Opblaasbarejacuzzi-shop

Opblaasbarejacuzzi-shop

Verkoop en verhuur van opblaasbare jacuzzi's

Lidmaatschap per 15-07-2021 stopgezet

8,0

• Mary
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Fantastische service,onze pomp vertoonde mankementen, ik kon de pomp kosteloos verzenden en kreeg binnen 3 dagen een nieuwe pomp thuis gestuurd

• Chantal
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Wat een geluk dat ik jullie website heb gevonden! Uitstekend advies, denken met de wensen van de klant mee. Zeker even bellen als je vragen hebt. Snelle levering en zeer scherp geprijsd! Echt een aanrader.
    We gaan ervan genieten deze vakantie!

• Els Van Ravenhorst
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Heel goede services . Heel goede kwaliteit en goede feedback Heel behulpzaam met name met de garantie
    Ik beveel deze webshop van harte aan.

• Mariëlle
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Goede bereikbaarheid ook in de avond, deskundig advies en erg vriendelijk! Ze hebben er alles aangedaan om de jacuzzi op de beloofde datum te bezorgen! Ik raad dit bedrijf zeker aan als je een jacuzzi wilt kopen! :-)

• Simoneg
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Super aardige en behulpzame eigenaar. Geeft goed advies en zelfs een dompelpomp mee gegeven zodat wij last minute een verjaardagsverassing konden regelen. Hele fijne jacuzzi ook die snel en makkelijk in elkaar kon worden gezet. Zou het iedereen aanraden hier te bestellen!

• Dajo
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

De jacuzzi was binnen twee dagen geleverd. Ik had daarna via Instagram nog wat vragen gesteld en die werden binnen een uur beantwoord. Ik ben helemaal dik te vrede. Top service en snelle levering.

• Tamara Roodt
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Duidelijke site met prima service!

• Robbie de Laat
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Jacuzzi gekocht bij deze club en die was mooi bezorgd. Na 7 maanden is er een lek ontstaan in het bad. Ik heb dit toen gemeld bij de winkel. Ze hebben me direct geholpen en na een aantal weekjes had ik een nieuw bad uit het buitenland. Hierbij is de communicatie steeds erg prettig geweest. Zou daarom zeker deze winkel aanraden.

• Sjoerd putman
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Geweldig product. Al zeker 3 jaar plezier van de jacuzzi. Door de jaren heen nog een paar mooie accesoires besteld welke perfect hun functie bedienen! Erg blij mee!

• Niels

Snel geleverd, goede kwaliteit

• em
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

gebeld en goed gesprek en eerlijk . nu wacht ik op de spa die deze week geleverd word .

• Kleintjes
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

We hadden problemen met ons binnenbad dat begon op te blaren. Zonder problemen kregen we een nieuw binnenbad.
    Toen alles stond kregen we storing in de pomp. Zonder problemen kregen we een nieuwe pomp. We konden alles kosteloos terug sturen.

• Anne
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Vorige maand een bestelling voor jacuzzi huren geplaatst. Kon hem vandaag tussen 13.00 en 16.00 ophalen. Niemand te bekennen, telefonisch niet bereikbaar. 3 keer langs gereden,. Gemaild, geappt en gebeld maar helaas geen gehoor en geen jacuzzi. Hele gezin had zich verheugd op een verassing wat nu niet door gaat.

• Vincent
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

bereikbaarheid, meerdere keren gebeld maar wordt niet terug gebeld. Slecht maar ook slecht bereikbaar. Bestelling dimsdag geplaatst, product was op voorraad maar blijkbaar toch niet. Nu nog aan het wachten op de jacuzzi. Ik hou mijn hart vast als er iets mee aan de hand is.

• Arno Holtkamp
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Op 23 juli 2020 en jacuzzi besteld en afgehaald, maar bij thuiskomst bleek de isolatiemat voor de 6 pers montana niet te zijn meegeleverd. Gelijk telefonisch contact opgenomen en er zou actie ondernomen worden. Op 30 juli een mail via de website toegezonden, aangezien het bedrijf vervolgens telefonisch onbereikbaar is. Vandaag 20 augustus nogmaals geprobeerd te bellen aangezien reactie uitblijft, maar wederom onbereikaar. Ik verzoek u via deze weg het reeds betaalde bedrag zsm te crediteren. Daarnaast zeker geen aanbeveling vanuit mijn kant nav de manier waarop er dus niet gecommuniceerd wordt. Hoe moeilijk is het beantwoorden van een mail en het nakomen van een telefonisch gemaakte belofte dat het opgelost zou worden. Zonde om zo met je bedrijf om te gaan.

• Romy van der Velden

Communicatie

• Jan
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Na klacht te hebben doorgegeven op nieuw geleverde Spa ,zal er een andere komen .
    Wacht nu circa 6 week en tot op heden nog geen nieuwe of info ontvangen en heb meerdere mail verstuurd en voice mail in gesproken .Niet te bereiken of terug koppeling

• Desiree
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Gebeld goed geholpen. en gelijk het probleem verholpen. En van ons echt een dikke pluim.

• Annelies
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

We hadden een klein probleempje en deze werd meteen netjes opgelost en ruimschoots gecompenseerd. Hier huur ik zeker nog eens een jacuzzi!

• Harm Putman
    Review voor Opblaasbarejacuzzi-shop

Super service! Heerlijke spa gehuurd voor de verjaardag van mijn vriendin!