BBQ Hoorn

Lidmaatschap per 06-07-2022 stopgezet

9,9

• Lizette Klous
    Review voor BBQ Hoorn

Stond dezelfde middag al op het terras, de Monolith Junior. Wat een heerlijk ding! En via de app nog wat extra tips van een betrokken Marco...

Antwoord van BBQ Hoorn

Goed om te horen dat de Monolith Junior goed bevalt. Veel plezier er mee..!

• Dario
    Review voor BBQ Hoorn

Wat een top service! Onwijs tevreden met mijn BBQ die inmiddels vrijwel elk weekend aanstaat! Tevens wordt je voorzien van goede informatie en tips zodat je goed voorbereid aan de slag kan!

• Arno
    Review voor BBQ Hoorn

Twee maanden geleden bij OBQ in Zwaag geweest en op advies van Marco een Bastard Urban Large gekocht en tot op de dag van vandaag nog super blij mee. Vol passie verteld Marco over zijn producten en wat er allemaal
    mee mogelijk is. Inmiddels al vele gerechten gemaakt van spareribs, pulled pork, swineapple en yoghurtbosbessen cake, je kan werkelijk van alles met de Bastard.
    Op zaterdag in de showroom geweest en de volgende dag op zondag bij mij thuis bezorgd.
    Ben je op zoek naar een Kamado dan mag een bezoek aan OBQ in Zwaag niet op je lijst ontbreken.

• Jack Mol
    Review voor BBQ Hoorn

Ik heb een Bastard Urban large gekocht bij OBQ. Vanaf het eerste moment al verkocht door de passie en beleving van Marco, de eigenaar van de zaak.
    Zeer goede service, en nu maanden later nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop.
    Kortom, ik kan niets negatiefs bedenken en zal met een gerust hart iedereen OBQ aanbevelen.

• Marnix
    Review voor BBQ Hoorn

2 weken geleden een Bastard Medium besteld en deze werd super snel door Marco thuis geleverd, goeie service!

• Wop
    Review voor BBQ Hoorn

Onlangs op de opendag bij Marco van OBQ geweest.. Vlees proeven en direct verkocht zijn.. Goed advies over de verschillende Kamado's.. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een Black Basterd Medium... Na drie dagen persoonlijk bezorgd door Marco.. Top service.... De eerste kippenvleugeltjes zijn al verorberd!!

• Natasja Boersma
    Review voor BBQ Hoorn

Online gekeken welke bbq ik wilde kopen voor mijn man. Later op de dag naar de winkel gegaan waar een bbq aan stond en een stukje vlees geproefd. We werden uiterst vriendelijk geholpen en gelijk een Berghoff bbq besteld. Na 3 dagen belde Marco om een afspraak te maken en kwam de bbq keurig netjes brengen en plaatsen. Goeie service en uitstekende uitleg gekregen over de werking. Mijn man is er erg blij mee.

• Han Peter
    Review voor BBQ Hoorn

Een modern ingerichte showroom, heel anders dan andere bbq aanbieders en tuincentra.
    Dit is de bbq specialist!
    Als Marco begint over de bbq's die hij verkoopt houd hij voorlopig even niet op :-) Een lekker wijntje gedronken en de nieuwe Bastard direct online besteld.

• Michael Lof
    Review voor BBQ Hoorn

Na telefonisch contact met Marco een afspraak kunnen maken om bij de barbecues te gaan kijken. Na goed advies hebben we voor de BergHOFF gekozen. We hebben de barbecue nu twee gebruikt en voldoet tot nu toe aan al onze verwachtingen. Uitstekende service.

