Online Warenhuys
Het Online Warenhuys is hét nieuwe online warenhuis van Nederland. Van audio, kabels en accessoires tot baby care en verzorging! Door het uitgebreide aanbod aan producten kunt u hier alles vinden wat u nodig heeft.

Lidmaatschap per 19-10-2021 stopgezet

7,9
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Ingrid Stokman
    Review voor Online Warenhuys

Op 25 juni jl. heb ik een TV besteld en betaald. De bevestigde levertijd was binnen 7 werkdagen. In de week erna kreeg ik steeds vage informatie, steeds met een slag om de arm en steeds nadat ik zelf eerst contact had opgenomen per e-mail. Telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar.
    Na 7 werkdagen had ik nog geen TV geleverd gekregen en geen enkele informatie. Dat was op 6 juli jl. Toen heb ik mijn order geannuleerd en verzocht om onmiddellijke terugbetaling.
    Nu is het 21 juli 2021... ik krijg geen reactie op al mijn e-mails en ik heb nog steeds mijn geld niet terug.
    Het is een grote, grote schande!!!
    Ik laat het er uiteraard niet bij zitten.

• Kevin Tiereliers
    Geverifieerde klant van Online Warenhuys

Een week na bestelling en betaling nog geen bericht ontvangen van online warenhuys. Ik heb ook al gebeld en gemaild maar ik krijg niemand aan het woord. Het is mijn eerste bestelling maar waarschijnlijk ook mijn laatste.

Antwoord van Online Warenhuys

Bedankt voor uw recensie! We stellen feedback zeer op prijs zodat we we onze service en dienstverlening kunnen blijven verbeteren. We vinden het jammer dat we u niet meer te woord hebben kunnen staan, het is namelijk ontzettend druk geweest de afgelopen periode. Onze excuses hiervoor. Wat betreft uw bestelling, ik zie dat deze besteld is op 25-05 en u deze heeft ontvangen op 03-06.

Wij streven ernaar om binnen een termijn van 7 werkdagen te leveren, helaas kan het weleens voorkomen dat dit iets langer duurt. Uw bestelling heeft er 6 werkdagen over gedaan, uiteraard proberen wij de levertijd zo kort mogelijk te houden maar wij zijn helaas ook afhankelijk van de pakketbezorgers.

Mocht het gebeuren dat wij de beloofde levertijd niet na kunnen komen dan zullen wij u hiervan altijd tijdig op de hoogte stellen per e-mail!

Heeft u nog verdere vragen? We helpen u graag verder!

• Anoniem
    Review voor Online Warenhuys

Af te raden, telefonische communicatie niet mogelijk

Antwoord van Online Warenhuys

Beste, bedankt voor uw recensie! We staan altijd open voor feedback. We vinden het heel jammer dat we u telefonisch niet meer hebben gesproken, het klopt inderdaad dat wij tijdelijk slecht bereikbaar zijn wegens een technisch probleem. Hier wordt hard aan gewerkt! Dit is ook voor ons behoorlijk hinderlijk omdat we niets liever willen dan elke klant te woord te kunnen staan! Gelukkig is dit probleem maar tijdelijk en wordt dit uiterst snel weer opgelost.

U kunt ons altijd bereiken via de mail, WhatsApp en onze socials! We hopen dat deze telefonische communicatie snel weer mogelijk is zodat we u nog beter te woord kunnen staan.

Als er nog vragen zijn? Stel ze gerust! Onze klantenservice team staat voor u klaar.

• Goedele Wachters
    Geverifieerde klant van Online Warenhuys

De beloftes nakomen om snel te leveren

Antwoord van Online Warenhuys

Bedankt voor uw recensie! We ontvangen graag feedback. We vinden het heel vervelend dat uw bestelling enigszins vertraging heeft opgeleverd. Wij streven ernaar om binnen een termijn van 7 werkdagen te leveren, helaas kan het weleens voorkomen dat dit iets langer duurt. Wij zullen u hiervan altijd tijdig op de hoogte stellen per e-mail! Als het goed is heeft u eerder vandaag al contact gehad met een van mijn collega's en bent u ervan op de hoogte dat het waarschijnlijk iets langer zal gaan duren dan de gemiddelde 7 werkdagen. Nogmaals onze excuses voor deze vertraging.

Heeft u nog verdere vragen? We helpen u graag verder!

• Sem Treur
    Geverifieerde klant van Online Warenhuys

Geweldige service! Door problemen met leveranciers (begrijpelijk want videokaarten zijn nergens te krijgen) mijn bestelling geannuleerd en binnen een uur had ik mijn geld terug!

• Jan Hattuma
    Geverifieerde klant van Online Warenhuys

Vlotte levering en exact het product waar ik naar op zoek was. Mooi assortiment.

• Natasha Dekkers
    Review voor Online Warenhuys

Snelle goede en fijne service. Voor de kerst een koptelefoon besteld en kwam snel binnen. Ik raad onlinewarenhuys zeker aan iedereen aan.

• Menso Schuiten
    Review voor Online Warenhuys

Het is een uitstekende winkel echt heel gericht naar de klant en diverse producten en en keuze.

• Claudia Alphenaar
    Review voor Online Warenhuys

Snelle goede service, snel geleverd. Ben dik tevreden. Niks aan te merken. Keep Up The Good Work.

• Kees van Hogeloon
    Review voor Online Warenhuys

Ruim aanbod, lage prijzen, duidelijk en overzichtelijk.

• Jordi
    Review voor Online Warenhuys

Echt een fijne webwinkel! De volgende keer als ik iets nodig heb kijk ik eerst bij jullie, gaaf man! Niet eens heel duur.. KOPEN!!