PUUR STYLE
Is PUUR STYLE veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,9

• Jetta krol

De service is prima

• Esther de boeye
    Geverifieerde klant van PUUR STYLE

Snelle levering en geld heel snel terug als artikel niet goed is

• Hoe beoordeel je PUUR STYLE?

• Sandra Zelisse

SUPER GOEDE SERVICE EN GOEDE PROJZEN

• M
    Geverifieerde klant van PUUR STYLE

Mooie kleding zeer snelle levering!

• Evalyn
    Review voor PUUR STYLE

Ik koop al jaren bij puurstyle.nl en vind t persoonlijke, handgeschreven kaartje, (cadeautje) armbandje van Lennebelle, volgende dag in huis, gratis verzending en de collecties echt helemaal top! Echt mn favoriete winkel. ❤️👍

• Nan
    Geverifieerde klant van PUUR STYLE

Producten en service goed. Jammer dat bezorg- en retourkosten beide berekend worden.

• Barbara
    Geverifieerde klant van PUUR STYLE

Snelle levering met persoonlijk kaartje! Boutique-gevoel, erg leuk👍

• Sarah van Wijk

Super service!

• Elizabeth
    Review voor PUUR STYLE

Leuke site met leuke merken. Altijd leuk verpakt, echt een kadootje wat je thuis gestuurd krijgt. De service is top! Ik had wat besteld wat kapot was, kreeg een nieuw exemplaar thuis gestuurd en mocht ‘het kapotte exemplaar’ houden! De site is een echte aanrader!

• Magda
    Review voor PUUR STYLE

In mijn zoektocht naar een speciaal merk kwam ik bij Puurstyle terecht. Ik kreeg snel deskundig advies n.a.v. een vraag. Het contact verliep vriendelijk en professioneel. Ze verkopen erg mooie merken, dus bij deze hebben ze er een klant bij.....Het pakketje is erg mooi ingepakt en met een persoonlijk kaartje maken ze het helemaal af. Toch een min puntje, en dat is bij de retourzending de verzendkosten.