Off-Limit
Off-Limit Fitness, Voeding en Mindset
Off-Limit is de specialist op het gebied van sportsupplementen, adviespakketten en online coaching. Sinds 2018 is Off-Limit gestart met als doel het informeren, amuseren, coachen en motiveren van zijn klanten en/of volgers in de categorieën Fitness, Voeding en Mindset. Naast professionaliteit en een serieuze aanpak vinden wij dat er ook ruimte moet zijn voor plezier in alles wat je doet.

Op het gebied van supplementen zijn wij gegaan voor een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding, hoge kwaliteit en een unieke smaakbeleving. Off-Limit wil namelijk alleen de beste ingrediënten in de supplementen. De supplementen worden meerdere malen door zowel de fabrikant als door Off-Limit zelf getest voordat deze worden toegevoegd aan het assortiment. De kwaliteit en werking van het product zijn de belangrijkste factoren voor een succes product. Om deze kwaliteit te realiseren werken wij samen met diverse gerenommeerde farmaceutische bedrijven in Nederland. Deze bedrijven voldoen aan de strenge hygiëne-eisen en zijn voorzien van de modernste apparatuur, die in combinatie met de juiste recepten garant staan voor voor hoge kwaliteit en ISO gecertificeerd.

Naast de behoefte aan supplementen is er ook steeds meer vraag naar advies en online coaching, omdat er online zoveel informatie beschikbaar is en het niet voor iedereen duidelijk is wat juist is en wat onjuist. Off-Limit biedt hier de oplossing aan. Eerlijke informatiepakketten, eerlijk advies, op maat gemaakte schema's. Dat alles in de categorieën Fitness, Voeding en Mindset. Dit doet Off-Limit door middel van een database met alle waardevolle eerlijke content en mailing.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 03-07-2020 ingetrokken