Øld Holt
HOME | INTERIOR | GIFTS | & MORE
Filter 85 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• Jenny
    Review voor Øld Holt

Niet,ze moeten niet meer mogen verkopen. Zo super slecht is deze zaak. Geen communicatie mogelijk.

• Ingrid Bos
    Geverifieerde klant van Øld Holt

Helaas vind ik de communicatie niet goed, laat reactie en ik wacht nu nog op mijn geld, wat ik betaald heb aan verzendkosten ondanks mijn bestelling ruim boven de 25 euro was. Wel erg blij met mijn nieuwe spiegels, die uiteindelijk zijn geleverd. Deze zaten ook goed en veilig ingepakt met persoonlijke boodschap. Tip reageer sneller op email/contact formulier en kom belofte na.

• Hoe beoordeel je Øld Holt?

• Anoniem
    Review voor Øld Holt

In september 2019 een verkeerde levering ontvangen. Meteen gebeld naar het telefoonnummer op de webshop, deze wordt niet opgepakt. Ondertussen ook meerdere e-mails gestuurd naar het e-mailadres op de webshop, hier wordt na 3/4 weken pas op gereageerd. Er is meerdere malen beloofd om de goede levering waarvoor ik betaald heb op te sturen. Wanneer ik vraag om een track en tracé code worden mijn mails niet meer beantwoord. Nu juni 2020 heb ik de goede levering eindelijk ontvangen!

• Jeroen Müller
    Geverifieerde klant van Øld Holt

De spullen opsturen die betaald zijn en meer dan twee weken geleden besteld zijn. Niet bereikbaar. 5 juni 2020: inmiddels heeft Old Holt het opgelost en het artikel opgestuurd. Al met al is mn ervaring ok. Overal kan een foutje worden gemaakt, wat alleen laat escaleren is dat ze via mail/whatsapp en telefoon bijna niet te bereiken zijn. Dat is echt een punt van verbetering .

• Sam de Vos
    Geverifieerde klant van Øld Holt

Om te beginnen zou het fijn zijn dat de spullen die je bestelt ook daadwerkelijk verzonden worden. Het zou ook fijn zijn als ze op enige manier reageren op telefoontjes, appjes of e-mails. Er wordt nergens op gereageerd en de telefoon staat uitgeschakeld. Appjes worden wel gelezen maar niet beantwoord.

• Monique Hellings

• Bo Gransier