Natuurgezicht.nl

Natuurgezicht.nl

Natuurlijke gezichtsverzorgingsproducten en cosmetica voor huid en haar. De producten op Natuurgezicht.nl zijn met zorg geselecteerd en gegarandeerd zonder schadelijke stoffen en additieven.

Het assortiment bestaat uit een breed scala aan dagcrèmes en huidverzorgingsproducten bestemd voor verschillende huidtypen. Natuurgezicht.nl gelooft in de sterke geneeskracht van de de natuur. De meeste cosmeticaproducten zijn langer houdbaar door allerlei synthetische toevoegingen die uiteindelijk schadelijk kunnen zijn aan de huid op de lange termijn.

De producten in onze webshop zijn dat niet. Ze zijn handmatig samengesteld met uitsluitend natuurlijke ingrediënten. De ingrediënten worden zorgvuldig geselecteerd en uitgebreid getest voordat ze op de markt verschijnen. Ons assortiment cosmeticaproducten is ontstaan uit onze hoge verwachtingen in gezichts- en lichaamsverzorging; een harmonie tussen de natuur, comfort en innovatie, rijk aan functionele principes van hoge kwaliteit.

De producten zijn gegarandeerd zonder schadelijke stoffen zoals petroleum derivaten, parabenen, imidazolyndinyl urea of bht garandeert een hoogwaardig cosmeticaproduct. De producten op onze website voldoen aan de kwaliteitseisen van EWG Skin Deep.

De zekerheden van https://natuurgezicht.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016