PUUR STYLE
Bekijk alle reviews en keurmerken van PUUR STYLE en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 27-10-2021 stopgezet

9,9

• Jetta krol

De service is prima

• Esther de boeye
    Review voor PUUR STYLE

Snelle levering en geld heel snel terug als artikel niet goed is

• Sandra Zelisse

SUPER GOEDE SERVICE EN GOEDE PROJZEN

• M
    Review voor PUUR STYLE

Mooie kleding zeer snelle levering!

• Evalyn
    Review voor PUUR STYLE

Ik koop al jaren bij puurstyle.nl en vind t persoonlijke, handgeschreven kaartje, (cadeautje) armbandje van Lennebelle, volgende dag in huis, gratis verzending en de collecties echt helemaal top! Echt mn favoriete winkel. ❤️👍

• Nan
    Review voor PUUR STYLE

Producten en service goed. Jammer dat bezorg- en retourkosten beide berekend worden.

• Barbara
    Review voor PUUR STYLE

Snelle levering met persoonlijk kaartje! Boutique-gevoel, erg leuk👍

• Sarah van Wijk

Super service!

• Elizabeth
    Review voor PUUR STYLE

Leuke site met leuke merken. Altijd leuk verpakt, echt een kadootje wat je thuis gestuurd krijgt. De service is top! Ik had wat besteld wat kapot was, kreeg een nieuw exemplaar thuis gestuurd en mocht ‘het kapotte exemplaar’ houden! De site is een echte aanrader!

• Magda
    Review voor PUUR STYLE

In mijn zoektocht naar een speciaal merk kwam ik bij Puurstyle terecht. Ik kreeg snel deskundig advies n.a.v. een vraag. Het contact verliep vriendelijk en professioneel. Ze verkopen erg mooie merken, dus bij deze hebben ze er een klant bij.....Het pakketje is erg mooi ingepakt en met een persoonlijk kaartje maken ze het helemaal af. Toch een min puntje, en dat is bij de retourzending de verzendkosten.

• Joke de Mos
    Review voor PUUR STYLE

Een heel tevreden klant. Denise reageert snel op gestelde vragen.
    Een minpuntje is dat je verzendkosten moet betalen bij retourneren/ruilen van een artikel.

• Jacky Rekers
    Review voor PUUR STYLE

Heerlijk die snelle racties met altijd een passend advies of een alternatief als een item niet direct voor handen is.
    De bestellingen worden gezellig verpakt met een persoonlijk kaartje afgeleverd.
    Heel persoonlijk, korte lijntjes!

Gewoon gezellig shoppen dus..... en waar het om gaat.... MOOOOOIIE spullen!!!

• Annemarie
    Review voor PUUR STYLE

Per toeval bij puurstyle.nl beland in mijn zoektocht naar een specifiek item. Vanaf het eerste contact professioneel, vriendelijk en snel. Net dat beetje extra. En de mooiste merken dus ik kom hier zeker terug!

• Bernadette Esser
    Review voor PUUR STYLE

Wat een leuke site, prachtige merken en hele goede service! Ik heb een paar items besteld en ben er heel blij mee. Een prima website met een persoonlijk tintje, een echte aanrader!!!!

Houden zo!!!!

• Astrid
    Review voor PUUR STYLE

Snelle levering, supermooie producten en leuk verpakt met een persoonlijk berichtje.
    Ben al een tijdje klant en heb altijd goede ervaringen gehad! Ga zo door!

• Yaëlle
    Review voor PUUR STYLE

Ik ben zo blij dat ik PuurStyle gevonden heb! Zo'n mooie collectie, prachtige kwaliteit en een hele goede service. Zeker aan te raden!

• Lotje
    Review voor PUUR STYLE

Snelle reactie op mail/vragen, je aankoop wordt leuk verpakt en met een persoonlijk briefje heb je het snel in huis! Top webshop! 'Kom' er graag en (te) vaak haha...

• Mieke
    Review voor PUUR STYLE

Blij dat ik PUURSTYLE gevonden heb! Hele toffe items, goed gefotografeerd, goeie combinaties. Niet teveel, maar wat mij betreft mooie merken. Ik wordt er heel hebberig van! Snelle levering, mooi verpakt, persoonlijk kaartje... afijn het is allemaal al gezegd, super! Ik kom bij je terug!!

• C. Visser
    Review voor PUUR STYLE

Erg blij met mijn aankoop van Puurstyle. Via email goed advies ontvangen omtrent maten van het product. Snelle levering, leuk verpakt en goed service. Een aanrader!!

• Gaelle
    Review voor PUUR STYLE

Buiten het feit dat de (bestelde) items erg mooie zijn ; je ontvangt een mooie ingepakt bestelling met een leuke persoonlijke kaartje erbij ; het voelt als een cadeautje !!!