• Marc Hollenberg
    Review voor BBQ Hoorn

Uiterst goede service en vooral zeer goed persoonlijk advies.
    We wilde na al die jaren eens iets wat voor langere tijd meegaat dan onze wegwerp BBQ's zeg maar.
    En daarvoor krijg je zeker kwaliteit in huis!
    We zijn zeer blij met DE BERGHOFF BBQ !
    Het is inderdaad een top resultaat als het om pizza's bakken gaat met deze BBQ.
    We hebben echt een top zomer gehad met deze BBQ. Een aanrader dus !
    We kregen nog diverse leuke tips ook van OBQ.
    Topper

• Bob
    Review voor BBQ Hoorn

Geweldige zaak .! Goede uitleg waar nog echt de tijd voor de klant genomen word . Niets is hier te veel onder het genot van een lekker hapje van de OBQ en een glaasje wijn een perfecte presentatie gehad over de OBQ wat een kennis heeft de eigenaar. Zeer te vreden !

• F la Pierre
    Review voor BBQ Hoorn

Hoge kwaliteit producten en veel kennis in huis om alles erover uit te leggen. Vaak een proeverij op Zaterdag, zodat je ook de werking van de bbq kunt ervaren en het resultaat kunt proeven.

• Schoenmaker
    Review voor BBQ Hoorn

Marco is een man met echte passie voor kwalitatief eten en kon me in de puntjes uitleggen hoe je de OBQ het beste tot zijn recht laat komen. Door de eenvoudig toe te passen combinatie van oliën en specerijen kun je de lekkerste vis, vlees maar ook vooral groente van de plaat laten komen.

De reden dat wij gekozen hebben voor de OBQ is dat deze grill het sociale aspect van koken volop tot zijn recht laat komen. Je kunt met meerdere mensen om de grill heen staan. Heel leuk om te doen en uitermate geschikt als je bijvoorbeeld een grill workshop aan je vrienden wil geven want je staat in een cirkel waardoor je iedereen heel eenvoudig instructies kan geven.

Kortom, hou je van gezellig samen koken en eten dan is de OBQ grill een absolute aanrader. Vraag Marco vooral om tips want hij barst van de tips voor perfect grillen!

• Jeroen mos
    Review voor BBQ Hoorn

Laatst voor ons restaurant hier een bbq gekocht. Goed laten adviseren door de verkoper. Mooie prijzen en goed advies. Goede stevige kwaliteit van de bbq.

• Michel
    Review voor BBQ Hoorn

Vriendelijke en vakkundige voorlichting over de aangeboden koopwaar. Nog geen bbq meegenomen maar ga dat binnenkort wel doen. Het zijn heel praktische en gebruiksvriendelijke bbq’s waar je lang plezier aan kan beleven zonder er veel werk aan te hebben. Kortom zeker een aanrader.

• Jan stokkink
    Review voor BBQ Hoorn

Fantastische beschrijving van de producten en de bevestiging in de showroom is zo fijn. Heerlijk genieten van de aankoop bij deze eerlijke en transparante mensen. Met een woord geweldig.

• Rinus poot
    Review voor BBQ Hoorn

Goededag ik ben via internet bij Marco klein (obq) terechtgekomen.en omdat hij mijn persoonlijke wensen zo goed kon invullen met de service van dien.durf ik OBQ zeker aan te raden mede ook omdat er meerdere modellen kamado,s staan en het overzichtelijk heeft ingericht .want ik zag door de bomen het bos niet meer als ik OBQ een cijfer zou geven wordt het een hele dikke 9

• Stef Beijers
    Review voor BBQ Hoorn

Naar de opening van de showroom geweest en daar de OBQ besteld. Kregen goede uitleg en de hapjes, bereid op de OBQ, waren ook heerlijk.
    Werd gratis bij ons thuis bezorgd en de nazorg/beantwoording vragen was ook uitstekend. De OBQ bevalt prima!

• Tamara Everts
    Review voor BBQ Hoorn

Wij zijn super blij met onze OBQ! Goede uitleg gehad over het gebruik en een snelle en persoonlijke levering.
    Showroom bezocht, één en al pracht voor de bbq liefhebber!
    Aanrader, bezoek eens de proeverij die regelmatig worden gehouden om zo de OBQ in actie te zien.

• Martin en Jolanda
    Review voor BBQ Hoorn

Mooie showroom, Marco nam alle tijd om de OBQ uit te leggen en we hebben buiten een hapje geproefd.
    In de showroom kan je gelijk online bestellen. Wat een mooi ding!