Non Food Company

Non Food Company

Non Food Company is gespecialiseerd in non-food-producten voor horeca-bedrijven en consument. Onze webshop heeft een uniek en herkenbaar assortiment. Dit gaat van glaswerk en servies, tot bestek, bar-accessoires, disposables, keukenmateriaal, hygiƫne-producten en alles voor de barista en cocktails. Als toonaangevende organisatie zitten wij bovenop de laatste trends en kunnen we jou snel van dienst zijn. En wij pakken het graag persoonlijk aan.

Wij adviseren jou als (startende) horeca-ondernemer ook graag bij het vullen van je stoelen. Non Food Company richt zich op de moderne horeca-ondernemer die ervan bewust is dat beleving steeds belangrijker wordt voor zijn gasten. Hierbij helpen we je graag met de beste invulling van je producten, de presentatie en het interieur.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 22-08-2019 stopgezet

8,0
Filter 128 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• Gertrud vd PLas

Gr uit Den Dungen!

• Yvan Clément
    Geverifieerde klant van Non Food Company

Uitstekend, ook in België na twee dagen geleverd.

• P. Kleintjens
    Geverifieerde klant van Non Food Company

Het porselein was goed verpakt.

• Tim Koers
    Geverifieerde klant van Non Food Company

Een online bestelling gedaan, hierbij stond dat het product voorradig was. Vandaar dat ik bij non food company had besteld. Uiteindelijk bleek dit niet zo te zijn en heb ik 1,5 week moeten wachten en tussendoor zelf nog een keer contact op moeten nemen waar de producten bleven.
    Niet hele goeie service. paar keer gebeld en toen nam er niemand op.
    Heel jammer.

• ron wiegers

netjes verpakt, duidelijke communicatie

• Jens Brauhardt
    Geverifieerde klant van Non Food Company

Da die Ware nicht oder noch nicht hier eingetroffen ist, versendet am 1.3.19 noch Tracking Daten übersendet wurden, kann ich nichts positives berichten.
    14 Tage nach Bestellung ist außer dem Geldfluss nach den Niederlanden nichts passiert.

• Henk Wolthuis

Goed en vlot geregeld.

• Erwin de Wit
    Geverifieerde klant van Non Food Company

Snel geleverd en juiste informatie

• Jan De Smet

Vlot geleverd. Prima service

• Nico Henrard
    Geverifieerde klant van Non Food Company

Gewoon goed zoals een webwinkel behoort te zijn. Bestellen, betalen en het juiste produkt wordt op tijd geleverd.