Off Grid Power Station NL

Off Grid Power Station NL

Off Grid Power Station is de power station specialist van Nederland en België. We bieden van uit voorraad het complete aanbod EcoFlow, Bluetti, Jackery en Zendure power stations, solar panels en accessoires. Klanttevredenheid staat voor ons op de eerste plaats!
9,6
Filter 402 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 369 met beschrijving

• Marc Olden

Super service, afspraak is afspraak. Pro- actief meedenken. Snelle service

• Tristan
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Veel informatie op de site, scherpe prijzen en snelle en goede levering.

• Hoe beoordeel je Off Grid Power Station NL?

• Gerard van Duyn
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Geweldige service en alles prima geregeld

• Raoul
    Review voor Off Grid Power Station NL

Bestelling van omvormer vanuit verkoper gecanceld. Omvormer is volgens webshop in de sale en op voorraad maar lijkt clickbait te zijn

• Geert Clybouw
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

perfecte beschrijving ervan, mooi ingepakt en snelle levering.

• niko langenhuijsen

Snelle levering, goede info

• Paul van Ballegooij
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Fijne mensen om mee te dealen 😃😃
    Nemen goed de tijd voor vragen enzo..

• Ronald Schenk
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Ik had 3 artikelen besteld, 2 de eerste dag geleverd. Het laatste de volgende dag. Beetje verwarrend.

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Goede service en meedenkend in de aanschaf van het product.

• Aanschaf power station BLUETTI ac180p.
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Ik heb best wel vragen gesteld over het door mij aan te schaffen producten en afgaande op hun advies. Heb ik voor mij de beste power station aan geschaft . En ik kreeg snel antwoorden op mijn vragen. Aan het bedrijf off grid power station had ik de vraag gesteld welke de beste power station voor mij in mijn zelf gebouwde stealth campertje zou zijn. Ik had het geschatte verbruik opgegeven en het verwarmen door een standkachel op diesel. En het verbruik van m’n koel box en verlichting. En met de mogelijkheid om zo lang mogelijk off grid te staan. Van de winter met de stealth camper naar het zuiden. Ik ben benieuwd of de power station voldoet aan mijn behoefte. Nu nog wat zonnepaneeltjes op het dak en een aanpassing voor het laden via de dynamo (dat gaat sneller) en wat losse zonnepanelen mee. Dan moet het goed komen, denk ik.

• Tom Geuskens
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Bij een lekkere kop koffie werd er antwoord gegeven op al onze vragen, na goed advies hebben wij een keuze kunnen maken en nu gaan we onze Bluetti AC 200p uitgebreid testen en gebruiken.

• Henk van Trier
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Positieve ervaring zowel in het bestellen, betalen en het zelf ophalen in de tijd die afgesproken werd.
    Zeker een aanrader inclusief de aanschaf van de Bluetti AC180P+PV200

• Mona Guldentops
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

We kunnen er nog niets van zeggen want nog niets ontvangen. Wel een mail dat het naar dpd gestuurd is. 1 ster dus
    Na 5 dagen bericht dat het produkt niet kan geleverd worden?? Het was toch bij dpd?? Het bedrag zou terugbetaald worden. Dat moet ik nog nakijken.
    Telefonisch contact van offgrid met wat uitleg hoe het met de bestelling en het annuleren gelopen is. De terugbetaling is gebeurd. Toch een positieve houding van het bedrijf een verantwoording te geven. 3 sterren

• HGM Salden
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Geweldige service en snel geholpen.

• Annet
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Mooie prijzen en eenngoede service.

• Leslie Vandeputte
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Reeds klant voor een eerdere bestelling en ook nu wederom een fijn en hulpvaardig contact.

• Maarten-Jan van Kessel
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Door drukte na beurs en veel bestellingen duurde de levering iets langer, maar er werd alles aan gedaan het netjes af te handelen

• J.
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Goede service, goede contact mogelijkheid, vriendelijk, betrouwbaar, ...

• Wiljan Broks
    Geverifieerde klant van Off Grid Power Station NL

Al vaker spullen gekocht bij Off Grid Power Station. Altijd snel, vriendelijk en netjes geholpen. Ook de prijs is altijd goed.

• leo peters

Snelle en goede levering