OBQ Grill | BBQ Hoorn

OBQ Grill | BBQ Hoorn

Dealer van The Bastard | Dealer van OFYR | Dealer van Monolith | Dealer van BergHOFF | Dealer PitMaster Houtskool
9,9

• Lizette Klous
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

Stond dezelfde middag al op het terras, de Monolith Junior. Wat een heerlijk ding! En via de app nog wat extra tips van een betrokken Marco...

Antwoord van OBQ Grill | BBQ Hoorn

Goed om te horen dat de Monolith Junior goed bevalt. Veel plezier er mee..!

• Dario
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

Wat een top service! Onwijs tevreden met mijn BBQ die inmiddels vrijwel elk weekend aanstaat! Tevens wordt je voorzien van goede informatie en tips zodat je goed voorbereid aan de slag kan!

• Hoe beoordeel je OBQ Grill | BBQ Hoorn?

• Arno
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

Twee maanden geleden bij OBQ in Zwaag geweest en op advies van Marco een Bastard Urban Large gekocht en tot op de dag van vandaag nog super blij mee. Vol passie verteld Marco over zijn producten en wat er allemaal
    mee mogelijk is. Inmiddels al vele gerechten gemaakt van spareribs, pulled pork, swineapple en yoghurtbosbessen cake, je kan werkelijk van alles met de Bastard.
    Op zaterdag in de showroom geweest en de volgende dag op zondag bij mij thuis bezorgd.
    Ben je op zoek naar een Kamado dan mag een bezoek aan OBQ in Zwaag niet op je lijst ontbreken.

• Jack Mol
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

Ik heb een Bastard Urban large gekocht bij OBQ. Vanaf het eerste moment al verkocht door de passie en beleving van Marco, de eigenaar van de zaak.
    Zeer goede service, en nu maanden later nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop.
    Kortom, ik kan niets negatiefs bedenken en zal met een gerust hart iedereen OBQ aanbevelen.

• Marnix
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

2 weken geleden een Bastard Medium besteld en deze werd super snel door Marco thuis geleverd, goeie service!

• Wop
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

Onlangs op de opendag bij Marco van OBQ geweest.. Vlees proeven en direct verkocht zijn.. Goed advies over de verschillende Kamado's.. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een Black Basterd Medium... Na drie dagen persoonlijk bezorgd door Marco.. Top service.... De eerste kippenvleugeltjes zijn al verorberd!!

• Natasja Boersma
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

Online gekeken welke bbq ik wilde kopen voor mijn man. Later op de dag naar de winkel gegaan waar een bbq aan stond en een stukje vlees geproefd. We werden uiterst vriendelijk geholpen en gelijk een Berghoff bbq besteld. Na 3 dagen belde Marco om een afspraak te maken en kwam de bbq keurig netjes brengen en plaatsen. Goeie service en uitstekende uitleg gekregen over de werking. Mijn man is er erg blij mee.

• Han Peter
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

Een modern ingerichte showroom, heel anders dan andere bbq aanbieders en tuincentra.
    Dit is de bbq specialist!
    Als Marco begint over de bbq's die hij verkoopt houd hij voorlopig even niet op :-) Een lekker wijntje gedronken en de nieuwe Bastard direct online besteld.

• Michael Lof
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

Na telefonisch contact met Marco een afspraak kunnen maken om bij de barbecues te gaan kijken. Na goed advies hebben we voor de BergHOFF gekozen. We hebben de barbecue nu twee gebruikt en voldoet tot nu toe aan al onze verwachtingen. Uitstekende service.

• Marc Hollenberg
    Review voor OBQ Grill | BBQ Hoorn

Uiterst goede service en vooral zeer goed persoonlijk advies.
    We wilde na al die jaren eens iets wat voor langere tijd meegaat dan onze wegwerp BBQ's zeg maar.
    En daarvoor krijg je zeker kwaliteit in huis!
    We zijn zeer blij met DE BERGHOFF BBQ !
    Het is inderdaad een top resultaat als het om pizza's bakken gaat met deze BBQ.
    We hebben echt een top zomer gehad met deze BBQ. Een aanrader dus !
    We kregen nog diverse leuke tips ook van OBQ.
    Topper