One-Two-Touch
One Two Touch schakelmaterialen HET sierraad voor aan uw muur.
Bij One Two Touch staat de klant centraal, niets is ons teveel.
Importeur en groothandel in elektro-materialen.
Schakelmaterialen, Touch dimmers, Touch schakelaars, stopcontacten en diverse accessoires.
Glazen afdekramen in zwart en wit glas.
Massief aluminium afdekramen in zwart en zilver aluminium.
Een complete lijn stopcontacten, Touch dimmers, Touch schakelaars, HDMI-aansluitingen,
USB, PC- en TV-aansluitingen, helemaal in je eigen combinatie samen te stellen.

CEO GER DE WEERD:
Design stopcontacten en dimmers zijn overal te krijgen, maar dan was het weer niet te
betalen. Monteer eens in een heel huis “mooi” schakelmateriaal….
Dan weet je waar ik het over heb.
Dat moest toch anders kunnen.
Ik ben op zoek gegaan naar materialen die:
–de uitstraling van een interieur
–versterken en betrouwbaar zijn
–betaalbaar zijn
–eenvoudig te monteren zijn
Veel opties ben ik in de loop van de tijd tegengekomen, maar niets voldeed aan mijn eisen.
Tot ik One-Two-Touch ontdekte.
Een complete lijn stopcontacten, dimmers, HDMI-aansluitingen, USB, PC- en TV-aansluitingen.
Helemaal in je eigen combinatie samen te stellen.

Lidmaatschap per 22-01-2021 stopgezet

9,9

• Huib Kalb
    Review voor One-Two-Touch

Wij kregen na enige tijd problemen met de (hotelgeschakelde) touchschakelaars die ineens niet meer werkten. Alles prima opgelost door opgestuurde nieuwe schakelaars en technische ondersteuning via de telefoon. Achteraf bleek het probleem de lamp zelf te zijn (B-kwaliteit LED-lamp), de schakelaars mochten we houden. Topservice!

• Gerrit
    Review voor One-Two-Touch

Goede snelle service en mooie stoere schakelmaterialen

Antwoord van One-Two-Touch

Hoi Gerrit, check onze website voor nog meer schakelmateriaal! Geniet van ons mooie schakelmateriaal. Team One Two Touch NL. En bedankt voor de terugkoppeling!

• Fleur
    Review voor One-Two-Touch

Goede prijs, mooi product, uitgebreide en oprechte service.

Antwoord van One-Two-Touch

Hi Fleur, nog bedankt voor deze terugkoppeling.
    Check onze website voor nog meer schakelmateriaal! Geniet van ons mooie schakelmateriaal. Team One Two Touch NL.

• Sharona
    Review voor One-Two-Touch

Na lang prutsen met de wisselschakeling toch eens een mail gestuurd. Werd dezelfde dag nog terug gebeld door Yorck Remmers van de technische dienst. Met de juiste aanwijzingen en met behulp van beeldbellen heeft Yorck ervoor gezorgd dat onze wisselschakeling eindelijk werkt. Bedankt voor de goede en snelle service. Dit is goud waard!

Antwoord van One-Two-Touch

Hi Sharona, bedankt voor deze terugkoppeling. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen, wij horen vaker dat mensen wat problemen hebben als ze zelf ons materiaal installeren, maar ons advies is; mail ons en wij nemen dan zo snel mogelijk contact op en voor alles hebben wij wel een oplossing!

• Alexandre
    Review voor One-Two-Touch

Naast de mooie producten levert deze winkel goede service. Binnen en buiten werktijden wordt de telefoon opgenomen en wordt je geholpen. Zelfs beeldbellen om te laten zien hoe het zit hoort tot de mogelijkheden. Nadat een schakelaar om onverklaarbare reden niet meer correct functioneerde werd er al snel nieuwe geleverd met een ticket om de oude te retourneren. Dit geeft me echt het gevoel dat kwaliteit en klantvriendelijkheid hier hoog in het vaandel staat.

Antwoord van One-Two-Touch

Hi Alexandre, bedankt voor deze mooie review. Deze top service blijven wij zeker aanbieden aan onze klanten.

• David
    Review voor One-Two-Touch

Zeer goede service echte aanrader. Had problemen met aansluiten, yorck gebeld en legde het heel goed en simpel uit ook met video's en foto's. Zeer en zeer fijn contact en top service ga vooral zo door

Antwoord van One-Two-Touch

Hi David, bedankt voor je mooie feedback, Yorck is ook echt een topper. Deze top service blijven wij zeker aanbieden aan onze klanten.
    Kijk ook vooral naar onze website voor nog meer schakelmateriaal! Geniet van ons mooie schakelmateriaal. Team One Two Touch NL.

• Kim
    Review voor One-Two-Touch

Super service en de prijzen liggen lager dan het gemiddelde schakelmateriaal in de bouwmarkt. Zeker na de korting bij het aanmelden.

Nadat ik tevergeefs een hotelschakeling wilde doorvoeren en mijn elektricien me ongelovig aankeek over de oplossing van One-two-touch, heeft Yorck Remmers van de servicedesk me haarfijn uitgelegd hoe ik alles moet aansluiten (volledig met filmpjes). Kan niet anders zeggen dat de service TOP is!

