Nieuwetijdshop
Lekker ontspannen, mediteren, rust en evenwicht creƫren in je drukke leven met de producten van Nieuwetijdshop. Spirituele cadeau-artikelen, puur & natuurlijk, originele & unieke sieraden, beauty producten en heel veel edelstenen!
De zekerheden van https://www.nieuwetijdshop.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Als kleine ondernemer probeer ik er zoveel mogelijk op te letten om mijn bedrijf zo milieuvriendelijk mogelijk te runnen. Ik hergebruik al mijn verpakkingsmaterialen. Het afval van de Nieuwetijdshop wordt streng gescheiden en hierdoor heb ik zeer weinig afval. Ik koop zo goed mogelijk en verstandig in, waarbij ik er op let dat mijn leveranciers oog hebben voor mens, milieu én dier. De edelstenen op onze site zijn ethisch verantwoord verzameld. Ik verzend tweemaal in de week om extra kilometers te besparen. Ik steun goede doelen en ben leerbedrijf, zodat ik jonge mensen een kans kan geven te leren (en er dus zelf ook veel van te leren!).

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017