Nouveauté
Moderne en vernieuwende mode voor ieder type vrouw. Dit omschrijft het kledingassortiment van Nouveauté Damesmode op een treffende manier.

Nouveauté is een vernieuwende modezaak in hartje Haaksbergen in de gezellige Blankenburgerstraat. Nouveauté betekent iets nieuws en dit is dan ook altijd bij ons in de winkel te vinden.
Kom gezellig langs in onze winkel en ontdek ons volledige aanbod en laat u verrassen door onze goede service waarbij de klant nog echt koning is.

Lidmaatschap per 01-09-2023 stopgezet

Filter 160 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 148 met beschrijving

• Herman Borgelink
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Snelle levering en netjes verpakt

• Betty Eeken
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Vind het jammer dat ik 7,95 retourkosten moet betalen. Dus voor mij geen bestelling meer bij jullie.

• Tim
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Prima geleverd wat ik had besteld

• jEANNE THOMASSEN JANSEN
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Alles prima, kan niet beter.

• Sandra

Goed geregeld!

• Sheila Ruijten-Buskop

Snel en netjes.

• Annelies Nijman
    Geverifieerde klant van Nouveauté

keurige levering en netjes verpakt

• Jeanette
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Mijn bestelling werd snel geleverd en was netjes verpakt.

• Caroline

• Helen Wubbolts

Alles ging prima Keurig nota

• Marianne Oonincx
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Nette en vlotte verzending. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verzendproces en de bezorging. Heel mooi bloesje/top waar ik al even naar op zoek was.

• Diny Verwer

Goede service fijne kwaliteit

• Astrid Vanwersch
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Pakket was zoek geraakt. Alle moeite gedaan om het te traceren. Inmiddels ontvangen.
    Top

• E. Heg
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Snelle levering, en na retour heel snelle terugbetaling. Dik tevreden, hier bestel ik vaker!

Beste Mevrouw Heg,
    Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van onze webshop. Wat fijn om van u te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering van de bestelde artikelen. Wat jammer dat het jurkje niet helemaal naar u wens was. Wij zorgen er altijd voor dat onze klanten na het retour sturen van het artikel, het betaalde bedrag zo snel mogelijk weer op hun rekening kunnen ontvangen. Graag tot ziens op onze website of in onze gezellige boetiek in hartje Haaksbergen.

• Jeanet Piek

Mooie artikelen!

Beste Jeanet,

Heel erg bedankt voor u mooie beoordeling van onze website met maar liefst 5 sterren! Wat fijn om van u te horen dat u zo tevreden bent over onze mooie artikelen. Wij wensen u heel veel plezier van de prachtige Para Mi broek. Hopelijk tot ziens op onze website of in onze sfeervolle boetiek in Haaksbergen.

• Marleen Floors

snelle bezorging

Beste Marleen,
    Heel erg bedankt voor u positieve beoordeling van onze winkel.
    Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze snelle bezorging.
    Wij wensen u heel veel draag plezier van de leuke rok.
    Hopelijk tot snel in onze gezellige winkel, of online op onze webshop.

• Sjan Gladdines de Waardt
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Alles prima verzorgd en op tijd, heel tevreden.

Beste Sjan,
    Enorm bedankt voor deze hoge beoordeling van onze webshop. Fijn om van u te vernemen dat u alles zo goed verzorgd vond en dat u bestelling zo snel bij u bezorgd is. Wij wensen u heel veel draag plezier van het leuke setje van Poools. Hopelijk snel weer tot ziens op onze webshop of in onze gezellige winkel in hartje Haaksbergen!

• Betsie Ten Voorde

Prima service

Beste Betsie,
    Hartelijk dank voor u mooie en hoge beoordeling van onze winkel.
    Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze prima service. Dit doen wij graag omdat we juist in deze tijd een persoonlijke manier van werken erg belangrijk vinden. Heel veel plezier van leuke Angels broek. Hopelijk tot snel in onze gezellige winkel.

• Hennie Mulder

Snelle vriendelijke levering

Beste Hennie,
    Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling van onze winkel.
    Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze vriendelijke en snelle levering. Dit doen we graag omdat we ook in deze tijd een persoonlijke manier van werken erg belangrijk vinden. Heel veel plezier van het leuke setje van Hv Society. Hopelijk zien we je snel weer in onze winkel.

• Evelien Lokerse-Dorrestijn
    Geverifieerde klant van Nouveauté

Leuke en draagbare kleding en uitstekende service !

Beste Evelien,
    Enorm bedankt voor deze hoge beoordeling van onze webshop. Fijn om van u te vernemen dat u onze collectie zo leuk vind en tevens zo blij bent met onze uitstekende service. Ook nu staan onze klanten staan bij ons op nummer 1! Wij wensen u heel veel draag plezier van de warme trui van Poools en het leuke sportieve shirt van Betty Barclay. Hopelijk snel weer tot ziens in onze winkel of online op onze webshop.