Esweg 133
9411AE Beilen
0622014050

Ester Berkhout beoordeelde op 2019-08-22

Super snel, leuk verpakt.
Zeker een aanrader

Anonym beoordeelde op 2019-08-17

Fast. Great. Personal. Perfect.

Hanneke van der Bijl beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden en het was bijna een kadootje zo zag het eruit. Veel aandacht aan besteed!

Vanessa Vanstechelman beoordeelde op 2019-08-17

Esther Roodnat beoordeelde op 2019-08-17

Prima

Sarrazin Nancy beoordeelde op 2019-08-17

Irène Hoekman beoordeelde op 2019-08-13

Ik had de bestelling binnen 2 dagen binnen,keurig verpakt en met een handgeschreven briefje erbij.
Dat vond ik zo ontzettend leuk. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Leuke produkten voor weinig geld..

Sandra Kleijbeuker beoordeelde op 2019-08-05

Jolien Boksebeld beoordeelde op 2019-08-03

Snelle levering en goede kwaliteit!!

Anick Timmer beoordeelde op 2019-07-21

Snelle levering en goed product!! Leuk ook dat je een persoonlijk kaartje krijgt!

Didi Grasman beoordeelde op 2019-07-20

Ik heb erg tevreden. Er stond vermeld dat de levertijd wat langer zou zijn. Echter toch nog eerder geleverd dan was aangegeven.

Marco Gerrits beoordeelde op 2019-07-20

Het was snel, leuk en duidelijk met veel zorg verpakt en ook nog een persoonlijk kaartje erbij.

ilona croese beoordeelde op 2019-07-17

Super snelle en vriendelijke service!

Aarthie Durga beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering en hele leuke producten.

Peter Kuiper beoordeelde op 2019-07-16

besteld snel klaar en nette aflevering.

Daniëlle Sulkers beoordeelde op 2019-07-16

Naomi de Dreu beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering. De uitdeel cadeautjes zien er super leuk uit. Er zat een persoonlijk bedank kaartje bij. Heel erg leuk.

Liane Schulenburg beoordeelde op 2019-07-16

Leuk en netjes verpakt! Snelle service.

Mariska van den Bosch beoordeelde op 2019-07-16

Ik kreeg een bericht dat ze van kaartjes wat ik wilde nog maar 2 had liggen in plaats van 4. En of ik dan andere wilde hebben of wilde annuleren.
Ik heb gekozen voor de andere kaartjes en kreeg er nog 1 extra bij.
Goede service.

Charlotte Struik beoordeelde op 2019-07-15