OrthoShop4You
DE WEBSHOP voor al uw orthodontische materialen.

Lidmaatschap per 26-01-2022 stopgezet

6,0

• Martijn
    Review voor OrthoShop4You

Product wordt simpelweg niet geleverd, emails wordt niet op gereageerd en geld niet terug.

Het email adres van de website werkt ook niet. Na telefonisch contact ander e-mail adres gekregen en ook geen reactie of levering. 11 dec nu 31 dec.

Antwoord van OrthoShop4You

Beste Martijn, op 13 december hebben wij een mail verstuurd met informatie over deze bestelling en daarin de mogelijkheid gegeven tot het terug laten betalen van het orderbedrag. Daar is niet op gereageerd.

Op 3 januari nogmaals een mail verstuurd, maar die is ook niet beantwoord. Op 4 januari is het orderbedrag weer terug overgemaakt.

• harm elzen
    Geverifieerde klant van OrthoShop4You

Niet volledig, producten missen zonder melding of zijn incompleet

• P. Hofwegen
    Geverifieerde klant van OrthoShop4You

fijne snelle levering

• jjcm Diekhorst
    Review voor OrthoShop4You

producten zijn volgens de webwinkel aanwezig maar blijken toch niet voorradig en kunnen pas weken later worden geleverd. Wel geleverde producten hebben de verkeerde pakbon.

• R.G. Oudega
    Review voor OrthoShop4You

Heel tevreden, snelle service en makkelijke afhandeling.

• Kerbusch, orthodontist
    Review voor OrthoShop4You

Mijn bestellingen lopen nu grotendeels via deze webshop. De communicatie verloopt zeer goed en snel. Dit heb ik mogen ervaren bij een foutieve bestellingen (vanuit onze zijde), waarbij het probleem snel werd opgelost. Tevens wordt alles op tijd bezorgd.
    Zeer tevreden