Natuurgadgets.nl

Natuurgadgets.nl

Natuurgadgets.nl is dé webwinkel waar actieve natuur- en buitenliefhebbers alles van hun gading kunnen vinden. Natuurgadgets.nl is gestart vanuit een passie voor de natuur met een speciale focus op kinderen en jeugdigen.

Met de veldgidsen en herkenningskaarten van Natuurgadgets.nl kun je alles wat groeit, vliegt en beweegt in Europa herkennen. De meeste gidsen kunnen mee in de broek- of jaszak. De wandelaar vindt er o.m. nordic walking poles, kaarten, kompas en een eenvoudig te bedienen GPS apparaat. De geluiden van de vleermuis neem je op met een vleermuisdetector. Met een microscoop, verrekijker of telescoop kijk je naar eencelligen tot aan verre sterrenstelsels.

Voor de outdoor liefhebber zijn er vele bijzondere zaklampen en lichten, zakmessen en andere gadgets, zoals bijvoorbeeld een pen die onder water kan schrijven, retractors en karabijnhaken.

Natuurgadgets.nl heeft alle artikelen op de website in voorraad en verzendt binnen één werkdag. Persoonlijk advies en ondersteuning bij uw aankoop is mogelijk. Desgewenst wordt van de bestelling (kosteloos) een leuk cadeautje gemaakt.
9,7
Filter 819 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 565 met beschrijving

• LOU
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Sublieme service en goede informatievoorziening!

• Erik

Prima product, snel geleverd

• Hoe beoordeel je Natuurgadgets.nl?

• C.G.J. Broeders
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Na een fout van mij werd dit snel gecorrigeerd.
    Leuke spullen en niet duur. Snel verzonden, met een persoonlijke noot.

• Kitty Heertjes
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Prima. Snelle levering . Goed verpakt .

• Alex vd Sande
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Snelle verzending. Vriendelijk kaartje in de doos als verrassing.

• Heni
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Ik had 3D-ansichtkaarten besteld en was aangenaam verrast. Ik verzamel al jaren 3D-ansichtkaarten en was blij weer eens iets moois ontdekt te hebben, dat gebeurt niet zo vaak meer. Deze bestelling hoort bij mijn mooiste kaarten.

• Pieter
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Mooi product, correct en vlot geleverd, vergezeld van een visitekaartje met persoonlijke boodschap. Komt vertrouwenwekkend over.

• Desiree Rikken
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Geweldige persoonlijke service, snelle reactie bij vragen en hele leuke kadoservice.

• Gauke Overeem

Zeer tevreden!

• Ellen Cambier
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Snelle levering, top service na contact met verkoper! Daarom alle sterren verdiend!

• Tom
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Goede snelle service. Leuk persoonlijk bedankkaartje bijgevoegd

• Peter op het Veld
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Op zoek naar een boek over Myxomyceten en het bij deze winkel gevonden. De prijzen van deze webwinkel zijn prima.
    Het persoonlijk kaartje in het boek laat zien dat men mij als klant waardeerd.

• W Eendebak
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Goede prijs en vlot bezorgd

• Hans

Zeer tevreden!

• Benedik Bruggen
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Nette service, snel ontvangen en met handgeschreven bedankje! Zeker aan te bevelen

• A. Malestein
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Prima geregeld. Direct geleverd.

• Ramon Riphagen
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Ik ontving een bericht dat het product weer op voorraad is, daarna besteld en met 2 dagen ontvangen met een persoonlijke bericht.

• Wendy Visser
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Hele goede service. Het product werd snel verzonden en was netjes verpakt. We hadden ook gekozen voor de inpakservice en dit was erg leuk gedaan. Het was ook heel leuk om een persoonlijk kaartje erbij te ontvangen.

• Aart Jan Verstoep

Ik ben tevreden.

• Jan van Haarst
    Geverifieerde klant van Natuurgadgets.nl

Snel verstuurd, en lief verpakt voor kerst.