One-Two-Touch
One Two Touch schakelmaterialen HET sierraad voor aan uw muur.
Bij One Two Touch staat de klant centraal, niets is ons teveel.
Importeur en groothandel in elektro-materialen.
Schakelmaterialen, Touch dimmers, Touch schakelaars, stopcontacten en diverse accessoires.
Glazen afdekramen in zwart en wit glas.
Massief aluminium afdekramen in zwart en zilver aluminium.
Een complete lijn stopcontacten, Touch dimmers, Touch schakelaars, HDMI-aansluitingen,
USB, PC- en TV-aansluitingen, helemaal in je eigen combinatie samen te stellen.

CEO GER DE WEERD:
Design stopcontacten en dimmers zijn overal te krijgen, maar dan was het weer niet te
betalen. Monteer eens in een heel huis “mooi” schakelmateriaal….
Dan weet je waar ik het over heb.
Dat moest toch anders kunnen.
Ik ben op zoek gegaan naar materialen die:
–de uitstraling van een interieur
–versterken en betrouwbaar zijn
–betaalbaar zijn
–eenvoudig te monteren zijn
Veel opties ben ik in de loop van de tijd tegengekomen, maar niets voldeed aan mijn eisen.
Tot ik One-Two-Touch ontdekte.
Een complete lijn stopcontacten, dimmers, HDMI-aansluitingen, USB, PC- en TV-aansluitingen.
Helemaal in je eigen combinatie samen te stellen.
De zekerheden van https://www.one-two-touch.com

Aspirant lid van WebwinkelKeur