Olivia & Kate

Olivia & Kate

Jouw favoriete (online) boutique! Besteld voor 23:59 uur = dezelfde dag verzonden. ๐Ÿ’˜
9,0
4.554 klantbeoordelingen
Filter 4483 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2141 met beschrijving

Taal

• Diede
    Review voor Olivia & Kate

Snelle en goede service, ook als er iets mis is met de bestelling. Wordt snel en professioneel opgelost.

• Tess
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Echt hele mooie kleding, goede kwaliteit en niet duur. Super leuk

• Hoe beoordeel je Olivia & Kate?

• Sandra Wajrauch

Zeer tevreden

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Sandra, Ik wens je veel plezier met de bestelling! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Clara
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Product zoals op foto, snelle levering!

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Clara, Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze foto's en de levering! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Jill Colin
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Het product zelf is goed alleen de leveringen echt heel slecht. Ik was niet thuis en toen hebben ze het pakketje maar gewoon in de papiercontainer voor de deur gegooid! Vind dit echt belachelijk.

• Indy
    Review voor Olivia & Kate

Mijn pakketje is helaas door de bezorger kwijt geraakt, klantenservice heeft mij binnen een uur geholpen en gelijk het pakket opnieuw verstuurd. Hele fijne en snelle communicatie. Daarnaast leuke items voor een goede prijs! Erg tevreden

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Indy, wat vervelend dat de bezorger jouw pakketje kwijt was... Maar gelukkig hebben wij het samen op kunnen lossen! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Suzanne Geerlings-Duindam
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Super mooie kleding voor normale prijzen. De levering is altijd goed en snel en ook in de winkel staan super lieve meiden. Is trouwens echt een leuk mooi winkeltje, aanrader om heen te gaan in het prachtige Haarlem!

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Suzanne, Dankjewel voor jouw positieve review, dat maakt ons blij! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Gladys Hulbert
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Ik had een pre-order geplaatst die ruim 5 dagen eerder bezorgd werd dan verwacht. Mooie unieke items koop hier graag

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Gladys, wat fijn dat jouw bestelling zoveel eerder geleverd werd, dat maakt ons blij! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Charlotte
    Review voor Olivia & Kate

Snelle levering en een hele fijne klantenservice!

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Charlotte, bedankt voor je review over onze levering en klantenservice. Dat maakt ons zoo blij! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Valerie

Super mooie kleding voor leuke prijzen! Ik ben fan ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Valerie, Ahhhh zooo lieff!!! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Joanna M
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Ik geloofde niet dat het de volgende dag geleverd zou zijn… Maar tot mijn verbazing was dat wel het geval super fijn๐Ÿคฉ Ook lekker op tijd afgeleverd! Super blij mee dankjewel๐Ÿฅฐ

• Angelique
    Review voor Olivia & Kate

Hele fijne service en heel snel geleverd

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Angelique, Ik wens je veel plezier met de bestelling. Zo fijn om jouw positieve review te lezen! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Myrthe van der Schaaf
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Snel geleverd en goede kwaliteit

• Suus
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Leuke kleding, veel keuze, snelle service!

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Suus, Ik wens je veel plezier met jouw geshopte items! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Mitzy
    Review voor Olivia & Kate

Fijne service, had een setje (blouse en skort) besteld. Kreeg eerst 2 skorts binnen, waarvan ik de 2e kosteloos mocht retourneren en in ruil daarvoor het blousje kreeg. Prettig dat het zo kon worden opgelost & ook snel werd geleverd.

• Fridha hubrecht
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Snelle levering en prachtige items ontvangen!

• Fleur Venema
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Slechte kwaliteit en het model viel heel raar en anders dan op de foto. Alles geretourneerd

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Fleur, Wij hebben jou per mail benaderd zodat wij het met elkaar kunnen oplossen! ๐Ÿ’Œ Hopelijk heb je onze mail ontvangen :) Lieve groet, Robin (Customer Service)

• Janine

Snelle levering en afhandeling

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Janine, Ik wens je veel plezier met de bestelling! ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)

• Sanne Miranda
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

Verzendkosten zijn erg duur, en retourkosten ook. Verder was de kwaliteit niet heel goed van de kleding.

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Sanne, Wij hebben jou per mail benaderd zodat wij het met elkaar kunnen oplossen! ๐Ÿ’Œ Hopelijk heb je onze mail ontvangen :) Lieve groet, Lot (Customer Service)

• Bente Heeregrave
    Geverifieerde klant van Olivia & Kate

erg mooie kleding, snelle levering en een goede klantenservice

Antwoord van Olivia & Kate

Hi Bente, Wat een lieve complimenten! Je maakt ons daar super blij mee ๐Ÿ’˜ Lieve groet, Annelotte (Customer Service)