PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Dé expert voor een passende graasbeperking (graasmaskers & comfort accessoires)! PaardEerlijk biedt daarnaast unieke en kwalitatief hoogwaardige slowfeeders, UV-bescherming, veiligheidsproducten en hoef- en vachtverzorgingsproducten voor jouw paard!

PaardEerlijk is gespecialiseerd in het verzorgen van onafhankelijk voedingsadvies, gewichtmanagement- en graasbeperkingsadvies. PaardEerlijk denkt graag met jou mee voor de best mogelijke en passende oplossing.

PaardEerlijk: Een webshop met eerlijke, vriendelijke, natuurlijke & veilige kwaliteitsproducten voor paarden. Producten aangevuld met achtergrondinformatie over gezondheid, veiligheid & comfort.
9,5
Filter 2035 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1118 met beschrijving

• Maurice Vinckx
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

snelle levering en top product

• Patricia Berkelaar
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Goed model hooinet. Ben er zeer blij mee.

• Hoe beoordeel je PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist?

• Conny
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Extra vervangingsonderdeel besteld voor ons (superfijne) graasmasker, snel geregeld, goede kwaliteit spullen. Blij mee!

• Pia Elenbaas
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Snelle levering, netjes verpakt, duidelijke uitleg bij de graasmaskers, goede producten.

• Ik Kivits
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Fijn dat vragen altijd beantwoord worden!

• Esther
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Snelle levering en een uitgebreide en duidelijke handleiding.

• Jola Evens

Snel en goed

• Jacobine Van Veen
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Goede service, duidelijke website en vragen werden binnen een paar uur beantwoordt.
    Binnen twee dagen had ik mijn bestelling in huis.

• Karen
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Veel info op de website en nog persoonlijk advies ook.

• M. van Dijk
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Mooie hooinetten gekocht, goede kwaliteit en voor een redelijke prijs. Levering prima verlopen.

• Nelleke Phoelich
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Snelle ontvangst van de produkten

• T. Voost Voost

Hele fijne hooinet.Vlugge levering

• Djanai Impelmans
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Zoals altijd een fijne service en fijne producten!

• Jo
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Super fijne hooinetten van Shire besteld en binnen paar dagen bezorgd. Top!

• Manon Mastop
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Ondanks de carnaval was de bestelling snel geleverd 👍

• ellen
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Snelle levering. 1 artikel ontbrak, maar heel vriendelijk en onmiddellijk nagezonden. Geeft vertrouwen!

• Alet Breugom

Goede service en spullen

• Marit Heinsius
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Ik wilde graag zelf mijn hooinetten maken
    Dus het net besteld per meter. Of het nu verkeerd geknipt was. Of verkeerd gedaan door mij. Ik krijg er in ieder geval niet 3netten uit van 1x1

Antwoord van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Beste Marit, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet blijkt te lukken. Ik kan me jou bestelling nog goed herinneren. En omdat er bij stond dat je er drie netten van wilde maken heb ik speciaal voor deze situatie, op eigen initiatief en kostenloos, extra lengte toegevoegd waardoor lengte verlies door het in stukken te kippen (per snede een maas is verlies van 3,5 cm) ruimschoots zou worden opgevangen, en er inderdaad drie hooizakken van 1m breed van konden worden gemaakt en je niet bij het laatste net ineens te kort zou komen. Belangrijk is wel dat je de lengte meet langs de omgezoomde kant, omdat hier geen rek is, is dit het enige punt van waaruit je een vaste waarde kunt halen en dit is ook de kant waar bij de bestelde lengte op baseren. Met natuurlijk de afhankelijkheid van hoe je in de maas uit komt, of je iets over of iets onder exact gewenste lengte uitkomt. Maar bij maas 3 is dat verschil niet zo groot. Daarnaast is het goed om rekening te houden met het feit dan dit netwerk in nieuwstaat altijd nog iets naar de fabricage vorm trekt maar dat dit na een maal ingebruikname uitzakt en uitwerkt en de definitieve rechte vorm krijgt. Kun je me aangeven waar het niet lukt? Dan denken we graag met je mee. We horen het graag. Hartelijke groet, Karlijn

• Joke
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Geen contact met klantenservice. Was helemaal NIET nodig. Meerdere bestellingen inmiddels gedaan en telkens netjes geleverd gekregen wat ik besteld had.

• Sylvia Schoenmakers

Super producten