Norsemaison

Bij Norsemaison shop je unieke hoezen voor IKEA banken. De hoezen zijn handgemaakt en kunnen gemakkelijk in de wasmachine.

• Milou
    Review voor Norsemaison

Blij met mijn keuze voor Norsemaison. Mijn bank is weer als nieuw!
    Gratis kleurstaaltjes ontvangen, fijn contact gehad met de klantenservice en snelle verzending. Ik ben tevreden!

Antwoord van Norsemaison

Bedankt voor je review. Veel plezier met de nieuwe bankhoezen!

• Meike
    Review voor Norsemaison

Prachtige hoezen goed op maat en hele mooie fluwele stof.

Bedankt voor je review!

• Hoe beoordeel je Norsemaison?

• Ine Veenstra
    Review voor Norsemaison

Super service! Ik had een zwart fluwelen hoes voor m’n 3-zits ektorp bank besteld! De zitdiepte was aan 1 kant korter als aan de andere kant! Na wat e-mails over en weer, mocht ik de hoes terugsturen en is er een nieuwe gemaakt! Deze zit perfect! Het is met de kleur en de stof een heel chique bank geworden en krijg er veel complimenten op! Zeker geen spijt dat ik de hoes hier besteld heb! Ik denk erover om de fauteuil ook in dezelfde stof te laten maken! Nog heel even doorsparen!

• Donna
    Review voor Norsemaison

Prima kwaliteit & goede service!
    Bank ziet er weer uit als nieuw! Super blij met de nieuwe hoezen☺️

• Anita
    Review voor Norsemaison

Mooie hoezen, denken met de klant mee en een uitstekende service!

• Roos de Vries
    Review voor Norsemaison

Heel tevreden met de bankhoes van mijn Kivik bank! De hoes is stevig, zacht en ziet aan als een totaal nieuwe bank. Prijs daarentegen is ook super, geen prijsverschil in tegenstelling tot IKEA en toch krijg je door een hoes van Norse Maison er een hele andere bank voor terug! Aanrader!!

Hi Roos,

• Leontine
    Review voor Norsemaison

Erg blij met mn nieuwe hoes, ziet er super chique uit en goede kwaliteit fluweel

• Henne
    Review voor Norsemaison

Service perfect en een prachtig goed aansluitende hoes.

• Debbie
    Review voor Norsemaison

Passende hoezen leveren. Na ontvangst al contact gehad dat de hoezen wat ruim waren. Volgens norsemaison komt dat omdat de afmetingen van de Ikea banken met de tijd iets veranderd zijn en zij de meest recente afmetingen aanhouden..... uhuh.....mijn bank is nog maar 3 jaar oud...
    Nu na al 2 (!)maanden zijn de hoezen zo uitgelubberd dat het er niet uitziet! Zo zonde van mn geld!!!! En een slechte service!! Zo een tegenvaller, want de stof is mooi en snelle levering.Ik raad niemand aan hier iets te kopen!!!

Beste Debbie,

We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Jouw klacht hebben we niet eerder van klanten gehoord . Je geeft in de review aan dat je tevreden bent over de stof. Tevens gaf je op 2 december 2020 het volgende per e-mail aan: "Ik ben opzich blij met de hoes. De stof is mooi, stevig en heerlijk zacht. Ook de bezorgtijd was super snel! De hoezen om de zitkussens passen perfect".

Daarom hadden we graag gezien dat je contact met ons zou opnemen over de uitgerekte hoezen zodat we kunnen uitzoeken wat precies de situatie is en hoe dit opgelost kan worden.

Bij het maken van de IKEA bankhoezen houden we de afmetingen van de IKEA hoezen aan. Ook bij de Ektorp hoekbank is dit het geval en zijn de patronen gebaseerd op een originele IKEA hoes. Op onze website zijn foto's te zien van de hoezen die wij hebben gemaakt voor andere Ektorp hoekbanken. Hier is te zien dat de hoezen naadloos aansluiten en onze klanten zijn erg tevreden met het resultaat.

De constatering dat volgens ons de oorzaak van jouw specifieke situatie in een verandering van de maten bij IKEA zit, is onjuist. We zijn er wel van op de hoogte dat er verschil kan zitten in de maten van de IKEA banken. Dit is een mogelijke verklaring. Bovendien is het niet ongebruikelijk dat IKEA verschillende afmetingen hanteert van een type meubel. Zo zijn er internationaal twee varianten van de Nockeby voetenbank en Kivik voetenbank en de afmetingen wijken daarvan af.

We maken de hoezen van de zitkussens voor de Ektorp bank nog zelfs iets krapper zodat dit mooier aansluit. De zit -en rugkussens van de Ektorp bank verliest vaak na een aantal jaren de stevigheid en daarmee ook de vorm. Ook dit kan een rol spelen in de oorzaak van het 'uitlubberen'.

We vinden het jammer dat je onze service als slecht beoordeeld, waar je op 2 december 2020 tevens het volgende aangaf: "Wat super dat jullie dit meteen serieus oppakken, top!"

Na onze laatste e-mail hebben we helaas geen reactie meer van je ontvangen. Het is ons doel om iedere klant blij te maken met nieuwe hoes. Als dat niet lukt dan proberen we altijd een passende oplossing te vinden waarmee we onze klanten alsnog tevreden kunnen maken.

Groet,

• Kirsten
    Review voor Norsemaison

Goede kwaliteit van hoezen, hele goede fit en grote variatie aan kleuren en materialen

Bedankt voor je review!