PHOM KORN THAISE MASSAGE DEN HELDER

Kijk altijd op mijn site voor actuele openingstijden!!
Voor een heerlijk traditionele Thaise of ontspanningsmassage kunt u bij mij terecht.

Mijn naam is Pon en ben geboren en opgegroeid in Thailand.

PHOM KORN THAISE MASSAGE DEN HELDER

Mijn naam is Pon en ben geboren en opgegroeid in Thailand.

Ik ben al jaren getrouwd met een Nederlandse man die eigenaar is van het Schoenmakertje in Alkmaar.

Phom Korn Thaise massage Den Helder

Op de eerste verdieping van mijn woning in Den Helder heb ik een kamer speciaal voor u in orde gemaakt om u van een massage te voorzien. In een sfeer volle kamer met een elektrisch en verwarmde massage tafel.

Deze massages zijn niet erotisch of seksueel getint.

Ik geef geen body to body massages!

Tijdens de massage blijft u ondergoed of zwemkleding aan.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015