Online Wedding Shop

Online Wedding Shop

Dé leukste en meest trendy online winkel voor bruidsaccessoires en trouwartikelen.

De leukste bedankjes, geweldige slingers, prachtige enveloppendozen, gastenboeken en alternatieven. Maar ook de mooiste sluiers en de fijnste hoepelrokken. De webwinkel staat vol met accessoires waarmee je je feest net dat extra tintje geeft. Je vindt het allemaal en nog veel meer bij Online Wedding Shop. Laat je verrassen en inspireren door de ongelooflijke ruime keuze!

Lidmaatschap per 30-04-2020 stopgezet

5,9
Filter 53 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Miranda
    Review voor Online Wedding Shop

Iets bestelt met een levertijd van 8 werkdagen. Na 2 weken gemaild waar mijn bestelling bleef. Zou 3 dagen erna op de post gaan. Weer een week later, nog niks ontvangen. Uiteindelijk heeft het 4 weken geduurd voordat ik mijn bestelling binnen had. Reageerde wel 1 keer per mail, terwijl ik er ongeveer 4 a 5 gestuurd heb waarin ik vroeg naar mijn bestelling. Telefonisch contact helemaal niet mogelijk. Zeer slechte communicatie. Bestelling is wel zoals beschreven en werkelijk prachtig. Als de service net zo goed zou zijn als de producten zou het een top winkel zijn.

• Maja
    Review voor Online Wedding Shop

Goede service, duidelijke uitleg over de producten en snelle levering

• Dominique Groot
    Review voor Online Wedding Shop

Donderdagavond heb ik een product besteld wat op voorraad was. Het is inmiddels maandag. Ik heb vrijdag en vandaag via de mail contact opgenomen ik heb vandaag ook gebeld. Ik krijg geen reactie. Dinsdag (morgen) heb ik de sluier die ik besteld heb nodig.

• Jamie
    Review voor Online Wedding Shop

Telefonisch bereikbaar zijn ze niet.
    Informatie op website klopt niet. Bij mijn bestelling stond op voorraad, direct verzonden. Ruim 3 weken moeten wachten.

• Stefanie
    Review voor Online Wedding Shop

De leverinfo bij de items klopt niet en worden veel te laat verstuurd, ondanks mailverkeer waarin ik duidelijk aangaf dat het item terugbetaald kon worden en verzending, zo laat na aankoop, niet meer nodig was

• Saskia
    Review voor Online Wedding Shop

Bestelling geplaatst en betaald. Iets later geleverd dan aangegeven, maar toch nog snel.

• M.
    Review voor Online Wedding Shop

Goede service en mooie artikelen voor een goede prijs

• Reiny van Willigen
    Review voor Online Wedding Shop

Veel keus en goede service.

• Rianne

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding

• Natascha

Goed ontvangen

• Tineke

Goed product

• Noah
    Review voor Online Wedding Shop

26-09-2019 heb ik een sluier besteld, die zou binnen 8 dagen bezorgd zijn. Inmiddels is het eind januari en heb ik niks meer gehoord, maar ik heb toen wel meteen betaald. Ik heb nog een mail er achter aan gestuurd, niks terug gehoord. Inmiddels heb ik ergens anders een sluier gekocht aangezien ik het hier al heb opgegeven.
    Ik ga hier niet meer iets bestellen.
    Graag mijn geld terug!

Antwoord van Online Wedding Shop

Beste Noah,
    Bedankt voor je mail. Ik heb het nagezocht, ik zie dat jouw bestelling inderdaad is blijven steken in ons systeem. Heel vervelend en mijn excuses hiervoor!
    We hebben geen mail van jou hierover ontvangen, anders dan hadden we natuurlijk actie ondernomen. We hebben nog nooit een bestelling zomaar niet afgeleverd.
    Ik zal jouw bestelling nu annuleren en meteen aan je terug betalen.
    Hartelijke groeten, Dinie

• Petra
    Review voor Online Wedding Shop

Ik heb 6 dagen geleden een bestelling geplaatst en betaald en na 2x gemaild te hebben nog geen reactie ontvangen. Tot op heden namelijk geen producten ontvangen.

• Wendy van der Zee

niet, slechte service!!!

• Annelot
    Review voor Online Wedding Shop

Super leuke slinger ontvangen. Alleen stond er op de site 2 meter, maar in werkelijkheid is deze zo ongeveer het dubbele! Dus onnodig 2 stuks besteld :)

• Tom
    Review voor Online Wedding Shop

Produkt was op voorraad zou dan ook binnen 1 a 2 dagen bezorgd worden nu 4 dagen later nog niets gehad gemaild maar geen antwoord bellen nemen ze ook niet op
    Mijn vriendin in de zenuwen ivm dat er haast bij is
    Jammer weer

• Danielle
    Review voor Online Wedding Shop

"3 januari lint en tule besteld. Op factuur staat morgen thuisbezorgd...niets. Na tevergeefs bellen ( een bandje krijg je) gemaild en sms gestuurd. Na verschillende pogingen krijg ik uiteindelijk mail, het is inmiddels de 9de en de wedding nadert, lint is beperkt op voorraad en wat Diny heeft is met kleurverschil. Uiteindelijk ergens anders besteld en binnen 2 dagen binnen. Nu het volgende probleem, mevrouw reageert niet op mijn vraag of ze mijn geld terug wil stortten ivm annuleren bestelling. Wat een slechte zaak. Hier kun je niet van op aan en ergste vind ik dat er totaal geen reactie komt en ze niet thuis geeft. Mevrouw Diny, ik wil mijn geld terug wegens niet geleverde diensten!

• Marianne
    Review voor Online Wedding Shop

Ik kreeg, ongewenst, een blauwe kousenband meegestuurd met de bestelling van een stola. Tevens hing aan de stola een prijskaartje van 25 euro, in plaats van de 32,50 euro die ik ervoor betaalde. Nadat ik beide artikelen binnen de termijn heb geretourneerd, heb ik mijn geld niet meer ontvangen. Dinie antwoordt dat zij mijn pakket niet heeft ontvangen. Helaas heb ik het bewijs van post.nl niet bewaard, dus bewijs heb ik niet meer.

• Valerie
    Review voor Online Wedding Shop

Leuke items, prima prijzen en snelle levering.

• Inkie

Snelle service