Antwoord van One-Two-Touch

Hi Kim, bedankt voor je mooie feedback, Yorck is ook echt een topper. Ik heb dit mooie bericht meteen aan hem doorgezet. Geniet van ons mooie schakelmateriaal. Team One Two Touch NL

• René
    Review voor One-Two-Touch

We hadden problemen met het aansluiten van een wisselschakelaar. Yorck is ons behulpzaam geweest met het op een juiste manier aansluiten van de wisselschakelaar. Yorck is heel kundig en had het zo aangesloten. De schakelaars zijn top en het design is uitstekend. Door one two touch en met name door Yorck een topservice verleend. Een dikke tien en zeer zeker aan te bevelen. Zeer behulpzame winkel.k

Antwoord van One-Two-Touch

Hi Rene, bedankt voor je leuke feedback en ik heb het direct aan Yorck door gezet.
    Heel veel plezier met ons schakelmateriaal. Groetjes Team One Two touch NL

• L. Tennekes
    Review voor One-Two-Touch

Wat een topservice! Na wat onduidelijkheid over de installatie van de Duo Touch Dimmers werd meteen contact opgenomen door Yorck, hij heeft heel duidelijk en correct uitleg gegeven! Ook collega van de webwinkel dank voor de extra zending en de prachtige dinmers!

Antwoord van One-Two-Touch

Beste, heel erg bedankt voor je positieve feedback. We geven het zeker aan Yorck door. Heel veel plezier met ons mooie schakelmateriaal. Groetjes TEAM ONE TWO TOUCH NL

• Mike De Kiefte
    Review voor One-Two-Touch

De service is echt top op zaterdagavond gemailt en zondag ochtend belde yorck al met technische ondersteuning zodat ik de klus kon klaren. Top service waar menig bedrijf nog iets van kan leren!

Antwoord van One-Two-Touch

Beste Mike, ontzettend bedankt voor je mooie feedback.
    We geven het zeker aan Yorck door. Heel veel plezier met ons mooie schakelmateriaal. Groetjes Team One Two Touch NL

• Cem
    Review voor One-Two-Touch

Super product maar ook super service, met deze combinatie hebben jullie een gouden toekomst in het verschiet. One Touch wisselschakelaars online gekocht. Ik kwam er niet uit, maar na telefonisch contact had Yorck mij stap voor stap doorheen geholpen. Nu doen ze het allemaal. Ik was een leek maar door Yorck ben ik nu bijna een prof :-). Yorck nogmaals bedankt..

Antwoord van One-Two-Touch

Hi Cem, wij gaan het Yorck zeker doorgeven. Enorm bedankt voor deze mooie feedback. Heel veel plezier met het mooie schakelmateriaal. Groetjes One Two Touch NL

• Aziz
    Review voor One-Two-Touch

prachtig schakelmateriaal, en een service waar je u tegen zegt!

Beste Aziz,

bedankt voor de positieve feedback. Dat waarderen wij enorm. heel veelplezier met het mooie schakelmateriaal. Groetjes One Two Touch NL

• Sarina
    Review voor One-Two-Touch

Mooie style volle producten, goede klantenservice en productondersteuning.
    Staan altijd open voor feedback en geven goede ondersteuning bij product vragen.

Antwoord van One-Two-Touch

Beste Sarina, bedankt voor je positieve feedback. Dit waarderen wij enorm. Groetjes One Two Touch NL

• Dennis
    Review voor One-Two-Touch

Service is uitstekend. Ik had twee wisselschakelaars gekocht en na het aansluiten bleken de schakelaars niet met elkaar samen te werken. Hierop heb ik contact gehad en is mij uitstekende service geboden. Na het advies om ze eerst te vervangen is het probleem opgelost.

Antwoord van One-Two-Touch

Hi Dennis, ontzettend bedankt voor je positieve feedback. Dit waarderen wij enorm. Heel veel plezier met je mooie schakelmateriaal.Groet, One Two Touch NL

• jeremy
    Review voor One-Two-Touch

goede service klantvriendelijk en snelle service bij problemen

Antwoord van One-Two-Touch

Hi Jeremy, ontzettend bedankt voor de mooie feedback. Heel veel plezier met ons mooie schakelmateriaal. Groetjes One Two Touch NL

• Richard
    Review voor One-Two-Touch

Zeer mooie producten en een fantastische Service. idd met een hoofdletter. Klantvriendelijkheid en klantservice staat echt voorop.

Antwoord van One-Two-Touch

Hi Richard, wat mooi om te lezen dat je tevreden bent. Heel erg bedankt voor de mooie revieuw. Groet One Two Touch NL

• Wilko Minderhout
    Review voor One-Two-Touch

Mooi materiaal, prima kwaliteit en enorm goede service!!
    Ik had o.a. een dimmer bij one-two-touch aangeschaft, echter resulteerde in brommend geluid van de lampen. Al snel kwam ik er met hulp van one-two-touch, Yorck Remmers, een absolute expert, achter dat het aan de lampen lag. Toch blijft hij onvermoeid doorgaan om te helpen het probleem op te lossen. Binnenkort neemt hij weer contact met mij op met waarschijnlijk dé oplossing. Toch nu al van mij een dikke pluim op de hoed van one-two-touch en meer in het bijzonder Yorck Remmers voor de perfecte service en volhardendheid bij het oplossen van mijn probleem. Applaus!!

Hi Wilko, heel erg bedankt, wij waarderen dit enorm, Groetjes One Two Touch NL

• Rene
    Review voor One-Two-Touch

Uitstekende service, mooie producten en goede kwaliteit

Antwoord van One-Two-Touch

Beste Rene, heel erg bedankt voor deze mooie feedback. Wij waarderen dit enorm. Groet One Two touch NL