Oost & Dijk Interieur

Oost & Dijk Interieur

Oost & Dijk Interieur is gespecialiseerd in het maken van zelf ontworpen design meubels. Onze meubels vallen onder de categorie: robuust, industrieel en design.
Al onze producten worden geproduceerd met als basis metaal en/of hout.
9,7

• Bart M
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Zeer mooi product (pilaartafel) in goed overleg tot stand gekomen. Goede service per mail en telefoon. Snelle levering. De tafel is net afgewerkt. Het gebruikte staal is dikker (van betere kwaliteit) dan wat er in de gemiddelde woonwinkel. Daardoor is het iets zwaarder, maar ideaal voor een speaker bijvoorbeeld.

• Dennis
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Super blij met onze nieuwe tafel en bankje. Bedankt en tot de volgende keer.

• Hoe beoordeel je Oost & Dijk Interieur?

• Harald
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Goeie en snelle service en levering, we zijn zeer tevreden met onze wijnrek. Hij voldoet aan alles.

• Henk Smit
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Prima kwaliteit en levering volgens afspraak.

• Willie
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Goede service en snelle levering. Blij met mijn aankoop.

• Roger Weerts
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Mooie industriële spiegel, snel geleverd, goed verpakt in noppenfolie.

• Alan en Anita
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Duidelijke website met link naar iDEAL, wij hebben via telefonisch en appcontact middels tekeningen de bartafel en poezen toren voor kattenbak geheel op maat laten maken en het is volgens afspraak geleverd en alles is werkelijk vakmanschap .

• David

Goeie service

• Chantal
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Tafel en bankje op maat besteld bij Oost & Dijk. Erg blij met de meubels! Mensen met passie voor hun werk. Bezorging was ook erg fijn. Ze zorgden dat de meubels in huis komen te staan en lopen de meubels nog bij langs voor schade. Top service.

• Magdalena Schijf
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Eettafel besteld, deze was niet goed afgewerkt (splinters). Ook moesten wij de eettafel op advies lakken omdat deze niet bestand zou zijn tegen eetvlekken. Dit resulteerde weer in extra kosten terwijl er al een ruim bedrag voor de eettafel is betaald. Daarnaast laat de zwarte laklaag van het frame los. Deze is niet goed bespoten. Er wordt niet opgenomen, niet terug gebeld en niet op e-mails gereageerd. Slechte klantenservice.

• Nadine
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Hele goede service van Oost en Dijk! In eerste instantie zat er een beschadiging op de geleverde tafel, maar ze hebben netjes een nieuwe tafel opgestuurd. Ook hebben ze ons de nieuwe planken gegeven die ze sindsdien gebruiken, waarbij aangegeven werd dat deze van betere kwaliteit waren. We hebben ook twee salontafeltjes besteld in dezelfde kleur. Om de een of andere reden is de kleur van de eettafel wel anders dan die van de salontafels, ondanks dat het dezelfde kleur en hetzelfde hout is, maar hier storen wij ons niet aan. Ik zou klanten wel adviseren om een staal aan te vragen voor het bestellen, want de kleuren komen totaal niet overeen met de foto's op de website. Gelukkig zijn wij alleen maar positief verrast door de kleur!

• Sliep
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Blij met mijn prachtige eettafel en bank. Mooi pr

• Rochelle
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Meer dan tevreden. Ik kreeg per e-mail en telefonisch snel antwoord. De eettafel en eetbank zijn prachtig gemaakt en zorgvuldig geleverd!

• Mark Snoeij
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Persoonlijke, snelle en betrouwbare service en communicatie. Kwalitatief uitstekende producten tegen een scherpe prijs en netjes afgeleverd. Zeer aan te bevelen

• H. van Laviere
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Goede service! Netjes afgeleverd en dan ook nog eens een hele mooie tafel! Bedankt mannen.

• Sandy van winden

Gewelidige sevice

• Koers
    Review voor Oost & Dijk Interieur

uitstekende communicatie! Ze denken graag met je mee en reageren snel. Ze hebben prachtige producten afgeleverd die van uitstekende kwaliteit zijn. Echt vakmanschap! Ik zou ze aan iedereen aanbevelen

• Nina Niesing
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Erg mooie tafel en bank besteld, kwaliteit is heel goed. Ook de levering was snel en goed. Wij zijn erg tevreden.

• Luca Heijmans
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Heel erg tevreden met de geleverde meubelen (eettafel, bankje, salontafel en een tv-kastje). Super kwaliteit en duidelijk uitleg over hoe dit te behandelen is met relatief goedkoop spul. Erg fijn! Ook super goed contact gehad voorafgaand/tijdens en na de bestelling.

• Lotte
    Review voor Oost & Dijk Interieur

Recent heb ik een wijnrek gekocht bij oost & dijk. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Via de mail liep de communicatie heel soepel en het was mogelijk om wat aanpassingen te doen in het concept. De bezorging word door hunzelf gedaan en keurig gebeld half uur voordat ze kwamen. Erg handig! Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker weer contacten met oost &dijk om te kijken of ze dat voor mij zouden kunnen maken.