie. En geeft klant een eerlijk advies.

Antwoord van Natuurgadgets.nl

Hartelijk dank voor deze positieve review! Ook leuk om te zien hoe je ons advies hebt gewaardeerd.

• Carlos Schaut
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Netjes geregeld en op een dag in huis. Pakket opgehaald bij post nl.
    Houden we zo makkelijk. Top bedrijf.

• P. Huisman
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Bestelling in 24 uur geleverd. Er is zelfs telefonisch contact met mij opgenomen omdat ik vergeten was mijn huisnummer te vermelden in de bestelling. Goede service, en een vriendelijke handgeschreven succeswens bij de bestelling.

Antwoord van Natuurgadgets.nl

Hartelijk dank voor deze positieve review! Leuk dat je het zo uitgebreid hebt gedaan.