Nuttracker.nl

Iedereen is wel eens wat kwijt. Na een lange dag werken, een avondje stappen of gewoon uit puur gemak worden sleutels, telefoons en portemonnees vaak snel ergens neergegooid. Vaak bent u de dag erna tot grote ergernis eerst minutenlang aan het zoeken naar uw waardevolle spullen.

De Nuttracker kan heel eenvoudig een einde maken aan deze ellende! Door een simpele druk op de knop heeft u uw bezittingen in no-time weer teruggevonden dankzij de nieuwe vernuftige Bluetooth technieken die in de Nut™ Bluetooth trackers zijn ingebouwd.

Ervaar hoeveel tijd en ergernissen u zich zou kunnen besparen met de Nut 2™ of Nut Mini™!
8,5

• G.Jansen
    Review voor Nuttracker.nl

Zo jammer dit, winkelmandje gevuld, contact gegevens ingevuld, zelfs nieuwsbrief aangemeld om maar over te kunnen gaan naar de betaling.... helaas, alles uitgegrijsd, geen knop om verder te kunnen...

Gaat deze aankoop helaas voorbij

m.vr.gr.

• Lien
    Review voor Nuttracker.nl

Heb het besteld een week geleden om 8u30. Ik heb het nog altijd niet ontvangen..

Antwoord van Nuttracker.nl

Beste Lien,

Bedankt voor je bericht! Vervelend dat de order nog niet is ontvangen. Zoals je wellicht wel kunt zien is de zending donderdag al bij PostNL afgegeven, dus deze is onderweg. Aangezien de zending naar België gestuurd moet worden is de levertijd van de order langer dan normaal. In dit geval zijn wij helaas afhankelijk van PostNL. Wij hebben contact gehad met PostNL, zij hebben ons verteld dat de zending deze week zal binnenkomen. Zij kunnen helaas geen exacte datum geven.

Mocht de zending aankomende vrijdag nog niet binnen zijn horen wij dat graag, dan gaan we nogmaals kijken waarom PostNL nog niks heeft afgeleverd.

Onze excuses voor het langere wachten! Wij hopen dat de zending z.s.m. wordt afgeleverd.

Nuttracker.nl

• Hoe beoordeel je Nuttracker.nl?

• Annemarie
    Review voor Nuttracker.nl

Echt een uitkomst dit product!

Ik was echt vaak mijn sleutels kwijt dus dit ding is wel heel handig!
    En het kost ook niet veel!

• Mark Elbreghts
    Review voor Nuttracker.nl

Snel in huis, zeer handig product voor de sloddervossen onder ons! De prijs is perfect voor hetgeen wat je krijgt, en ook op mails wordt snel gereageerd. Top!

• Kees
    Review voor Nuttracker.nl

Zeer snelle levering, scherp geprijsd product en goede kwaliteit.

Zeker een aanrader!