Parfumerie Winkel Online

Parfumerie Winkel Online

bij Parfumerie Winkel Online:
- 100% orginele bekende merk geuren, lage prijzen
- Gratis proefmonster bij uw bestelling
- Snelle levering
- Gratis inpakservice
- Gratis verzending boven de € 75,-
- Wij houden u op de hoogte over u bestelling

Voor een totaaloverzicht van onze geuren zie onze website.
Heeft u vragen? Mail ons gerust: info@parfumeriewinkelonline.nl

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 26-02-2020 ingetrokken

4,6

• Carla de Boer
    Review voor Parfumerie Winkel Online

klantenservice niet goed, levering niet gedaan, telefoon niet opgenomen

• Jacqueline Jansen
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Ik heb bijna een maand geleden een bestelling geplaatst. Ik kreeg een mail dat dit luchtje niet voorradig was en als het binnen twee weken nog niet binnen was ik het geld terug zou krijgen. Ik heb dit geurtje besteed voor een verjaardag die inmiddels al geweest is. Ik heb al diverse keren gemaild en heb jullie ook gebeld maar er wordt totaal niet gereageerd. Ik vind dit echt te gek voor woorden!! Ik wil graag mijn geld terug en ik ga helaas ook nooit meer wat bestellen bij jullie.

• Geke
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Product zondag besteld. Nog niets ontvangen

• Maria
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Door enkel artikelen aan te bieden die ook echt te koop zijn. En door netjes en snel te communiceren naar de klant. En vervolgens als je beloofd zsm geld terug te storten niet de klant al bijna 2 weken daarop laten wachten. Wederom zonder communicatie. Zeer klantonvriendelijkheid

• Lizzy
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Half december een product besteld, deze bleek niet op voorraad. Ik zou mijn geld terugkrijgen, inmiddels bijna 3 maanden verder heb ik dit bedrag (88,52) nog steeds niet ontvangen. Er wordt ook niet meer gereageerd op mijn mails. Heb nu nogmaals gemaild dat als ik het geld niet binnen nu 2 dagen terug heb, ik deze webwinkel aangeef bij de politie. KOOP HIER NIET!

• Chris
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Beter contact met klant als artikelen niet aanwezig zijn. Reageren op mails. Afspraken omtrent terug betaling na twee weken vanwege nalevering nakomen, i.p.v. het alsnog verzenden!

• Karen
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Mijn product was te laat geleverd en ern kapot apparaat, het gaat om een fitbit en de accu is niet goed en dus onbruikbaar vervolgens geen reactie op email en telefoon neemt niemand op dus op dit moment zeer ontvreden over klantenservice.

• Katja
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Op 24 september bestelde en betaalde ik bij parfumerie winkel online verschillende parfums. Maar mijn bestelling kwam maar niet toe, dus mailde ik naar hun. Ik kreeg een mail dat na nader onderzoek bleek dat 3 parfums er niet waren ( hoewel ik ze wel heb kunnen bestellen en betalen). Ze zouden me die parfums terugstorten en de overige zouden ze leveren. Die heb ik wat later dan ontvangen, maar mijn geld hadden ze niet teruggestort. Na heel lang wachten en vele mails te sturen heb ik geld teruggekregen op 22 november. Maar ze hebben 9,80 euro te weinig gestort! Zonder enige uitleg. Nu had ik graag ook dit laatste bedrag terug gehad, vandaar mijn klacht.

• ch
    Review voor Parfumerie Winkel Online

alles goed en correct. snelle levering. goed geprijst

• SA
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Mijn product kwam niet heel snel binnen (een week). Een deel van de bestelling is nog niet binnen omdat het niet op voorraad is. Dat is niet zichtbaar op de website.

• Schrekker
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Betere bereikbaarheid. Ik heb een bestelling geplaatst en betaald en netjes een factuur ontvangen. Maar na 2 dagen heb ik maar eens geprobeerd contact te leggen met het bedrijf. Helaas op geen enkele wijze bereikbaar en geen antwoord op gestelde vragen.

