Onlinetrappen.nl

Bouwpakkettrappen tegen scherpe prijzen. Gratis bezorging in Nederland en België!

Lidmaatschap per 04-05-2023 stopgezet

8,9
Filter 28 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Petra
    Review voor Onlinetrappen.nl

Levering kan niet slechter!
    Bestelling geplaatst op 26/06 met een levertermijn van 5 tot 7 werkdagen en belofte dat we zouden gecontacteerd worden voor levering. Pas verstuurd op 15/07 en een track & trace gekregen die na 5 dagen nog niet werkte. Firma proberen contacteren maar blijken tot 17/08 met vakantie. Dan maar via DHL freight geprobeerd en van hier naar daar doorverwezen. Antwoord van DHL: pallet is geleverd op 24/07 maar op 29/07 nog steeds niets ontvangen. Pallet uiteindelijk onaangekondigd geleverd op 30/07 ... toevallig iemand thuis anders hadden we tegen het einde van de zomer onze bestelling waarschijnlijk nog niet ontvangen! Onderdelen van de bestelde Sophia ligzetel liggen scheef op het pallet en één onderdeel is zelfs beschadigd. Komt zonder handleiding (ook niet te downloaden op de site want er is geen link) dus het is gokken hoe we de ligzetel in elkaar moeten zetten!

Beste Petra,

Ons oprechte excuses dat de levering van uw bestelling zo slecht is verlopen. Er is het een en ander fout gegaan bij de vervoerder DHL waar wij helaas geen invloed op hebben gehad. Daarnaast waren er bij de leverancier van deze ligbedden vanwege corona materiaaltekorten waardoor de bestelling later is verzonden.

Inmiddels is de handleiding beschikbaar op de productpagina. Wij zullen met de leverancier contact opnemen waarom de handleiding ontbrak.
    Ook zullen we DHL aanspreken op de slechte levering zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Wanneer er onderdelen van het product beschadigd zijn verzoeken we u een foto van het betreffende onderdeel naar ons toe te sturen zodat we kosteloos het juiste vervangende onderdeel toe kunnen zenden.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Paul de Boer
    Onlinetrappen.nl – onderdeel van Level Trappen B.V.

• Kees de Rooij
    Review voor Onlinetrappen.nl

Komen alle beloftes na. En perfecte kwaliteit. Prima handleiding..

Antwoord van Onlinetrappen.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen.

• Rene Zagar

probleemloze levering

Antwoord van Onlinetrappen.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat de levering naar tevredenheid is verlopen.

• Frits Kamerling

prima geregeld

• Irene Meesters
    Review voor Onlinetrappen.nl

Zeer tevreden, goed geholpen en trap is erg mooi!
    Klein minpuntje dat de transportdienst niet zo klantvriendelijk was

Antwoord van Onlinetrappen.nl

Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te horen dat de trap mooi is en dat u tevreden bent.

• Carlo Garcia-coto

Snelle levering,goede communicatie,top👍

• Nathalie Provost

Alles perfect verlopen.

Antwoord van Onlinetrappen.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles perfect is verlopen.

• B.K.J. Hoving
    Review voor Onlinetrappen.nl

Wij zochten een trap voor een kleine ruimte. Wij zijn zeer goed geadviseerd en hebben een prachtige trap in ins huis gekregen. Het was een Italiaanse fabrikant, alles klopte de gebruiksaanwijzing (zelf in elkaar te zetten) goed materiaal, solide. Wij zijn zeer tevreden.

• Sven Deridder
    Review voor Onlinetrappen.nl

Helemaal zoals verwacht - zeer goede houtkwaliteit.

Vr. Gr. Paul de Boer

• Bart Cattoir
    Review voor Onlinetrappen.nl

Alles OK. Enkel werd er niet gebeld een uur voor levering (te vroeg vermoedelijk)

• René van Teeffelen

Duidelijke afspraken.
    Nagekomen levertijden

• Grada Terlouw
    Review voor Onlinetrappen.nl

Tot aan het bezorgen ging het goed en snel, maar de chauffeur was niet meewerkend. Ik heb bij het belletje van de vervoerder aangegeven zwanger te zijn. De chauffeur zou een steekwagen meenemen zei de mevrouw aan de telefoon. Tot de deurbel gaat En de chauffeur met een pompwagen voor de deur stond. De trap zat in een kist die niet door de deur ging en maar op 1 manier vervoerd kon worden. De chauffeur heeft zelfs gezegd.. Ik zet hem hier op straat en ga weg. Uiteindelijk heeft hij de kist met veel tegenzin in de voortuin gesleept. Een goed voor onlinetrappen en een zeer slechte service van Van Duuren de vervoerder.

• Milo Bolk
    Review voor Onlinetrappen.nl

snel en correct geleverd. Goede telefonische informatie en specifieke installatie informatie op verzoek toegestuurd.

• Stephan Jansen
    Review voor Onlinetrappen.nl

De trap werd precies geleverd zoals aangegeven op de site. De levertijd was 2-3 weken en binnen 2 weken had ik al iemand van het transport aan de telefoon om een afspraak te maken voor levering. Dit kon de volgende dag al, maar gekozen voor een week later aangezien dit beter uit kwam voor mij.

De montage van de trap was dankzij de instructievideo ook niet moeilijk en binnen een dag in je eentje te doen. Het in elkaar draaien van de stukken leuning gaat alleen niet zoals in de video wordt weergegeven, indien de trap in de hoek van een ruimte staat, aangezien daar geen plaats voor is i.v.m. muur.
    De muurbeugel om de trap een extra ankerpunt te geven aan de muur kan alleen bevestigd worden als de trap dicht genoeg bij een muur in de ruimte staat, in mijn geval niet mogelijk. Hier werd ook met geen woord over gerept in het filmpje/handleiding.
    Irritant was dat bijna iedere bout/schroef/gat een andere diameter/type/inbus/vorm etc. had waardoor veel verschillend gereedschap (niet bijgeleverd) nodig was om de trap te monteren.

Verder tevreden met het eindresultaat en de trap. De informatie op de website komt overeen met het product.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
    Wij zullen uw feedback meenemen in de ontwikkeling van dit product.

• Arno de Graaf
    Review voor Onlinetrappen.nl

tevreden, je wordt goed geholpen bij vragen

• Ruud Budding

Snelle en complete levering

• Sven
    Review voor Onlinetrappen.nl

Prima service. Trap is best complex door de vele (kunststof) onderdelen. Daardoor kost het vooral veel veel tijd om in elkaar te zetten. De handleiding is ok, maar kan beter.

• Jack Hoekstra
    Review voor Onlinetrappen.nl

Snelle en vlotte levering en een deskundig advies.

• Tim
    Review voor Onlinetrappen.nl

Heel tevreden. Ingewikkelde handleiding, maar viel uiteindelijk mee om de trap in elkaar te zetten. Staat stevig!