
OutletUur
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 13-11-2020 stopgezet
-
M.O
Product opgestuurd gekregen terwijl de bestelling geannuleerd was. Het product is door mij teruggestuurd (antwoordnummer ontvangen voor gratis retour) en is op 16 oktober bij Outletuur bezorgd. Ik heb hiervan op 9 november nog steeds geen bevestiging van ontvangen, geen geld terug gezien en er wordt niet gereageerd op mijn e-mails. En opeens...een dag na het schrijven van een negatieve beoordeling krijg ik een antwoord op m'n emails. Vandaag 16 november eindelijk m'n geld terug. Jammer dat het zo ontzettend traag gaat bij OutletUur.
-
Corine
Eerder aangeven hoe lang je moet wachten op je spullen. Ik wacht al twee weken terwijl op de site stond dat het artikel op voorraad was.
-
M.M
Ze komen hun beloftes niet na. Je betaalt voor hoofdpijn zeker niet kopen gewoon niet doen. Boven op sturen ze mij een neppe status van PostNL. Echt geen aanrader maak niet het zelfde fout als mij.
-
Frank
Na mijn bestelling duurden het en duurden het 
Vervolgens geen contact mee te krijgen en als het dan al een reactie komt krijg je een totaal niets zeggend mailtje. 13/10 besteld en betaald 30 /10 in huis
-
Nurten
Ik heb een hirloge besteld, bedrag is van me rekening afgeschreven, krijg ik een whatsapp bericht dat het bestelling niet is afgerond!
-
Mateo Pesce
I heb mijn horloge niet gekregen ... Wat moet ik doen ?... Slecht
-
David
snelle levering, de horloge was netjes verpakt
-
E.C. de Zwart-van Rijn
Uitgebreide keuze. Eenvoudige site. Snelle bevestiging. Keuze uit achteraf betalen. Snelle traceerbare bezorging.
-
alber haan
geweldig gedaan
-
Jesse Windhouwer
De prijs is top en de levering is snel. Dikke aanrader!
Laad meer