Online Wedding Shop

Online Wedding Shop

Dé leukste en meest trendy online winkel voor bruidsaccessoires en trouwartikelen.

De leukste bedankjes, geweldige slingers, prachtige enveloppendozen, gastenboeken en alternatieven. Maar ook de mooiste sluiers en de fijnste hoepelrokken. De webwinkel staat vol met accessoires waarmee je je feest net dat extra tintje geeft. Je vindt het allemaal en nog veel meer bij Online Wedding Shop. Laat je verrassen en inspireren door de ongelooflijke ruime keuze!
6,0
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Maja
    Geverifieerde klant van Online Wedding Shop

Goede service, duidelijke uitleg over de producten en snelle levering

• Dominique Groot
    Review voor Online Wedding Shop

Donderdagavond heb ik een product besteld wat op voorraad was. Het is inmiddels maandag. Ik heb vrijdag en vandaag via de mail contact opgenomen ik heb vandaag ook gebeld. Ik krijg geen reactie. Dinsdag (morgen) heb ik de sluier die ik besteld heb nodig.

• Hoe beoordeel je Online Wedding Shop?

• Jamie
    Geverifieerde klant van Online Wedding Shop

Telefonisch bereikbaar zijn ze niet. Informatie op website klopt niet. Bij mijn bestelling stond op voorraad, direct verzonden. Ruim 3 weken moeten wachten.

• Stefanie
    Geverifieerde klant van Online Wedding Shop

De leverinfo bij de items klopt niet en worden veel te laat verstuurd, ondanks mailverkeer waarin ik duidelijk aangaf dat het item terugbetaald kon worden en verzending, zo laat na aankoop, niet meer nodig was

• Saskia
    Review voor Online Wedding Shop

Bestelling geplaatst en betaald. Iets later geleverd dan aangegeven, maar toch nog snel.

• M.
    Geverifieerde klant van Online Wedding Shop

Goede service en mooie artikelen voor een goede prijs

• Reiny van Willigen
    Geverifieerde klant van Online Wedding Shop

Veel keus en goede service.

• Rianne

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding