Oefenenvoorschool.nl

Oefenenvoorschool.nl

Onze spellen hebben allemaal een educatief doel. Of het nu gaat om lezen, taal, rekenen of geschiedenis - u vindt bij ons spellen voor alle vakken. U kunt onze spellen bijvoorbeeld thuis gebruiken. Ook in het basisonderwijs kent men veel van deze spellen echter.

Lidmaatschap per 12-12-2021 stopgezet

8,6
Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• Tessa Nieuwpoort
    Geverifieerde klant van Oefenenvoorschool.nl

Supersnelle levering en netjes verpakt.

Antwoord van Oefenenvoorschool.nl

Dank voor deze mooie beoordeling, Tessa!

• zafoera belhaj - sahebdin

snel uitgekeken

Antwoord van Oefenenvoorschool.nl

Bedankt voor uw eerlijke beoordeling!

U geeft twee sterren voor de prijs kwaliteit verhouding. U kocht de Doe de Hussel IB/RT set, dit is een set dat volop in het onderwijs wordt gebruikt. Het is de bedoeling dat een spelletje snel is uitgespeeld. Vraag me dan ook af of het juist werd toegepast. Eventueel kan ik u meer informatie toesturen.

De verzendtijd was bij uw bestelling (door drukte bij PostNL) wat langer dan gebruikelijk. Om dat te compenseren zal ik u een waardebon mailen, zodat u bij een eventueel volgende bestelling geen verzendkosten hoeft te betalen.

• Ad van Dongen

Klantvriendelijke benadering.

Antwoord van Oefenenvoorschool.nl

Dank voor uw positieve beoordeling! Verneem graag uw aanbevelingen (per mail) waarmee we volgens u onze website richting de 5 sterren krijgen!

• Jacobs

Mooie prijzen, snelle verzending

Antwoord van Oefenenvoorschool.nl

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Verneem graag wat wij kunnen doen om het assortiment ook op 5 sterren te krijgen!

• Joyce Janszen
    Geverifieerde klant van Oefenenvoorschool.nl

Echt fantastisch snelle en keurige levering!

Antwoord van Oefenenvoorschool.nl

Bedankt voor jouw beoordeling. Daar doen we het voor!