Feddy.nl
Op zoek naar Feddy. Sieraden? Feddy Sieraden koop je eenvoudig online bij feddy.nl ✓ Gratis verzending ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Voor 17 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
7,9

• Margareth Beunders

Werkelijk fantastische service! Snelle levering! Kan menigeen een voorbeeld aan
    nemen! Met een hartelijke groet aan Emelda

• Pieter
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Snelle levering en goed verpakt

• Hoe beoordeel je Feddy.nl?

• Daniella
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Fijn bedrijfje omdat er persoonlijk contact met je word opgenomen als er iets aan de hand is en er is ook gelijk een oplossing. Hartstikke bedankt

Beste Daniella,

Dankjewel voor je review, ondanks dat je review helaas niet positief is, zal dit ons alleen maar helpen om beter te worden in de toekomst.

Allereerst, wij willen nooit dat een klant een negatieve ervaring heeft gehad in onze shop. Wij willen deze kans grijpen om dit je voor je op te lossen! Ik zal graag met je in contact willen komen om meer informatie te ontvangen. Zodat wij, wat er ook mis is gegaan, recht kunnen zetten :)

Je mag mij persoonlijk wel even mailen op lotte@feddy.nl om meer informatie geven over hoe je review tot stand is gekomen. Deze mail pak ik dan persoonlijk even voor je op, zo kan ik je zo snel en gericht mogelijk een oplossing aanbieden! Wil je telefonisch even spreken, dat mag ook. Je mag dan altijd even bellen naar 085-7826868.

Heel erg bedankt, ik kijk heel erg uit naar je berichtje om dit voor je uit te zoeken. Ik weet zeker dat ik je een passende oplossing kan bieden.

Ik wens je nog een hele fijne dag toe

Lotte,

• Sanne van Gameren

Mooie ring.

Beste Sanne,

Wat vervelend dat je ring na 1 dag al kapot is gegaan, dit is absoluut niet de bedoeling. :(
    Ringen mogen altijd geretourneerd worden binnen 30 dagen, ook staat er op de pakbon vermeld dat als het artikel defect, is er contact met ons opgenomen kan worden.
    Ik zie dat je geen contact met ons hebt gehad, maar je mag mij wel eventjes mailen op info@feddy.nl, wil je liever telefonisch contact opnemen? dat mag ook. Je mag dan altijd even bellen naar 085 782 6868. Dan kan ik een passende oplossing voor je zoeken. :)

Ik wens je nog een hele fijne dag toe

Lotte,

• Enisa
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Geen horlogedoosje geleverd, niet eens in een beschermzakje. + Krassen op horloge. Gemaild en geen reactie. Goeie zaken zo

Beste Enisa,

Dankjewel voor je review op webwinkelkeur, ondanks dat je review helaas niet positief is, zal dit ons alleen maar helpen om beter te worden in de toekomst.

Allereerst, wij willen nooit dat een klant een negatieve ervaring heeft gehad in onze shop. Wij willen deze kans grijpen om dit je voor je op te lossen! Ik heb je een mailtje gestuurd, zodat we dit samen kunnen oplossen. :)
    Als je liever telefonisch contact wil, dan kan dat natuurlijk ook. Je mag dan altijd even bellen naar 085 782 6868.

Ik wens je nog een hele fijne dag toe!

Lotte | Feddy

• L. Jodha

Snelle levering!

• Katrien
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Het oorringetje was te klein en kan niet groter worden gemaakt, maar ook niet worden geretourneerd.

Beste Katrien,

Wat vervelend om te horen dat het oorringetje te klein was.. :(
    Ik heb eventjes op je mailadres gezocht, maar ik kan geen contact vinden.. Zou je alsnog even contact met ons op willen nemen? Dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken. :)

Ik hoor graag van je!

• Leen
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Geweldige en super snelle service !

• arie

goede service en snel.

• Aniek
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Snelle levering, goed contact, mooie producten

• Jana Renier
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Op de website stond: vandaag voor 17u besteld, morgen in huis. Het is veel later toegekomen.

Beste Jana,

bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling later binnen is gekomen dat je gewend bent van ons. Helaas komt dit (vermoedelijk) door de feestdagen, en hebben wij hier geen grip op. Heb jij voor ons een ordernummer (dit kun je mailen aan onze info@lmpiercings.nl mail) dan kan ik even kijken hoe en wat er verkeerd is gegaan.

Wens ik je voor nu nog fijne feestdagen.

Team LMPiercings

• John

Snelle levertijden

• Gerda

alles

• D
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Snelle levering en mooi sieraden

• Rozeta

• Kapot product geleverd

Geen inkompleet product

Beste,

Vervelend dat je een incompleet product hebt ontvangen van ons.
    Zou je een mail kunnen sturen naar info@feddy.nl dan kijk ik graag even met je mee om dit op te lossen.

Vriendelijke groet,
    Christine | Feddy.

• N.oomen
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Zoals op foto. Snelle verzending had volgende dag in huis op zaterdag

• Virginia.

Snelle levering.

• Minou
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Goed geïnformeerd over de bestelling en het opsturen.

• Anita van der Weij
    Geverifieerde klant van Feddy.nl

Goedkoop en snel verzonden!