Hopelijk wordt snel meer duidelijk. In ieder geval is het cadeau wat ik wilde geven niet op tijd binnen :(

• Neeltje van de Ven
    Review voor Parfumerie Winkel Online

De bandjes zijn net binnen, geweldig, ben er erg blij mee!

• Nanda Slagter
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Ik heb 2,5 weken geleden een bestelling gedaan (Fitbit Versa) en betaald. Achteraf bleek dat deze niet direct leverbaar was . Ik probeer al 1,5 weken contact met het bedrijf te zoeken om te vragen hoe lang het gaat duren, maar dit lukt op geen enkele wijze. Niet per email, niet per telefoon en ook niet via Marktplaats (waarop ze adverteren). Ook het contactformulier op de website schijnt niet te werken.Nog even en ik voel me genoodzaakt om aangifte te doen tegen dit bedrijf.
    Update: Twee dagen nadat ik bovenstaande schreef werd er contact met me opgenomen. De fitbit die ik besteld had zou hopelijk volgende week leverbaar zijn. En ik heb toegezegt om nog 1 week te willen wachten. Ik heb de mevrouw verzocht om contact te houden over de levering. Helaas zijn we nu alweer 11 dagen verder en heerst er wederom stilte.

• Chris
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Parfum besteld dat bij alle gangbare sites niet leverbaar was. Bleek hier ook niet direct op voorraad maar binnen een week werd er alsnog verstuurd.

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn order.

• Renee
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Parfum besteld. Kreeg vrij snel email dat die niet op voorraad was en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Na 2 weken wachten, was de verjaardag van mijn moeder voorbij en heb ik de bestelling geannuleerd. Kreeg vlot een email en het hele bedrag terug. Ik was wat ongerust na een aantal slechte beoordelingen gelezen te hebben, maar het blijkt toch wel een betrouwbaar bedrijf te zijn.

• Tamara Bronsvoort

Nog steeds niks ontvangen!!!! Geen contact mee te krijgen. SLECHTE SERVICE

• Linda Hoogland
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Vorige week 1hoorn-oorbelletjes hier besteld én betaald voor mijn dochter haar verjaardag. Ze vond ze zo mooi (5jaar)
    Deze waren niet leverbaar, ik kon wel kiezen voor een paardenkopje. Jammer maar prima want tja, haar verjaardag kwam wel dichterbij. Perfect snel geleverd, in bubbeltjesplastic in een envelop dus ik vraag me nu af of dat wel genoeg bescherming heeft geboden. Want dochterlief had de oorbellen wel geteld 4 uurtjes in en het paardenkopje lag op de grond, afgebroken bij het oogje af!!! Nou dit leek mij niet helemaal de bedoeling. En verwacht toch wel een nieuw setje! 2 keer een mail gestuurd maar ook al 2 niks van jullie gehoord!! Echt slecht! Enorm teleurgesteld!

• B oosting
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Fitbit bandje besteld was in voorraad maar niet dus wel gelijk betalen maar geen product me r besteld na je geld te hebben ontvangen volgens mij in China want het wachten duurt 3 week je kan mailen en bellen wat je wilt maar geen reactie daarna via kvk er achter gekomen dat mevr ook een boekhoudkantoor heeft heb ik daar maar heen gebeld toen werd ik terug gebeld ik ben zeer boos geweest dat hielp je krijgt voor de sorry wel 2 bandje erbij maar je raad het al niet dus ik zou hier nooit weer wat bestellen want innen weet ze wel en reactie ho maar bij toeval woon ik vlakbij haar dus ben bij haar thuis geweest en is er goed van geschrokken dus mensen kijk uit dit is geen zaken doen u bent gewaarschuwd b oosting

• Ilja
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Maandag een bestelling gedaan. Nog geen producten ontvangen. Meerdere e-mails gestuurd. ook hier krijg ik geen reactie op. Erg jammer!

• Anne
    Review voor Parfumerie Winkel Online

Goed en vlot mailcontact bij vragen en na betaling vlotte levering van mijn mooie Fitbit 2. Zeker aan te raden!