OutletUur

OutletUur

100% Originele merkhorloges in de outlet. De beste deal, gegarandeerd.
Juwelier

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 13-11-2020 stopgezet

8,9
3.128 klantbeoordelingen
Filter 3128 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2151 met beschrijving

• M.O
    Geverifieerde klant van OutletUur

Product opgestuurd gekregen terwijl de bestelling geannuleerd was. Het product is door mij teruggestuurd (antwoordnummer ontvangen voor gratis retour) en is op 16 oktober bij Outletuur bezorgd. Ik heb hiervan op 9 november nog steeds geen bevestiging van ontvangen, geen geld terug gezien en er wordt niet gereageerd op mijn e-mails. En opeens...een dag na het schrijven van een negatieve beoordeling krijg ik een antwoord op m'n emails. Vandaag 16 november eindelijk m'n geld terug. Jammer dat het zo ontzettend traag gaat bij OutletUur.

• Corine
    Review voor OutletUur

Eerder aangeven hoe lang je moet wachten op je spullen. Ik wacht al twee weken terwijl op de site stond dat het artikel op voorraad was.

• M.M
    Review voor OutletUur

Ze komen hun beloftes niet na. Je betaalt voor hoofdpijn zeker niet kopen gewoon niet doen. Boven op sturen ze mij een neppe status van PostNL. Echt geen aanrader maak niet het zelfde fout als mij.

• Frank
    Review voor OutletUur

Na mijn bestelling duurden het en duurden het
    Vervolgens geen contact mee te krijgen en als het dan al een reactie komt krijg je een totaal niets zeggend mailtje. 13/10 besteld en betaald 30 /10 in huis

• Nurten
    Review voor OutletUur

Ik heb een hirloge besteld, bedrag is van me rekening afgeschreven, krijg ik een whatsapp bericht dat het bestelling niet is afgerond!

• Mateo Pesce

I heb mijn horloge niet gekregen ... Wat moet ik doen ?... Slecht

• David
    Geverifieerde klant van OutletUur

snelle levering, de horloge was netjes verpakt

• E.C. de Zwart-van Rijn
    Geverifieerde klant van OutletUur

Uitgebreide keuze. Eenvoudige site. Snelle bevestiging. Keuze uit achteraf betalen. Snelle traceerbare bezorging.

• alber haan

geweldig gedaan

• Jesse Windhouwer
    Geverifieerde klant van OutletUur

De prijs is top en de levering is snel. Dikke aanrader!