Bardesiuslaan 9
1851 DZ Heiloo
+31(0)85 105 4102

Anoniem beoordeelde op 2019-08-17

Saffa Moustati beoordeelde op 2019-08-16

Jaren Lang heb ik met zwaren klachten rond gelopen, stemming wisselingen, vermoeidheid, acne ect..... ik was zo vermoeid of had zulke heftige stemmings wisselingen dat ik soms niet kon werken. gebruik nu al een paar dagen de supplementen die ik via ovabalance heb besteld en ik ben nu al 2 symptomen lichter. Ik ben super tevreden en ik hoop alleen maar op meer verbetering in mijn gezondheid.

Milou van der Beek beoordeelde op 2019-08-16

Blij met de bestelling en had het binnen 24 uur in huis. Overzichtelijke en informatieve site, uitgebreide informatie en tot nu toe positief over de supplementen

Kay Lucas beoordeelde op 2019-08-14

Duidelijke en vriendelijke service, bestelling werd wel een dag later aan het postbedrijf meegegeven dan beloofd was. Het persoonlijke kaartje werd wel weg gewaardeerd!

Tineke Honsbeek beoordeelde op 2019-08-10

Chiara van Voorst beoordeelde op 2019-08-05

Zeer snelle service. Alles werd compleet aangeleverd, en het was zelfs persoonlijk ondertekend, wat het extra leuk maakt!:) Nu natuurlijk nog hopen op goed resultaat van het nemen van de supplementen...;)

Imane Benazza beoordeelde op 2019-08-04

Joëlle Burghout beoordeelde op 2019-08-04

Tevreden met de bestelling, proces is gemakkelijk en pakketje was snel op de ophaallocatie met een fijn berichtje in de inbox dat ik het kon ophalen.

Monica van der Meulen beoordeelde op 2019-08-02

Heel tevreden, had een verkeerd adres opgegeven en dit werd netjes opgepakt. Volgende dag had ik het in huis. Super!

E Terpstra beoordeelde op 2019-07-28

Anne-Wil van der Perk beoordeelde op 2019-07-27

Super, snelle levering. Heel blij met het product. Ook de mailtjes met informatie over het product zijn heel fijn. Helemaal tevreden!

kaylee Dekker beoordeelde op 2019-07-26

Isabelle Schippers beoordeelde op 2019-07-25

Heel tevreden met de snelle service.

Inge Willemstein beoordeelde op 2019-07-22

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling. Korte levertijd en goede bijgaande uitleg van product.

Martina Germs beoordeelde op 2019-07-21

Claire Tomberge beoordeelde op 2019-07-21

Manon Struijs beoordeelde op 2019-07-17

Shanna beoordeelde op 2019-07-13

Heb dit onwijs sceptisch gekocht.

Ik slik het nu 15 dagen en er zijn serieus al ‘n paar kilo af!!!

In het begin was ik echt heel weemoedig, beetje huilerig en wat makkelijker geraakt. Ook ‘n beetje misselijk, maar nu gaat dat hartstikke goed. Ik snoep en eet veel minder. Ik red het op 3/4 maaltijden per dag, waar ik eerst elk uur moest eten, omdat ik anders trilde. Eetbuien heb ik niet meer.

Ik merk dat langzaam maar zeker de donkere wolk uit m’n hoofd verdwijnt. Ik ben veeeeel minder geïrriteerd op mijn vriend, op mijn werk erger ik me niet meer aan alles en iedereen en word ik weer mezelf. Gister zat ik in de auto en had ik zelfs een vlaag van geluksgevoel! Dat heb ik in geen jaren meer gevoeld.

Daarbij heeft mijn snor veel zachtere, blonde haren. En er is nog iets anders geks gaande, geen idee of dat erbij hoort, maar ik kan mijn kleding twee keer aan. Mijn lichaamsgeur is vele malen minder!

Het is prijzig, maar mijn hemel wat een topspul.

Patricia beoordeelde op 2019-07-08

Goede snelle levering; perfect pakketje met handige info sheet voor gebruik. Nog niet lang genoeg gebruikt om te bevestigen dat PCOS klachten minder worden met de supplementen maar de service is in ieder geval uitstekend.

Ivana van Boggelen beoordeelde op 2019-07-06

De allereerste keer dat ik bestelde bij Ovabalance. Een hoop supplementen besteld die voor mij onbekend en nieuw waren. Bij de bestelling zat een uitgebreide flyer met uitleg over alle ingrediënten en het juiste gebruik. De supplementen zitten goed en hygiënisch verpakt.