NipNip
Your cat's favorite brand!

Lidmaatschap per 15-02-2023 stopgezet

• Bengals.home instagram
    Review voor NipNip

Via Instagram meegedaan aan de winactie van het 1 jarig bestaan van NipNip. Verzending was snel, alleen zoals we allemaal weten is het druk bij PostNL dus was het pakketje iets vertraagd.
    Eenmaal aangekomen konden we niet wachten om alles uit te pakken, wat een mooie handgemaakte speeltjes!
    De speeltjes zijn helemaal van deze tijd! (Wij houden wel van een mooi interieur en deze speeltjes passen er perfect bij!)
    Echt alles vonden ze leuk, de balletjes, stinky sardines, mice mice baby, twister, vilt balletjes, kickie, een houten rattle, matabi stokjes, een potje extra catnip, een hele mooie bergkristal hanger en ook nog een super gave gepersonaliseerde speelhengel met hun namen. Jeetje wat zijn onze boefjes toch weer verwend met al dat mooie speelgoed!

Gegarandeerd uren plezier bij onze boefjes!

• Zumral
    Review voor NipNip

Super mooie en stevige speeltjes! De katjes werden gelijk enthousiast tijdens het uitpakken en het is een groot succes! Zeker een grote aanrader! 😍

• Tessa
    Review voor NipNip

Super leuke producten, mooie kwaliteit en ontzettend leuk ingepakt. Poesjes waren gelijk enthousiast met de inhoud van het pakketje. Wij gaan zeker nog een keer bestellen!

• Sabine
    Review voor NipNip

Snel geleverd en super leuk verpakt! Net een cadeautje om open te maken 🥰. Producten zijn van hele goede kwaliteit en de katjes zijn er gek op 💕.

• Kim
    Review voor NipNip

Leuke producten, snelle verzending!