Oud-Hollands Snoepwinkel

Oud-Hollands Snoepwinkel

Wij verkopen oud hollands snoepgoed. Daarnaast ook snoepgoed van nu, cadeauartikelen.

• H. Kok
    Review voor Oud-Hollands Snoepwinkel

Super service en klantvriendelijk personeel. Snelle keurige levering. Er was iets mis gegaan met onze bestelling, medewerster heeft dit keueig opgelost.

• Bas
    Review voor Oud-Hollands Snoepwinkel

Top service, heerlijke verse snoepjes en snelle levering. Ik ga zeker vaker bestellen hier!

• Hoe beoordeel je Oud-Hollands Snoepwinkel?

• Femke
    Review voor Oud-Hollands Snoepwinkel

Super lekker snoep! Enorm goede service, er was wat vergeten bij mijn bestelling echt een superfijne afhandeling en kreeg snel de rest plus extra toegestuurd. Ik bestel zeker nog vaker!

• Mevrouw C. Franken

goede service

Antwoord van Oud-Hollands Snoepwinkel

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Service staat bij ons op nummer 1.

• Mevrouw Jonker

goeden behandeling

Antwoord van Oud-Hollands Snoepwinkel

Dank u wel voor uw mooie beoordeling

• Willie Nedermeijer
    Review voor Oud-Hollands Snoepwinkel

Omdat ze een super groot aanbod hebben en een hele snelle service had het volgende dag al in huis en netjes telefoontje gehad van tevoren of het uitkwam .

Antwoord van Oud-Hollands Snoepwinkel

Dank u wel voor uw beoordeling. Goede communicatie en service staat bij ons op nummer 1. We zijn blij te horen dat u tevreden bent. Tot een volgende keer.

• Anne Leijendekkers

Snelle levering. Uitstekend.

Dank u wel voor uw beoordeling

• Kevin
    Review voor Oud-Hollands Snoepwinkel

hele goede en snel survers

Dank u wel voor uw beoordeling

• Ger Heimans
    Review voor Oud-Hollands Snoepwinkel

Goed assortiment, redelijke prijs, snelle levering en service gericht mbt het afhalen van het produkt.
    Super dus.

Antwoord van Oud-Hollands Snoepwinkel

Dank u wel voor uw beoordeling,

• Tieneke
    Review voor Oud-Hollands Snoepwinkel

De bestelling werd snel verwerkt en verzonden maar de salmiakrepen hadden een beetje vreemde bijsmaak.

Antwoord van Oud-Hollands Snoepwinkel

Dank u wel voor uw positieve beoordeling. We vinden het jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden bent over de bijsmaak van het product. We zullen dit opnemen met onze leverancier/fabrikant en zullen u persoonlijk berichten zodra wij antwoord hebben van onze leverancier/fabrikant.